Porsch Supercupquote:The Blancpain GT Series is a sports car racing series organized by the Stéphane Ratel Organisation (SRO) with the approval of the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA). It features grand tourer racing cars modified from production road cars complying with the FIA's GT3 regulations. The series is divided into two separate championships, the Blancpain GT Series Sprint Cup and the Blancpain GT Series Endurance Cup. Although the Blancpain GT Series Endurance Cup is organised since 2011, the inaugural season of the Blancpain GT Series is 2014, because in that year the FIA GT Series became the Blancpain Sprint Series, which is now the Blancpain GT Series Sprint Cup. The series is primarily sponsored by Swiss watchmaker Blancpain.
quote:De Porsche Mobil 1 Supercup is de hoogste toeringwagen competitie, waarin alleen met Porsche's gereden wordt. De races worden gereden in het voorprogramma van de Formule 1, ze worden na de GP2 en voor de Formule 1 gereden. Het wordt georganiseerd door Porsche. De Porsche Supercup werd in 1993 opgericht. Het is vergelijkbaar met de DTM. Er zijn 15 teams met elk twee coureurs. Deze klasse is de samengevoegde versie van de verschillende nationale Porsche Carrera kampioenschappen over de hele wereld, zoals in Duitsland en in Azië.
De rijders rijden allemaal in dezelfde Porsche 911 GT3 (Type 997), gebaseerd op de Porsche Carrera.
Toch wel een paar wagenlengtes. Het is geen F1 hè, hier kan je wel volgenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij loopt niet uit... maar we gaan goed
Precies!quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max is nog niet weg. Die Mustang loopt op het rechte stuk namelijk extreem hard
Het is ook endurance, je kan niet 4 uur lang stampen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel een paar wagenlengtes. Het is geen F1 hè, hier kan je wel volgen
WEC lacht om deze uitspraak.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook endurance, je kan niet 4 uur lang stampen.
uhoh ik zie Toto alweer een email typen...quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
Die achtervleugel wiebelt flink
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:08 schreef shiz het volgende:
[..]
uhoh ik zie Toto alweer een email typen...
Heeft ook al een keer gewonnen daar, die gaan lekker latelyquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die mustang rijdt indrukwekkend
Bij het rechte stuk op het einde moet hij in elk geval een gaatje hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max is nog niet weg. Die Mustang loopt op het rechte stuk namelijk extreem hard
sector 2 was geel, dus dat haal je nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Duitse commentator denk dat Max nu de snelste ronde gaat proberen te halen.. nog een vrij rondje zonder verkeer.
Vertel dat die Duitserquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sector 2 was geel, dus dat haal je niet
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel dat die Duitser
Maar kun je ergens sector tijden zien?
Tnx! Maar ik kom er niet door.. de server is denk ik het verkeer niet gewendquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/
Met wat vertraging, dat helaas wel
@klaasweetallesquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:16 schreef -XOR- het volgende:
lul HAM is wel een mooie naam voor zijn teamgenoot.
Wat is het ronde record voor de GT3 ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
8.10 minuten en dat met een verlies van 15 seconden door geel
Eerder HORSE.quote:
ergens rond de 7.56 minuten geloof ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is het ronde record voor de GT3 ?
Veel sneller toch? Of denk ik nu aan enkel de Nordschleife?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ergens rond de 7.56 minuten geloof ik
Snap ik.quote:
Jou zien we in juni voor de 24 uur van Le Mans weer terug dusquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi in beeld gebracht hoor
Ik bedoel, het draait uiteraard niet alleen om max, maar ze hebben mooie beelden.. onboard, heli..
Vind het nu ff leuker dan F1 om te kijken.
Hij rijdt hier voor verstappen racingquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
Wel apart dat Max in een Ferrari rijdt ipv een Ford Mustang, gezien de alliantie tussen Red Bull Powertrains en Ford.
Max word nog eerder kampioen in een Ferrari dan Lewisquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
Wel apart dat Max in een Ferrari rijdt ipv een Ford Mustang, gezien de alliantie tussen Red Bull Powertrains en Ford.
Of gewoon überhaupt een podium.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Max word nog eerder kampioen in een Ferrari dan Lewis
Wint waarschijnlijk sowieso eerder een wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Max word nog eerder kampioen in een Ferrari dan Lewis
och, valt mee toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:27 schreef -XOR- het volgende:
Je hebt er hier nog grotere debielen tussen dan Lance Stroll.
In iedere andere klasse dan F1 zou Stroll bij de minst debiele horen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:27 schreef -XOR- het volgende:
Je hebt er hier nog grotere debielen tussen dan Lance Stroll.
Alleen geen Baustelle.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is eigenlijk net alsof je over de Autobahn met 300 km van Keulen naar Berlijn rijd ... je komt dezelfde auto's tegen .. een clio... een fordje... her en der een porsche ... beetje knipperen met je lichten.. en gas erop !
Mits geen massacrash.quote:
Ik doe er boodschappen....quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt nog nooit in Duitsland gereden
Best leuk om voor de lol een keer te doen, hoor. Je bent er zo en het voelt allemaal gelijk heel anders dan Nederland.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Om één of andere reden geen enkele Mercedes, best vreemd in Die Heimatt...quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er toen wel echt stoere auto’s mee met deze wedstrijd. Jaguar bv. Heel vet.
Serieus? Oh was me niet eens opgevallen. Inderdaad wel opvallend.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om één of andere reden geen enkele Mercedes, best vreemd in Die Heimatt...
Ik heb zelfs wel eens een snelheidsovertreding op de Autobahn gemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Te langzaam zekerquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel eens een snelheidsovertreding op de Autobahn gemaakt.
Ik woon net iets te ver van de grens daarvoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe er boodschappen....
Stuk goedkoper schneller
Toch wel fucking cool.. Die mannen daar rijden al jaren op die baan.. de auto's zijn redelijk gelijk...quote:
Lijkt me echt zo irritant als je dit al jaren doet en er komt opeens zo'n gast uit de F1 die iedereen laat zien hoe het echt moetquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel fucking cool.. Die mannen daar rijden al jaren op die baan.. de auto's zijn redelijk gelijk...
En Max.... Die geeft gewoon les
ja, best wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo irritant als je dit al jaren doet en er komt opeens zo'n gast uit de F1 die iedereen laat zien hoe het echt moet
Ja precies.. der zijn er echt wel daar die dit echt niet leuk vinden..quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo irritant als je dit al jaren doet en er komt opeens zo'n gast uit de F1 die iedereen laat zien hoe het echt moet
Eens.. maar al valt hji nu uit.. deze paar ronden hebben al laten zien dat hij aan de top staat. Ook hier.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, best wel.
Toch heeft Max nog geen ronderecord, want dat is 7,49 nog iets
De snellere coureur moet zich maar een weg door het verkeer banen. Het is geen F1quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar moest Max in de rem voor een backmarker 🧐
Danquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde nog vanalles doen vandaag/// kom ik al de hele dag niet achter dat scherm vandaan
En we moeten nog meer als drie uur
Wij wilden hier ook "alleen even de start zien", maar de plannen voor vandaag werden vrij snel omgegooidquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde nog vanalles doen vandaag/// kom ik al de hele dag niet achter dat scherm vandaan
Ik zag net een stukje onboard dat de richtingaanwijzers van die backmarkers constant aangingen als Max eraan kwam. Dus dat duidt er wel op dat ze hem er proactief langs latenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De snellere coureur moet zich maar een weg door het verkeer banen. Het is geen F1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max doet eerste stint en Franz de 2equote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks kijken of die Chris dezelfde pace kan handhaven
Als die op 8.00 zit doet ie het goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat zou wel apart zijn.. Maar ik hoop het met je mee.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadden ze gisteren niet gezegd dat hij vorige maand nog kampioen in zijn klasse geworden is (Porsche?)?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben alle tijd.. Kopje koffie ..
Max huurt Emil Frey Racing in om zijn auto te runnenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dit een combi van verstappenracing.com en Emil Frey Racing team ? Of zoiets?
Aha.. Dus hij levert rijders, tactiek, wensen, en hun de techniek?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max huurt Emil Frey Racing in om zijn auto te runnen
Geen idee, volg zelf alleen F1-2quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:56 schreef shiz het volgende:
[..]
Hadden ze gisteren niet gezegd dat hij vorige maand nog kampioen in zijn klasse geworden is (Porsche?)?
Ook 4 nieuwe wielen elke keer?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef Tijn het volgende:
Heel vergelijkbaar met m'n eigen tankstops dit, behalve dat ik meestal een chocoladecroissantje haal
Iig is die Lulham geen pannenkoek.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee, volg zelf alleen F1-2
Klinkt makkelijk, maar voor die andere coureurs is dit hun werk... Max heeft hiernaast gewoon een baanquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel handig dat Max al wat jaartjes aan de top van F1 rijdt, geld genoeg voor dit soort hobby's.
Max zal vast ook geen pannenkoek als teamgenoot uitzoeken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Iig is die Lulham geen pannenkoek.
Denk ik dat het zo zitquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha.. Dus hij levert rijders, tactiek, wensen, en hun de techniek?
F1 is een mooie opstap naar GT3 maar F1 ernaast blijven doen kost wel tijd idd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk, maar voor die andere coureurs is dit hun werk... Max heeft hiernaast gewoon een baan
Nee dat klopt. Hij zit ook in het simrace wereldje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Iig is die Lulham geen pannenkoek.
Iemand daar net zei dat hij gekozen was om zijn naam... LuL HAMquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max zal vast ook geen pannenkoek als teamgenoot uitzoeken.
Dit maakt toch wel duidelijk (voor al die betweters) dat f1 echt de koningsklasse is!quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja precies.. der zijn er echt wel daar die dit echt niet leuk vinden..Van die types die dan ook roepen.. als ik in F1 zou rijden dan.. .
En dan komt Max
Dat is ook een mooi voordeel wat hij vermoedelijk heeft op de concurrentie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel handig dat Max al wat jaartjes aan de top van F1 rijdt, geld genoeg voor dit soort hobby's.
Denk ik ook een reden dat hij niet bij een Mercedes had getekend.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen wel., maar ik denk dat als Max nu van team zou wisselen dat hij de voorwaarden zelf op steldquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Denk ik ook een reden dat hij niet bij een Mercedes had getekend.
Hij mocht eigenlijk ook niet skiën... laat staan dat een team z'n driver laat (sim)racen in andere klassen.
Maar dat het is juist... dat doet geen afbreuk aan Max' F1 performance... in tegendeel, dat lijkt hem de edge te geven.
RBR laat hem die vrijheid... denk dat een Mercedes dat niet zo snel had gedaan.
Ik hoor het ook.. hij zegt zelfs dat max bijna de hele race gaat rijden.quote:
Denk niet dat het hem geld kost.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Of je het nu zelf hebt of makkelijk sponsors kan vinden, het helpt iig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat het hem geld kost.
Ik denk dat dat team zichzelf niet gaat betalenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat het hem geld kost.
Dat is wat anders, maar er staan toch sponsors op de auto.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat dat team zichzelf niet gaat betalen
Ik zou niet durven zeggen dat die sponsoren genoeg zijn om alle kosten te dekken. Maar ja, dat weet ik niet. Ik vermoed alleen van nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar er staan toch sponsors op de auto.
Geluk dat de top van het veld in Japan is, anders was het misschien maar 20 seconden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"That's not talent, just luck".
"It's the car".
Je ziet het vaker in andere raceklassen waar ineens een top rijder mee komt doen. Soms ontstaat er dan wrevel dat 'iemand even mee komt doen' waardoor ze soms wat heftiger gaan dueleren als die dichterbij komt. Button en Kimi hadden dat in de Nascar, Alonso en Hulkenberg ook een paar keer in de WECquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk dat ze het aardig afgedekt hebben in de raceonderneming Verstappen.com Racing X Red Bullquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou niet durven zeggen dat die sponsoren genoeg zijn om alle kosten te dekken. Maar ja, dat weet ik niet. Ik vermoed alleen van niet
Kwalificatie vanochtend was ook nat, hoewel dat meer een soort laaghangende mist leek.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:32 schreef Mano_ het volgende:
Flink donkere lucht wel, kunnen we regen verwachten?
Neequote:Op zaterdag 27 september 2025 13:32 schreef Mano_ het volgende:
Typisch eifelweer eigenlijk. In de herfst is het mistig 's ochtends, maar behalve lage bewolking zou het droog blijvenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:32 schreef Mano_ het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jij er ook in trapt.
Dan moeten ze nog over de finish komen...quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK zag net iedereen op +1L staan..
Ja dat is de hele tijd zo, als #1 een nieuwe ronde begint.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het moment dat de leider over de s/f komt, staat iedereen op +1 lap tot ze ook hun ronde hebben afgemaakt.quote:
Zeker. Maar dat is dus wel voor in ieder geval een deel zijn geld. Wat hij weliswaar meteen investeert.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat ze het aardig afgedekt hebben in de raceonderneming Verstappen.com Racing X Red Bull
Een lap is een minuut of 8, dus het zou wel bijzonder zijn als de voorsprong van 40/45 seconden opeens naar 8+ minuten zou springen, hequote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ben zeker geen insider of kenner, maar de commentatoren hadden het er daarstraks over. Omdat er verschillen in doorvoersnelheid van de brandstof kan zitten, zit er een minimale tijd aan de stops, afhankelijk van hoeveel je moet/wil tanken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:
Zijn er hier insiders die even kunnen uitleggen hoe dat met de pitstops zit?
Dit gaat wel zo allemachtig kalmpjes aan en ik hoor ook iets over "hoe langer je doorrijdt hoe langer je moet stoppen".
pitstops in deze klasse hebben wat men noemt "minimale stoptijd". Het gaat er niet om wie snelste weg is na zijn stop. Vanwege de drukte in de pits en om ongelukken te voorkomen met tankenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:
Dit gaat wel zo allemachtig kalmpjes aan en ik hoor ook iets over "hoe langer je doorrijdt hoe langer je moet stoppen".
Nee, die +1 betekent alleen dat zij in de vorige ronde zitten, niet dat Verstappen er een gehele ronde voorzitquote:
Goed punt.. al zou het wel leuk zijn als Max iedereen weet te lappen in z'n eerste racequote:Op zaterdag 27 september 2025 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een lap is een minuut of 8, dus het zou wel bijzonder zijn als de voorsprong van 40/45 seconden opeens naar 8+ minuten zou springen, he
Dan gaan er een paar huilend naar huisquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Goed punt.. al zou het wel leuk zijn als Max iedereen weet te lappen in z'n eerste race
Volgens mij mogen er niet meer dan 2 personen tegelijkertijd aan de auto werken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:
Zal wel meevallen, Mercedes doet niet meequote:Op zaterdag 27 september 2025 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben benieuwd of er een paar rijders gaan klagen over de auto van Max ....
quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Mercedes doet niet mee
En Thierry Vermeulen (zoon van Raymond Vermeulen) reed al voor Emil Frey in de DTM, dus de verbinding was snel gelegd. Sneller dan met HRT Ford waar hij geen kennissen heeft.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij rijdt hier voor verstappen racing
nou, er zullen vannacht sowieso een paar niet lekker slapenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaan er een paar huilend naar huis
Het is een beetje zoals bij het veldrijden, hele seizoen goed meekunnen en dan in December komt er een Mathieu en Wout eventjes meedoen en rijden meteen iedereen op een hoop.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wist het!quote:
Die zijn juist gelijk getrokken zover ik me net ingelezen heb... Maar daar gaat natuurlijk wel weer over gespeculeert worden.quote:
Ik denk dat hij ff met Kelly aan het appen is, hij moet toch iets te doen hebben.quote:
De eerste volgende Ferrari 296 GT3 rijdt op P10.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn juist gelijk getrokken zover ik me net ingelezen heb... Maar daar gaat natuurlijk wel weer over gespeculeert worden.
heeft geen gripquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Coureurs zijn niet per definitie goede inparkeerders.
Maar die heeft geen Verstappen achter het stuurquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
De eerste volgende Ferrari 296 GT3 rijdt op P10.
Nee, maar als reactie op "HiJ hEeFt dE sNeLsTe aUtO"quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar die heeft geen Verstappen achter het stuur
Dat is legende Klaus Abbelen die zijn laatste GT3-race rijdtquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
De eerste volgende Ferrari 296 GT3 rijdt op P10.
Denk het nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn juist gelijk getrokken zover ik me net ingelezen heb... Maar daar gaat natuurlijk wel weer over gespeculeert worden.
En dat in zijn eentje, en alleen maar omdat hij vorig jaar niet gefinished is in deze race (uitgevallen met versnellingsbak problemen)quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is legende Klaus Abbelen die zijn laatste GT3-race rijdt
Oh bedankt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat het normaal gesproken Lulham zijn auto is.
En de safety car raced hier gewoon mee ipv de boel op te houdenquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:01 schreef SiGNe het volgende:
Weinig tracklimits tot nu toe trouwens
Jupquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
Max al weer een 7.52
Volgens mij gaat hij aan het eind van deze ronde weer stoppen. Dan zitten er weer 8 ronden op
Gaat ook lastig met gras naast de baan en weinig afstand tot de muren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:01 schreef SiGNe het volgende:
Graag gedaan kameraadquote:
Weinig? Welke danquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:01 schreef SiGNe het volgende:
🤨quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best grappig, hier met Lulham en in F1 met KutHam![]()
Ik moet hier net zo om lachenquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best grappig, hier met Lulham en in F1 met KutHam![]()
Ja leukquote:
Nee, das een porschequote:Op zaterdag 27 september 2025 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is een gele vlag zone zo te zien
Nee ik bedoelde het gedeelte dat ze langzaam redenquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, das een porsche
Joh!quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het gedeelte dat ze langzaam reden
Dat weet je dus niet, hangt helemaal van de deal met de sponsors af, voor een Red Bull bijvoorbeeld zijn het peanuts.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat is dus wel voor in ieder geval een deel zijn geld. Wat hij weliswaar meteen investeert.
Het brengt Red Bull wel veel content iigquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, hangt helemaal van de deal met de sponsors af, voor een Red Bull bijvoorbeeld zijn het peanuts.
Maar deze race is niet een specifieke deal en de rest van het jaar heb je 0 exposure en sponsoren ze enkel het team omdat Max dat heeft uitonderhandeld. Het team is gewoon een kostenpost voor Max.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het brengt Red Bull wel veel content iig
Ach kinderen kosten ook geldquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar deze race is niet een specifieke deal en de rest van het jaar heb je 0 exposure en sponsoren ze enkel het team omdat Max dat heeft uitonderhandeld. Het team is gewoon een kostenpost voor Max.
Er staat Verstappen dot com op.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, hangt helemaal van de deal met de sponsors af, voor een Red Bull bijvoorbeeld zijn het peanuts.
Mooie helmquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het damesteam tankt de achterbank vol![]()
[ afbeelding ]
Dit seizoen F1 is ook wel heerlijk. Al was die laatste race echt balquote:
Doe jij al aan endurance racing op de simquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit seizoen F1 is ook wel heerlijk. Al was die laatste race echt balgelukkig heb ik die uitgesteld gezien.
Wat een amateurquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lulham is 40s langzamer dan Max. Maar lulham heeft last van slow zones
Nee nog niet. Meer grand prix racing en rally rijden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe jij al aan endurance racing op de sim
Wanneer mag ik bij je instappen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet. Meer grand prix racing en rally rijden.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Verstappen dat uit heeft onderhandeld, wat ik al zei, voor Red Bull zijn het peanuts.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat Verstappen dot com op.
Beetje lullig voor hem.quote:
Als er Verstappen dot com op staat zal Verstappen dot com ook wel betrokken zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Verstappen dat uit heeft onderhandeld, wat ik al zei, voor Red Bull zijn het peanuts.
En misschien zit er wel eigen geld in, maar de kans dat dit niet zo is, acht ik groter.
Maar dat uitonderhandelen kost hem dan dus al geld, want dat had je ook als extra salaris kunnen pakken. Daarnaast overschat jij echt wat een sponsor betaald voor een plekje in dit soort raceklasses, dit zijn geen winstgevende of break-even raceklasses, dit zijn gewoon dure hobbies van mensen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Verstappen dat uit heeft onderhandeld, wat ik al zei, voor Red Bull zijn het peanuts.
En misschien zit er wel eigen geld in, maar de kans dat dit niet zo is, acht ik groter.
Ja uiteraard, maar dat hoeft toch niets financieels in te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als er Verstappen dot com op staat zal Verstappen dot com ook wel betrokken zijn.
Ja. En misschien wel. Maar het boeit verder niet. Als niemand hier de absolute feiten kent.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar dat hoeft toch niets financieels in te houden.
Als je kijk naar het marketing budget van Red Bull en je hebt de beste rijder ter wereld die je op deze manier tevreden houdt, blijven het nog steeds peanuts.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat uitonderhandelen kost hem dan dus al geld, want dat had je ook als extra salaris kunnen pakken. Daarnaast overschat jij echt wat een sponsor betaald voor een plekje in dit soort raceklasses, dit zijn geen winstgevende of break-even raceklasses, dit zijn gewoon dure hobbies van mensen.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als jij denkt dat Max Verstappen de race avonturen van Jos, Thierry en hemzelf uit eigen zak betaalt, dan laat ik je maar in die waan.
Wat een dedain hèquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], nu betaalt Red Bull zelfs Jos zijn rally avonturen.
Natuurlijk, hij zet red bull op z'n auto omdat hij het zo leuk vindt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], nu betaalt Red Bull zelfs Jos zijn rally avonturen.
Dus eigenlijk moet die wegblijven van autosport?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat het lot zijn van alle autosporttopics dus als Verstappen een keer meedoet
Max, blijf ver weg van het WEC.
Ligt er natuurlijk aan wie hem gaat sponsoren in de WEC, of zou hij dat zelf betalen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat het lot zijn van alle autosporttopics dus als Verstappen een keer meedoet
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
🤣 held.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wie hem gaat sponsoren in de WEC, of zou hij dat zelf betalen?
*met plantenspuit in gezicht spuit*quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wie hem gaat sponsoren in de WEC, of zou hij dat zelf betalen?
Nee, hij is over start finish en de rest nog nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:49 schreef THEFXR het volgende:
Ligt gewoon een ronde voor, whaha saai hoor
Volgens sommigen hier heeft die een blanco cheque van Red Bull voor het raceteam. Dat wordt meedoen in de Hypercar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Helemaal geen volle ronde voor, maar 2 minuten johquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:49 schreef THEFXR het volgende:
Ligt gewoon een ronde voor, whaha saai hoor
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max zometeen voor het laatste uurtje?
Lulhamquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boodschappen gedaan... Nu eht laatste uurtje met een biertje. Wie rijd er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |