SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is al veranderd in een wc-potquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
je weet wiens tekst dit normaliter is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kweet het ik kan er ff niet opkomen alleen. ja sorry hoor. zeg hem zelf gewoon als je weert wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
gvd je hoeft alleen die naam goed te schrijven. voor de rest kun je heel je schijtverhaal laten staan
Ik weet nl dat we het over dezelfde hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu zie ik jou door de wc spoelen![]()
![]()
![]()
![]()
kijk @Kissingbirdquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het ik kan er ff niet opkomen alleen. ja sorry hoor. zeg hem zelf gewoon als je weert wie ik bedoel.
Ik weet nl dat we het over dezelfde hebben.![]()
![]()
![]()
En
![]()
![]()
![]()
Je doet het er gewoon omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neem het ter hartequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
je weet wiens tekst dit normaliter is?![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.
Ook even van de andere kant bekijken een idee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaaaquote:![]()
![]()
jullie naaien elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
kree en context begrijpenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa![]()
![]()
jullie naaien elkaarZal jou eens opnaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa![]()
![]()
jullie naaien elkaarJij hoeft natuurlijk niet meer te naaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja is een keus hequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.Smile, it's free therapy.![]()
quote:quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hoeft natuurlijk niet meer te naaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik laat me niet naaien en heb geen naaimachinequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hoeft natuurlijk niet meer te naaien
Smile, it's free therapy.![]()
Bewustquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.
Ook even van de andere kant bekijken een idee?
Je bent er een?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik laat me niet naaien en heb geen naaimachine![]()
![]()
ik snap dat, maar snappen jullie ook mij kant? ik vind dat de politie onterecht nu teveel oordeel over krijgt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.
ze werden bedreigd met vuurwapen, oke niet instructie opvolegen van politie dan mogen ze schieten.
of dat nou eerlijk is of rechtvaardig, dat horen we later wel, maar al met al had niemand op die leeftijd met zoiets moeten rondlopen zoal. laat staan mensen beroven.
nu gaat doodschieten wel wat ver, maar dat weet de politie toch niet als ze tegen zo iemand staan vanaf afstand? met een wapen. ik geef ze groot gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blijven ademen gozerquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in![]()
* gebrokenglas gaat weer door met ademen en neemt een slok van zijn cola.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel goedquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat weer door met ademen en neemt een slok van zijn cola.![]()
![]()
Ok zal wel maar daar ging het mij niet om en ik heb verder gezegt wat ik er van vond en verder laat ik het hierbij.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat, maar snappen jullie ook mij kant? ik vind dat de politie onterecht nu teveel oordeel over krijgt.
ze werden bedreigd met vuurwapen, oke niet instructie opvolegen van politie dan mogen ze schieten.
of dat nou eerlijk is of rechtvaardig, dat horen we later wel, maar al met al had niemand op die leeftijd met zoiets moeten rondlopen zoal. laat staan mensen beroven.
nu gaat doodschieten wel wat ver, maar dat weet de politie toch niet als ze tegen zo iemand staan vanaf afstand? met een wapen. ik geef ze groot gelijk.
Rustig aan.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
weet je waar ik bang voor ben he? Dat jullie me zien als een racist ofzo die denkt dat dit oke is.
Dat ben ik nl totaal niet? maar er zitten twee kanten aan die verhalen altijd. en ik vertrouw op de politie die je moet beschermen enzo. of iig naar moet luisteren,
Dat was mijn opvoeding wel en respect voor hun gezag hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ging ons helemaal niet om jouw verhaalquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:10 schreef kree het volgende:
weet je waar ik bang voor ben he? Dat jullie me zien als een racist ofzo die denkt dat dit oke is.
Dat ben ik nl totaal niet? maar er zitten twee kanten aan die verhalen altijd. en ik vertrouw op de politie die je moet beschermen enzo. of iig naar moet luisteren,
Dat was mijn opvoeding wel en respect voor hun gezag hebben.![]()
is goed ik heb ook gezegd wat ik erover dacht, we hoeven het niet eens te zijn altijd, maar elkaars gedachten respecteren is altijd goedquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok zal wel maar daar ging het mij niet om en ik heb verder gezegt wat ik er van vond en verder laat ik het hierbij.
Rustig aan.
Do what you love, love what you do!![]()
het was ook niet ik die dat erbij haalde he?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging ons helemaal niet om jouw verhaalDo what you love, love what you do!![]()
naja genoeg erover ook. denk dat we allemaal gezegd hebben wat we wilden.
laten we weer lief doen. helemaal geen zin in joh hier hele discussie over
quote:![]()
quote:
Kwam even kijken hoe het hier was en begint gelijk met geen blauwe hierquote:hey Birdiequote:ik heb geen idee waar het over gaat eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb jij daar ook zon hekel aan Dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub
Ik zag mijn neef weer eens (yep drummer van Megadeth)
Moe dus niet lang hierWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Straks heb je nog een ban en kunnen we je reisverhaal niet lezenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
het was ook niet ik die dat erbij haalde he?Dus geen racistische opmerkingen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Ik zag mijn neef weer eens (yep drummer van Megadeth)
Moe dus niet lang hier
lekker slapen straks![]()
![]()
Proost.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Even koude heldere soepje op basis van granen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je verveelt je niet vaak in DTS....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
never a dull momentquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verveelt je niet vaak in DTS....![]()
Nouuuuuquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verveelt je niet vaak in DTS....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nah nee, kijk ik ben wel hard en eerlijk, maar een ban krijg je meestal pas als je mensen onderuit wil halen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks heb je nog een ban en kunnen we je reisverhaal niet lezenDus geen racistische opmerkingen.
Beetje discussie over verschil van meningen moet geen probleem zijn denk ik hier. of althans lijkt me sterk dat ze mer erover zouden bannen of anderen.
maar idd ik kijk uit naar volgende week
Niet met kree nee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
met, soms wel, soms nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koenemeloen![]()
Heb jij je zin al gevonden ?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou vind het zo langzamerhand een wat hoog troll gehalte krijgenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga binnenkort weer meedoen en dan sloop ik jullie allemaal!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Met zo'n smiley diaree is het wel saai ja, klopt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kom maar opquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef Hallojo het volgende:
Ik ga binnenkort weer meedoen en dan sloop ik jullie allemaal!![]()
Na volgende week is hij 2 weken met vakantie en post hij in TRV.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vind het zo langzamerhand een wat hoog troll gehalte krijgenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met zo'n smiley diaree is het wel saai ja, klopt.![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef Hallojo het volgende:
Ik ga binnenkort weer meedoen en dan sloop ik jullie allemaal!![]()
![]()
Bener toch niet zo vaakquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na volgende week is hij 2 weken met vakantie en post hij in TRV.
Sowwyquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vind het zo langzamerhand een wat hoog troll gehalte krijgen![]()
![]()
* gebrokenglas moet glimlachen en is niet bang voor wat concurrentie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef Hallojo het volgende:
Ik ga binnenkort weer meedoen en dan sloop ik jullie allemaal!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zo dan, blufferdquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas moet glimlachen en is niet bang voor wat concurrentie.![]()
Moe maar voldaanquote:
Mja matig
Hoest met jou?Cause there is always a wrong to your right 🎶
dank je, ga ik vandaag en komende nacht nodig hebben denk ikquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Begin maar vast in een hoekje te huilenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas moet glimlachen en is niet bang voor wat concurrentie.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Wat ga je doen dan ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dank je, ga ik vandaag en komende nacht nodig hebben denk ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou 's avonds na een lange dag rondlopen geen zin meer hebben in ook nog een verslag typen op een forum of op polarsteps.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
drukke werkweek gehad, moequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moe maar voldaan
Mja matig
Hoest met jou?
norgenavond etentje met m'n werkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik bedoel hierquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou 's avonds na een lange dag rondlopen geen zin meer hebben in ook nog een verslag typen op een forum of op polarsteps.
Marathon terug naar huis kruipenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kaninchennnnnquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marathon terug naar huis kruipen![]()
Ik had gister etentje met mn werk, komt wel dichtbij zo!quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukke werkweek gehad, moe
norgenavond etentje met m'n werk
Je hebt het verkeerd account te pakken kreequote:![]()
Het is nog steeds september hequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is nog steeds september he
Ik ga maar even weg van hier voor mijn Muis weer de credit card en de hypotheek heeft gemaxt om alle choco pepernoten hier in de buurt op te kopenquote:
ojaquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd account te pakken kree![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dan ga ik me niet bezattenZeker wel! Gewoon die worst in de mond!quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dan ga ik me niet bezatten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zojuist weer een 'aanwinst' bij mijn hifi geplaast
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃Cause there is always a wrong to your right 🎶
waddan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist weer een 'aanwinst' bij mijn hifi geplaast![]()
tis waarheid hoor. volgende week deze dag zit ik in dubrovnovicquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vind het zo langzamerhand een wat hoog troll gehalte krijgenDo what you love, love what you do!![]()
mss wil ik nog ff wat dingen last minute bespreken enzo en wat ik nou mee moet nemen. maar doe ik wel in ander topic.
Maar neem van mij aan dat dit geen troll of bulshit is want zal de foto's poste n. hahaDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
Uw ADH vitamine Worst
Waar gaat dit over? Link naar dat ander topic?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:32 schreef kree het volgende:
mss wil ik nog ff wat dingen last minute bespreken enzo en wat ik nou mee moet nemen. maar doe ik wel in ander topic.
Maar neem van mij aan dat dit geen troll of bulshit is want zal de foto's poste n. haha“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo min mogelijk en als je wat vergeten bent kan je het daar kopen. Je gaat niet een week de jungle in.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:32 schreef kree het volgende:
Maar neem van mij aan dat dit geen troll of bulshit is want zal de foto's poste n. hahaEn het is een verzorgde reis, lees je in qua weer in oktober.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je gaat je rijbewijs toch niet wéér op het spel zetten he @kree ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als hij het stuur van de piloot over gaat nemen heeft hij een groter probleem.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Je gaat je rijbewijs toch niet wéér op het spel zetten he @:Kree ?Iedereen is een kutlultrut
Ow, ik dacht dat kree iets geks van plan wasquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo min mogelijk en als je wat vergeten bent kan je het daar kopen. Je gaat niet een week de jungle in.En het is een verzorgde reis, lees je in qua weer in oktober.
zijn voetenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Je gaat je rijbewijs toch niet wéér op het spel zetten he @:Kree ?![]()
freefall zonder parachutequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat kree iets geks van plan wasSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nee die gaat werkelijk een week van huis weg.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat kree iets geks van plan wasIedereen is een kutlultrut
tweequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die gaat werkelijk een week van huis weg.![]()
weet je wat ik altijd raar vind he. en bedenk dat ik ook van echt een 0,0 euro kom en met schulden ook nog. dat iedereen daar zo mening over heeft?
tuurlijk helpt je de staat hier, en goed dat dat er nog is. maar alsnog komt niet alles vanzelf.
Nou lees mijn verhaal en heb het echt eerlijk gezegd, hoe alles ging. En 4 jaar terug zat ik in de min op mijn bankrekening en helemaal paniek.
En mijn ouders betaalden niet mijn studie he? nooit gedaan ook, daarom heb ik schuld nu bij DUO.
maar soms vind ik mensen soms te makkelijk doen van "ja je kreeg het". nou dikke lul ik kreeg het niet, en na alle ellende vecht ik me eruit. dat moeten sommige wel eens bedenken ook denk ik he?
en komt door meid waar ik vaak mee praat en mee te doen heb, in slachtoffer rol kruipen werkt niet, dat is mijn tip voor wie met dat soort dingen zitten.Do what you love, love what you do!![]()
Oh fucking hell en één dag vrijquote:
Sodeknetter! Die Turken hier zijn rap zeg! Minuutje of 10 geleden besteld en die bezorggozer staat al aan de deur![]()
I shit you not; 22.25 besteld
zitten ze in je straat ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Sodeknetter! Die Turken hier zijn rap zeg! Minuutje of 10 geleden besteld en die bezorggozer staat al aan de deur![]()
I shit you not; 22.25 besteld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
TRV / Reisverslag Balkan landen, op reis met kreequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Link naar dat ander topic?
al genoemd, maar oke
dit gaan we volgenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
TRV / Reisverslag Balkan landen, op reis met kree
al genoemd, maar okeSame shit, different day
SC hopper present![]()
overigens 2 Poolse biertjes bijbesteld. Een 'Zubr' en 'Tyskie'. Heerlijk bierDaar ging het me eigenlijk om, dat broodje döner stop ik wel in de koelkast
vind transvertragia wel leuke woordgrapquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
al genoemd, maar okeUw ADH vitamine Worst
ja idd zo denk ik ook, weer is beetje twijfel. maar laagjes kleding enzo heb ik. zo geen ervaring mee. zie het daar wel ook.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo min mogelijk en als je wat vergeten bent kan je het daar kopen. Je gaat niet een week de jungle in.En het is een verzorgde reis, lees je in qua weer in oktober.
bedoel als ik echt wat mis. vast daar ook wel te kopen lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Die wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind transvertragia wel leuke woordgrap
Ik dacht serieus dat je een aanslag ging plegen ofzo. Ik zal het eens lezenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
al genoemd, maar oke
Met een redelijk salaris in NL is vrijwel alles in de Balkan schijt goedkoop.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd zo denk ik ook, weer is beetje twijfel. maar laagjes kleding enzo heb ik. zo geen ervaring mee. zie het daar wel ook.
bedoel als ik echt wat mis. vast daar ook wel te kopen lijkt me.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Kwam vandaag deze tegen overweg
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is een foto van internet, maar eenzelfde bus kwam ik tegen. Wel geinigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De belangrijkste dingen even een lijstje van maken, rest zie je wel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd zo denk ik ook, weer is beetje twijfel. maar laagjes kleding enzo heb ik. zo geen ervaring mee. zie het daar wel ook.
bedoel als ik echt wat mis. vast daar ook wel te kopen lijkt me.Iedereen is een kutlultrut
Die bolkt zelfs de politie helemaal kapotquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Kwam vandaag deze tegen overweg
[ afbeelding ]
Ik lach mijn lul uit mijn broek. Pics?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
Dit is een foto van internet, maar eenzelfde bus kwam ik tegen. Wel geinig“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
geloof me en heel jaren terug. een nicht van mij werkte toevallig (hoeveel de kans he) als stewardess op Transavia en die maakte die grap toen. als tewardes.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind transvertragia wel leuke woordgrap
Wel gratis oordopjes gekregen van dr.![]()
.
Tis niet verzonnen dit echt waar.Do what you love, love what you do!![]()
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik lach mijn lul uit mijn broek. Pics?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
aanslag? ikke? naar nee joh te vredelievend ben ik ervoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je een aanslag ging plegen ofzo. Ik zal het eens lezen
Nieuwe supermanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nouja ik ga het zien? ik ben er nooit geweest, denk ik niet dat het echt super goedkoop is alsnog. want die waar we landen is toeristische plaats.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een redelijk salaris in NL is vrijwel alles in de Balkan schijt goedkoop.Do what you love, love what you do!![]()
maargoed voor deze reis heb ik mijn geld dingen al opzij gezet. denk vind t leuk met me ma en zusje.
kosten 2,400 nlDo what you love, love what you do!![]()
wekle landen ga je heen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ga het zien? ik ben er nooit geweest, denk ik niet dat het echt super goedkoop is alsnog. want die waar we landen is toeristische plaats.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tsja. Vliegreis heen en terug, en 2 weken aan hotels en bezoeken van musea, en bus..... dan gaat het hard met het geld.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:46 schreef kree het volgende:
maargoed voor deze reis heb ik mijn geld dingen al opzij gezet. denk vind t leuk met me ma en zusje.
kosten 2,400 nlAutocorrect
(zelfst. naamw.)
lijkt me dat entreegelden wel inbegrepen zijn met een dergelijke prijsquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Vliegreis heen en terug, en 2 weken aan hotels en bezoeken van musea..... dan gaat het hard met het geld.Uw ADH vitamine Worst
Ook nog busvervoer, meerdere uren per dag af en toe. Ik vind het ergens nog erg meevallen zelfs.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijkt me dat entreegelden wel inbegrepen zijn met een dergelijke prijsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
mooie trip hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:46 schreef kree het volgende:
zie in topic TRV. anders blijf ik ze noemen. daar staat het in
Same shit, different day
SC hopper present![]()
voor een mooie trip heb je ook middelen heb ik gehoord van een vriendUw ADH vitamine Worst
klopt. maar heb het er wel voor over, met name mijn ma, nu kan en wil ze nog he>. en heb echt met mijn drama hoop dingen en ruzie gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Vliegreis heen en terug, en 2 weken aan hotels en bezoeken van musea, en bus..... dan gaat het hard met het geld.
Nu onderhand was dat al goed. en oke dan vraagt ze dit en mijn zusje van kunnen en willen we dat?
Tuurlijk wel, ik hou van mijn ma en nu kan het sowieso nog, zou toch weg gegooide kans zijn denk ik. want hoezeer we ruzie hadden, ik weet en mijn ma ook dat wel van elkaar houden en familie ook, dus dit toch is mooie kans. boeit mij die paar euro meer.Do what you love, love what you do!![]()
Zo is dat, en scheelt je bezorgd.nl en boodschappen. Beetje win/winquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. maar heb het er wel voor over, met name mijn ma, nu kan en wil ze nog he>. en heb echt met mijn drama hoop dingen en ruzie gehad.
Nu onderhand was dat al goed. en oke dan vraagt ze dit en mijn zusje van kunnen en willen we dat?
Tuurlijk wel, ik hou van mijn ma en nu kan het sowieso nog, zou toch weg gegooide kans zijn denk ik. want hoezeer we ruzie hadden, ik weet en mijn ma ook dat wel van elkaar houden en familie ook, dus dit toch is mooie kans. boeit mij die paar euro meer.
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
aanslag? ikke? naar nee joh te vredelievend ben ik ervoor
neuh hoor want dat is belemaal ellende? maar voor nu tot begin volgend jaar is ie weer oke en dan moet ik weer bloedprikken en riedel afgaan, zeg mij niet dat ze. iet streng straffen dus.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Je gaat je rijbewijs toch niet wéér op het spel zetten he @:Kree ?Do what you love, love what you do!![]()
maargoed dat terzijde en wat ik erover denk en jullie. ben blij dat ik gewoon baan heb die oke is. en op vakantie kan gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Malakaquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een liter Griekse yoghurt op![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een liter Griekse yoghurt op
quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:33 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Hej @:HappyCharly
♡♡♡♡![]()
Plaatje hoorde er niet bij maar had het al geplakt was zonde om weg te gooien.quote:
Hoe gaat het met je?![]()
ik moet dune 2 nog kijken denk ik trouwens, vond die eerdere nog oke, maarja duurt la g he voor volgende deel.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dacht al..quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Plaatje hoorde er niet bij maar had het al geplakt was zonde om weg te gooien.
Hoe gaat het met je?
Binnenkomer![]()
Mwa♡♡♡♡![]()
Wat leuk dat je op groepsreis gaatquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:35 schreef kree het volgende:
ik moet dune 2 nog kijken denk ik trouwens, vond die eerdere nog oke, maarja duurt la g he voor volgende deel.♡♡♡♡![]()
ja voor mij nieuw. ik denk dat ik het leuk ga vinden en wie weet doe ik volgende keer helemaal in mijn eentje.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat leuk dat je op groepsreis gaat
Maar eens zie. dit nu, sowieso vind ik het leuk met me ma en zusje.Do what you love, love what you do!![]()
Leukquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor mij nieuw. ik denk dat ik het leuk ga vinden en wie weet doe ik volgende keer helemaal in mijn eentje.
Maar eens zie. dit nu, sowieso vind ik het leuk met me ma en zusje.♡♡♡♡![]()
Een liter?quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:41 schreef KoningWouter het volgende:
Kat is yoghurt aan het oplikken![]()
gelukkig yoghurt en geen ouzoquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:41 schreef KoningWouter het volgende:
Kat is yoghurt aan het oplikken
@Koen66![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig yoghurt en geen ouzo
@:Koen66
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Thx, jij ook KWquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga nog even in bed lezen. Fijne avond mensen![]()
![]()
enjoyquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga nog even in bed lezen. Fijne avond mensen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
truste keesjequote:Op vrijdag 26 september 2025 23:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga nog even in bed lezen. Fijne avond mensen
maf ze![]()
ik wil wel eens vragen, want vrijdag. nou op werk of wat je allemaal doen?>
Wat was het leukste wat je vandaag meemaakte?Do what you love, love what you do!![]()
Jij dan kree ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: