Komen er ook nog foto's van het eten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
Goeie ja. Maar al gefixt zie ik
Wel weer een leuke dag trouwens.
We lopen vanavond nog even terug naar het oude centrum om wat te eten.
Gister was best wel een prijzig restaurant. Wat dat aan gaat is het hier niet veel goedkoper als in NL.
Niet dat t wat uitmaakt. Maar we vonden eigenlijk een snack ofzo daar ook wel best ipv elke avond in een restaurant te zitten.
Ik ben nooit zo van foto’s van het eten maken. Maar mijn zusje heeft er geloof ik wel een paar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Komen er ook nog foto's van het eten?
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Komen er ook nog foto's van het eten?
Wow!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En lekker!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Wow!
Ziet er heerlijk en prachtig uit!!![]()
Succes!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:18 schreef kree het volgende:
Ff bij een kroeg verdwaald geraakt in t oude centrum. Lol.
Naja het lopen morgen gaat wat zwaarder worden.
Al met al wel gezellig beetje live muziek enzo.
Nu nog paar km terug naar t hotel lopen.
Denk je alles is nog wel open ofzo om wat te eten.quote:
Oei.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je alles is nog wel open ofzo om wat te eten.
Alles dicht om 22:00 behalve een vage hamburgertent.
Nou er lag een cruise schip hier aan de kade dus het centrum was ook echt overspoeld enzo vandaag. We waren de drukte net voor omdat dat schip pas aanlegde om uur of 11.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Oei.
Dan realiseer je je weer hoe verwend we hier zijn.
Prijzig? Mwah. In Montenegro (en ook Kosovo) heb ik vaker voor ¤ 10 / ¤ 15 een goede portie avondeten gehad. Inclusief bier en fooi.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:10 schreef kree het volgende:
Gister was best wel een prijzig restaurant. Wat dat aan gaat is het hier niet veel goedkoper als in NL.
Thanks in dubrovnik inmiddels. Oude stad bezocht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Prijzig? Mwah. In Montenegro (en ook Kosovo) heb ik vaker voor ¤ 10 / ¤ 15 een goede portie avondeten gehad. Inclusief bier en fooi.Maar hangt er ook natuurlijk af waar je zit uiteraard. Maar Kotor is wel mooi ja. Ben ook een keer verdwaald daar. Niet erg verder, is mooi genoeg. Wij hadden daar op een plein trouwens een gratis concert van Manu Chao, wel leuk om mee te maken.
Fijne laatste dagen gewenst!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:21 schreef kree het volgende:
En weer thuis, toch wel voorbij gevlogen die 2 weekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 18-10-2025 21:06:02 ]Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:56 schreef kree het volgende:
crosspostje ff met DTS
Nog wat foto's
Ik doe even in een spoiler want lang, aantal uitgezocht, er zijn er meer. Maar heb er beetje uitgezocht waar niet iedereen op staat met gezicht.
De leukste ontbreken dus eigenlijk, maarja moet ff respecteren dat niet iedereen op FOK wil staan natuurlijk
Doe ze ff in een spoiler want lang. Maar mocht iemand vragen hebben dan quote je er maar eentje uit en vertel ik ff waar het was enzoMooie reis en mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja ook niet echt verwacht. en afgezien dat het een mooie reis was, ook leuk om te doen met mijn zusje en maquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 01:21 schreef praadje het volgende:
Wow @:Kree. Wat een prachtige reis en wat een prachtige foto's. Wie had dat gedacht een paar jaar geleden. Supertrots op jou!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 05:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook niet echt verwacht. en afgezien dat het een mooie reis was, ook leuk om te doen met mijn zusje en ma
quote:Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Staaf het volgende:
Wat vond je van de vrouwen? Ik heb op mijn grand tour door de Balkan alle soorten vrouwen geprobeerd en ik vond de Kosovaarse vrouwen wel het beste. Heb nu ook een relatie met eentje uit Kosovo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |