Vertel dat die Duitserquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sector 2 was geel, dus dat haal je niet
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel dat die Duitser
Maar kun je ergens sector tijden zien?
Tnx! Maar ik kom er niet door.. de server is denk ik het verkeer niet gewendquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/
Met wat vertraging, dat helaas wel
@klaasweetallesquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:16 schreef -XOR- het volgende:
lul HAM is wel een mooie naam voor zijn teamgenoot.
Wat is het ronde record voor de GT3 ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
8.10 minuten en dat met een verlies van 15 seconden door geel
Eerder HORSE.quote:
ergens rond de 7.56 minuten geloof ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is het ronde record voor de GT3 ?
Veel sneller toch? Of denk ik nu aan enkel de Nordschleife?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ergens rond de 7.56 minuten geloof ik
Snap ik.quote:
Jou zien we in juni voor de 24 uur van Le Mans weer terug dusquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi in beeld gebracht hoor
Ik bedoel, het draait uiteraard niet alleen om max, maar ze hebben mooie beelden.. onboard, heli..
Vind het nu ff leuker dan F1 om te kijken.
Hij rijdt hier voor verstappen racingquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
Wel apart dat Max in een Ferrari rijdt ipv een Ford Mustang, gezien de alliantie tussen Red Bull Powertrains en Ford.
Max word nog eerder kampioen in een Ferrari dan Lewisquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
Wel apart dat Max in een Ferrari rijdt ipv een Ford Mustang, gezien de alliantie tussen Red Bull Powertrains en Ford.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |