SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is al veranderd in een wc-potquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
je weet wiens tekst dit normaliter is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kweet het ik kan er ff niet opkomen alleen. ja sorry hoor. zeg hem zelf gewoon als je weert wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
gvd je hoeft alleen die naam goed te schrijven. voor de rest kun je heel je schijtverhaal laten staan
Ik weet nl dat we het over dezelfde hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu zie ik jou door de wc spoelen![]()
![]()
![]()
![]()
kijk @Kissingbirdquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het ik kan er ff niet opkomen alleen. ja sorry hoor. zeg hem zelf gewoon als je weert wie ik bedoel.
Ik weet nl dat we het over dezelfde hebben.![]()
![]()
![]()
En
![]()
![]()
![]()
Je doet het er gewoon omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neem het ter hartequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
je weet wiens tekst dit normaliter is?![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.
Ook even van de andere kant bekijken een idee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaaaquote:![]()
![]()
jullie naaien elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
kree en context begrijpenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa![]()
![]()
jullie naaien elkaarZal jou eens opnaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa![]()
![]()
jullie naaien elkaarJij hoeft natuurlijk niet meer te naaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja is een keus hequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.Smile, it's free therapy.![]()
quote:quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hoeft natuurlijk niet meer te naaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik laat me niet naaien en heb geen naaimachinequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hoeft natuurlijk niet meer te naaien
Smile, it's free therapy.![]()
Bewustquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.
Ook even van de andere kant bekijken een idee?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent er een?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik laat me niet naaien en heb geen naaimachine![]()
![]()
ik snap dat, maar snappen jullie ook mij kant? ik vind dat de politie onterecht nu teveel oordeel over krijgt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.
ze werden bedreigd met vuurwapen, oke niet instructie opvolegen van politie dan mogen ze schieten.
of dat nou eerlijk is of rechtvaardig, dat horen we later wel, maar al met al had niemand op die leeftijd met zoiets moeten rondlopen zoal. laat staan mensen beroven.
nu gaat doodschieten wel wat ver, maar dat weet de politie toch niet als ze tegen zo iemand staan vanaf afstand? met een wapen. ik geef ze groot gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blijven ademen gozerquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in![]()
* gebrokenglas gaat weer door met ademen en neemt een slok van zijn cola.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel goedquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat weer door met ademen en neemt een slok van zijn cola.![]()
![]()
Ok zal wel maar daar ging het mij niet om en ik heb verder gezegt wat ik er van vond en verder laat ik het hierbij.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat, maar snappen jullie ook mij kant? ik vind dat de politie onterecht nu teveel oordeel over krijgt.
ze werden bedreigd met vuurwapen, oke niet instructie opvolegen van politie dan mogen ze schieten.
of dat nou eerlijk is of rechtvaardig, dat horen we later wel, maar al met al had niemand op die leeftijd met zoiets moeten rondlopen zoal. laat staan mensen beroven.
nu gaat doodschieten wel wat ver, maar dat weet de politie toch niet als ze tegen zo iemand staan vanaf afstand? met een wapen. ik geef ze groot gelijk.
Rustig aan.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
weet je waar ik bang voor ben he? Dat jullie me zien als een racist ofzo die denkt dat dit oke is.
Dat ben ik nl totaal niet? maar er zitten twee kanten aan die verhalen altijd. en ik vertrouw op de politie die je moet beschermen enzo. of iig naar moet luisteren,
Dat was mijn opvoeding wel en respect voor hun gezag hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ging ons helemaal niet om jouw verhaalquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:10 schreef kree het volgende:
weet je waar ik bang voor ben he? Dat jullie me zien als een racist ofzo die denkt dat dit oke is.
Dat ben ik nl totaal niet? maar er zitten twee kanten aan die verhalen altijd. en ik vertrouw op de politie die je moet beschermen enzo. of iig naar moet luisteren,
Dat was mijn opvoeding wel en respect voor hun gezag hebben.![]()
is goed ik heb ook gezegd wat ik erover dacht, we hoeven het niet eens te zijn altijd, maar elkaars gedachten respecteren is altijd goedquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok zal wel maar daar ging het mij niet om en ik heb verder gezegt wat ik er van vond en verder laat ik het hierbij.
Rustig aan.
Do what you love, love what you do!![]()
het was ook niet ik die dat erbij haalde he?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging ons helemaal niet om jouw verhaalDo what you love, love what you do!![]()
naja genoeg erover ook. denk dat we allemaal gezegd hebben wat we wilden.
laten we weer lief doen. helemaal geen zin in joh hier hele discussie over
quote:![]()
quote:
Kwam even kijken hoe het hier was en begint gelijk met geen blauwe hierquote:hey Birdiequote:ik heb geen idee waar het over gaat eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb jij daar ook zon hekel aan Dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub
Ik zag mijn neef weer eens (yep drummer van Megadeth)
Moe dus niet lang hierWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Straks heb je nog een ban en kunnen we je reisverhaal niet lezenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
het was ook niet ik die dat erbij haalde he?Dus geen racistische opmerkingen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Ik zag mijn neef weer eens (yep drummer van Megadeth)
Moe dus niet lang hier
lekker slapen straks![]()
![]()
Proost.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Even koude heldere soepje op basis van granen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je verveelt je niet vaak in DTS....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
never a dull momentquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verveelt je niet vaak in DTS....![]()
Nouuuuuquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verveelt je niet vaak in DTS....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nah nee, kijk ik ben wel hard en eerlijk, maar een ban krijg je meestal pas als je mensen onderuit wil halen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks heb je nog een ban en kunnen we je reisverhaal niet lezenDus geen racistische opmerkingen.
Beetje discussie over verschil van meningen moet geen probleem zijn denk ik hier. of althans lijkt me sterk dat ze mer erover zouden bannen of anderen.
maar idd ik kijk uit naar volgende week
Niet met kree nee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
met, soms wel, soms nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koenemeloen![]()
Heb jij je zin al gevonden ?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou vind het zo langzamerhand een wat hoog troll gehalte krijgenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga binnenkort weer meedoen en dan sloop ik jullie allemaal!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Met zo'n smiley diaree is het wel saai ja, klopt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kom maar opquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef Hallojo het volgende:
Ik ga binnenkort weer meedoen en dan sloop ik jullie allemaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: