abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 16:16:23 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219021729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:10 schreef kree het volgende:

[..]
Goeie ja. Maar al gefixt zie ik :)

Wel weer een leuke dag trouwens.

We lopen vanavond nog even terug naar het oude centrum om wat te eten.

Gister was best wel een prijzig restaurant. Wat dat aan gaat is het hier niet veel goedkoper als in NL.

Niet dat t wat uitmaakt. Maar we vonden eigenlijk een snack ofzo daar ook wel best ipv elke avond in een restaurant te zitten.
Komen er ook nog foto's van het eten? :Y)
pi_219021843
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:14 schreef Redefine het volgende:
De baai van Kotor blijft prachtig :)
Zekers
Do what you love, love what you do!
pi_219021852
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef maily het volgende:

[..]
Ik ben nooit zo van foto’s van het eten maken. Maar mijn zusje heeft er geloof ik wel een paar.
pi_219022393
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef maily het volgende:

[..]

Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 17:56:42 #155
197773 crew  maily
pi_219022598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:33 schreef kree het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wow!

Ziet er heerlijk en prachtig uit!! :Y) _O_
pi_219024785
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef maily het volgende:

[..]
Wow!

Ziet er heerlijk en prachtig uit!! :Y) _O_
En lekker! :9 :9~
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_219024920
Ff bij een kroeg verdwaald geraakt in t oude centrum. Lol.

Naja het lopen morgen gaat wat zwaarder worden.
Al met al wel gezellig beetje live muziek enzo.

Nu nog paar km terug naar t hotel lopen.
  Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 22:20:00 #158
197773 crew  maily
pi_219024933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:18 schreef kree het volgende:
Ff bij een kroeg verdwaald geraakt in t oude centrum. Lol.

Naja het lopen morgen gaat wat zwaarder worden.
Al met al wel gezellig beetje live muziek enzo.

Nu nog paar km terug naar t hotel lopen.
Succes! :D
pi_219024953
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:20 schreef maily het volgende:

[..]
Succes! :D
Denk je alles is nog wel open ofzo om wat te eten.

Alles dicht om 22:00 behalve een vage hamburgertent.
  Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 22:22:14 #160
197773 crew  maily
pi_219024957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:21 schreef kree het volgende:

[..]
Denk je alles is nog wel open ofzo om wat te eten.

Alles dicht om 22:00 behalve een vage hamburgertent.
Oei.
Dan realiseer je je weer hoe verwend we hier zijn.
pi_219024981
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:22 schreef maily het volgende:

[..]
Oei.
Dan realiseer je je weer hoe verwend we hier zijn.
Nou er lag een cruise schip hier aan de kade dus het centrum was ook echt overspoeld enzo vandaag. We waren de drukte net voor omdat dat schip pas aanlegde om uur of 11.

Maar schip weg en hele stadje dus ook leeg.
pi_219029810
Nog eentje van wat grotere hoogte opweg naar het Njegos mausoleum op 1600m hoogte.

Helaas zat het weer niet mee. Dus in een wolk en geen uitzicht daar. Jammer!

Morgen naar Dubrovnik, helaas ook slecht weer voorspeld.
pi_219036269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:10 schreef kree het volgende:
Gister was best wel een prijzig restaurant. Wat dat aan gaat is het hier niet veel goedkoper als in NL.
Prijzig? Mwah. In Montenegro (en ook Kosovo) heb ik vaker voor ¤ 10 / ¤ 15 een goede portie avondeten gehad. Inclusief bier en fooi. :7 Maar hangt er ook natuurlijk af waar je zit uiteraard. Maar Kotor is wel mooi ja. Ben ook een keer verdwaald daar. Niet erg verder, is mooi genoeg. Wij hadden daar op een plein trouwens een gratis concert van Manu Chao, wel leuk om mee te maken. :)

Fijne laatste dagen gewenst!
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_219037157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Prijzig? Mwah. In Montenegro (en ook Kosovo) heb ik vaker voor ¤ 10 / ¤ 15 een goede portie avondeten gehad. Inclusief bier en fooi. :7 Maar hangt er ook natuurlijk af waar je zit uiteraard. Maar Kotor is wel mooi ja. Ben ook een keer verdwaald daar. Niet erg verder, is mooi genoeg. Wij hadden daar op een plein trouwens een gratis concert van Manu Chao, wel leuk om mee te maken. :)

Fijne laatste dagen gewenst!
Thanks in dubrovnik inmiddels. Oude stad bezocht.
Daar helemaal duur voor een drankje, maar was te ‘verwachten. Wel mooi om allemaal te zien.

In Kotor was ook nabij en in dat oude centrum, dus je weet dat het daar duurder is.
Maar goed ook geen zin om daar nog een paar euro te besparen.

Moet zeggen alles wat daar in de loop zat van hotel naar het centrum was aardig aan de prijs.
Wellicht dat er goedkopere tentjes zijn, maar dat is dan toch net te ver weg om te bezoeken zo met een groepsreis.
Niet echt tijd voor om ook nog een eind op pad te gaan :)

Prima vermaakt dat wel
pi_219045597
En weer thuis, toch wel voorbij gevlogen die 2 weekjes :D
  Spellchecker zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:55:34 #166
197773 crew  maily
pi_219046480
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:21 schreef kree het volgende:
En weer thuis, toch wel voorbij gevlogen die 2 weekjes :D
:o

nou inderdaad!

benieuwd naar de rest van je verhalen :Y
pi_219046485
crosspostje ff met DTS ;)

Nog wat foto's
Ik doe even in een spoiler want lang, aantal uitgezocht, er zijn er meer. Maar heb er beetje uitgezocht waar niet iedereen op staat met gezicht.

De leukste ontbreken dus eigenlijk, maarja moet ff respecteren dat niet iedereen op FOK wil staan natuurlijk :P

Doe ze ff in een spoiler want lang. Maar mocht iemand vragen hebben dan quote je er maar eentje uit en vertel ik ff waar het was enzo :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 18-10-2025 21:06:02 ]
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:08:21 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_219046609
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:56 schreef kree het volgende:
crosspostje ff met DTS ;)

Nog wat foto's
Ik doe even in een spoiler want lang, aantal uitgezocht, er zijn er meer. Maar heb er beetje uitgezocht waar niet iedereen op staat met gezicht.

De leukste ontbreken dus eigenlijk, maarja moet ff respecteren dat niet iedereen op FOK wil staan natuurlijk :P

Doe ze ff in een spoiler want lang. Maar mocht iemand vragen hebben dan quote je er maar eentje uit en vertel ik ff waar het was enzo :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie reis en mooie foto's :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_219047836
moet zeggen vond dit nog wel een veel zeggende ofzo, door mijn zusje gemaakt die.

Want het zijn wel landen verscheurd door oorlog waar we waren en wat de hele zin ervan nu was is me nog steeds niet helemaal duidelijk.

Goed de gids kon daar hoop over vertellen en met passie, dat is wel mooi. want het zijn landen verscheurd door oorlog en volgens hem iig. nog steeds onder jeugd heerst er verschil.

die foto genomen in Mostar trouwens, waar nog steeds een hoofdweg is die het verschil aangeeft tussen twee delen die nog steeds niet met elkaar helemaal lekker omgaan.

bizar eigenlijk. ik ken ook het hele verhaal niet behalve van wat NATO daar deed enzo en dat verhaal kennen jullie allemaal. er wel zijn maar niks mogen doen dus. maarja. mas jeugd die dit hier op de muren kalkt heeft wel het goeie idee wss.
pi_219065462
Wauw die foto's O+ *O*
♡♡♡♡
pi_219065961
Wow @Kree. Wat een prachtige reis en wat een prachtige foto's :* . Wie had dat gedacht een paar jaar geleden. Supertrots op jou! :*
pi_219066051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:33 schreef kree het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit!
pi_219066146
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 01:21 schreef praadje het volgende:
Wow @:Kree. Wat een prachtige reis en wat een prachtige foto's :* . Wie had dat gedacht een paar jaar geleden. Supertrots op jou! :*
ja ook niet echt verwacht. en afgezien dat het een mooie reis was, ook leuk om te doen met mijn zusje en ma
pi_219066535
quote:
84s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 05:47 schreef kree het volgende:

[..]
ja ook niet echt verwacht. en afgezien dat het een mooie reis was, ook leuk om te doen met mijn zusje en ma
O+
pi_219248553
ik denk mss heb ik niet genoeg laten zien of in foto's/. maar het is ook beetje van dat ik niet alles zo kan posten.

Met groep was het namelijk gezellig, denk niet dat ik ze ooit weer zie. Maar dat is mss het idee van die reizen zo?
weet niet, was eerste keer. maar vond het wel leuk :)

had meer willen posten, maarja kan niet alle foto's zo doen hier waar iedereen zichtbaar op is :)
pi_219248557
mag wel en wil via dm doen, maar beloven dat je ze voor jezelf houd.
pi_219248654
Waarom zou je het in dm doen kree? Alleen als je er zelf op staat is het prima, maar niet als anderen er prominent op staan. Gewoon niet doen.
pi_219329806
het is altijd beetje twijfelachtig van wat ik denk kan zo delen zonder iemand er mee te confronteren later enzo,

Dus heb de beetje plaatjes openbaar gedaan zoals ik denk zijn oke.

Niet dat de rest dat niet was, maarja die weten niet dat ik dat post op fok, dus heb het erbij gelaten voor wat ik denk kan en van mezelf enzo. :)
pi_219329812
al met al was het leuke reis en groep trouwens, voor mij wel goeie ervaring zo eerste keer met groepsreis.
pi_219329945
ik zou graag trouwens eens met iemand gaan (wellicht hier van fok?). enzo die ook niet zo veel ervaring hebben met die groepsreizen,.

voor mij nu heb ik het idee gezien, en is me eigenlijk prima bevallen.
vindt t altijd wel beetje leuker als alleen, en niet dat we een bed hoeven delen ofzo in hotels. maar met 2 krijg je sowieso betere deal,

Ik heb commentaar terwijl ik dus toeslag betaalde als single, op de kamers die ik kreeg ten opzichte van bv mijn ma en zusje die ook mee waren? stukken beter nl.

En dat is geen gedeeld bed, maar een twee persoons kamer, naja kies dat elke keer voor dit ipv extra te betalen. dus mocht iemand een idee hebben met groepsreis, hou me aanbevolen.
pi_219344858
Vinden jullie het trouwens beetje oke verslagje zoals ik het maar neergezet heb?

Weeeeet had uitgebreider gekund enzo. Maaarja was op reis en heb ervan genoten. Dus heb niet alles in detail van dag tot dag beschreven.

Hoop dat het beetje helpt? Of idee geeft voor wie nog nooit met groepsreis zijn meegeweest net als ik niet was.

Dus laat het hier dan beetje bij met verslag. Maar als er vragen over zijn dan beantwoord ik ze graag 😉
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 20:10:35 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219358130
I love Balkan O+ Ik ben in alle landen geweest behalve Montenegro, ziet er prachtig uit! Jammer dat de foto's in je laatste overzichtpost niet meer zichtbaar zijn, was ik wel benieuwd naar!

Wat vond jij zelf het mooiste land/stad/bestemming? En het lekkerste eten? Ik krijg helemaal zin in Ćevapčići en Shopska salad :9 Ik moet hoognodig weer eens naar mijn favoriete gebied in Europa :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 1 december 2025 @ 18:16:15 #183
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_219388411
Wat vond je van de vrouwen? Ik heb op mijn grand tour door de Balkan alle soorten vrouwen geprobeerd en ik vond de Kosovaarse vrouwen wel het beste. Heb nu ook een relatie met eentje uit Kosovo
Sue Me
  Moderator maandag 1 december 2025 @ 19:56:39 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219389072
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Staaf het volgende:
Wat vond je van de vrouwen? Ik heb op mijn grand tour door de Balkan alle soorten vrouwen geprobeerd en ik vond de Kosovaarse vrouwen wel het beste. Heb nu ook een relatie met eentje uit Kosovo
:')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')