SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is al veranderd in een wc-potquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
je weet wiens tekst dit normaliter is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kweet het ik kan er ff niet opkomen alleen. ja sorry hoor. zeg hem zelf gewoon als je weert wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
gvd je hoeft alleen die naam goed te schrijven. voor de rest kun je heel je schijtverhaal laten staan
Ik weet nl dat we het over dezelfde hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu zie ik jou door de wc spoelen![]()
![]()
![]()
![]()
kijk @Kissingbirdquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het ik kan er ff niet opkomen alleen. ja sorry hoor. zeg hem zelf gewoon als je weert wie ik bedoel.
Ik weet nl dat we het over dezelfde hebben.![]()
![]()
![]()
En
![]()
![]()
![]()
Je doet het er gewoon omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neem het ter hartequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
je weet wiens tekst dit normaliter is?![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:04 schreef kree het volgende:
jaja sorry. maar ik naaide me ff op hierover weer.
Ook even van de andere kant bekijken een idee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaaaquote:![]()
![]()
jullie naaien elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
kree en context begrijpenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa![]()
![]()
jullie naaien elkaarZal jou eens opnaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa![]()
![]()
jullie naaien elkaarJij hoeft natuurlijk niet meer te naaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja is een keus hequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.Smile, it's free therapy.![]()
quote:quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hoeft natuurlijk niet meer te naaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik laat me niet naaien en heb geen naaimachinequote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hoeft natuurlijk niet meer te naaien
Smile, it's free therapy.![]()
Bewustquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij meerdere mensen flink op de kast hebt gejaagd met je slechte post.
Ook even van de andere kant bekijken een idee?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent er een?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik laat me niet naaien en heb geen naaimachine![]()
![]()
ik snap dat, maar snappen jullie ook mij kant? ik vind dat de politie onterecht nu teveel oordeel over krijgt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok maar begrijp in de context wat er gebeurt is dat het nogal ongevoelig kan overkomen. Als je dat dan ook zo zegt.
ze werden bedreigd met vuurwapen, oke niet instructie opvolegen van politie dan mogen ze schieten.
of dat nou eerlijk is of rechtvaardig, dat horen we later wel, maar al met al had niemand op die leeftijd met zoiets moeten rondlopen zoal. laat staan mensen beroven.
nu gaat doodschieten wel wat ver, maar dat weet de politie toch niet als ze tegen zo iemand staan vanaf afstand? met een wapen. ik geef ze groot gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blijven ademen gozerquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in![]()
* gebrokenglas gaat weer door met ademen en neemt een slok van zijn cola.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel goedquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat weer door met ademen en neemt een slok van zijn cola.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: