Porsch Supercupquote:The Blancpain GT Series is a sports car racing series organized by the Stéphane Ratel Organisation (SRO) with the approval of the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA). It features grand tourer racing cars modified from production road cars complying with the FIA's GT3 regulations. The series is divided into two separate championships, the Blancpain GT Series Sprint Cup and the Blancpain GT Series Endurance Cup. Although the Blancpain GT Series Endurance Cup is organised since 2011, the inaugural season of the Blancpain GT Series is 2014, because in that year the FIA GT Series became the Blancpain Sprint Series, which is now the Blancpain GT Series Sprint Cup. The series is primarily sponsored by Swiss watchmaker Blancpain.
quote:De Porsche Mobil 1 Supercup is de hoogste toeringwagen competitie, waarin alleen met Porsche's gereden wordt. De races worden gereden in het voorprogramma van de Formule 1, ze worden na de GP2 en voor de Formule 1 gereden. Het wordt georganiseerd door Porsche. De Porsche Supercup werd in 1993 opgericht. Het is vergelijkbaar met de DTM. Er zijn 15 teams met elk twee coureurs. Deze klasse is de samengevoegde versie van de verschillende nationale Porsche Carrera kampioenschappen over de hele wereld, zoals in Duitsland en in Azië.
De rijders rijden allemaal in dezelfde Porsche 911 GT3 (Type 997), gebaseerd op de Porsche Carrera.
Toch wel een paar wagenlengtes. Het is geen F1 hè, hier kan je wel volgenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij loopt niet uit... maar we gaan goed
Precies!quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max is nog niet weg. Die Mustang loopt op het rechte stuk namelijk extreem hard
Het is ook endurance, je kan niet 4 uur lang stampen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel een paar wagenlengtes. Het is geen F1 hè, hier kan je wel volgen
WEC lacht om deze uitspraak.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook endurance, je kan niet 4 uur lang stampen.
uhoh ik zie Toto alweer een email typen...quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
Die achtervleugel wiebelt flink
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:08 schreef shiz het volgende:
[..]
uhoh ik zie Toto alweer een email typen...
Heeft ook al een keer gewonnen daar, die gaan lekker latelyquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die mustang rijdt indrukwekkend
Bij het rechte stuk op het einde moet hij in elk geval een gaatje hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max is nog niet weg. Die Mustang loopt op het rechte stuk namelijk extreem hard
sector 2 was geel, dus dat haal je nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Duitse commentator denk dat Max nu de snelste ronde gaat proberen te halen.. nog een vrij rondje zonder verkeer.
Vertel dat die Duitserquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sector 2 was geel, dus dat haal je niet
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel dat die Duitser
Maar kun je ergens sector tijden zien?
Tnx! Maar ik kom er niet door.. de server is denk ik het verkeer niet gewendquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/
Met wat vertraging, dat helaas wel
@klaasweetallesquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:16 schreef -XOR- het volgende:
lul HAM is wel een mooie naam voor zijn teamgenoot.
Wat is het ronde record voor de GT3 ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
8.10 minuten en dat met een verlies van 15 seconden door geel
Eerder HORSE.quote:
ergens rond de 7.56 minuten geloof ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is het ronde record voor de GT3 ?
Veel sneller toch? Of denk ik nu aan enkel de Nordschleife?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ergens rond de 7.56 minuten geloof ik
Snap ik.quote:
Jou zien we in juni voor de 24 uur van Le Mans weer terug dusquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi in beeld gebracht hoor
Ik bedoel, het draait uiteraard niet alleen om max, maar ze hebben mooie beelden.. onboard, heli..
Vind het nu ff leuker dan F1 om te kijken.
Hij rijdt hier voor verstappen racingquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
Wel apart dat Max in een Ferrari rijdt ipv een Ford Mustang, gezien de alliantie tussen Red Bull Powertrains en Ford.
Max word nog eerder kampioen in een Ferrari dan Lewisquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
Wel apart dat Max in een Ferrari rijdt ipv een Ford Mustang, gezien de alliantie tussen Red Bull Powertrains en Ford.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |