abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218980911
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het belangrijkste is dat je het naar je zin hebt, je kan altijd na afloop hier nog een verslagje neerzetten.

Veel plezier nog!
Ja dat is wel een idee.

Doe ik hier wel ff korte updates en type ik het hele verhaal wel uit in 1 stuk als ik thuis ben.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:13:36 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218980926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:11 schreef kree het volgende:

[..]
Ja dat is wel een idee.

Doe ik hier wel ff korte updates en type ik het hele verhaal wel uit in 1 stuk als ik thuis ben.
Dat verwachten wij wel :Y
Met foto's :+

:W
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:45:25 #128
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218982275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:07 schreef kree het volgende:

[..]
Thanks. Het weer is inmiddels wel wat beter geworden. Af en toe zonnetje en dan is het wel lekker warm.

Maar over het algemeen wel bewolkt en rond de 15 graden. Maar het is in ieder geval droog.

We moeten nog even een stukje rijden zo naar Montenegro dus wellicht is het daar wat warmer.

Heb er wel zin in.
Durmitor ligt erg hoog dus daar zal het nog wel fris aanvoelen, maar als het zonnetje schijnt is het daar prachtig. In Kotor op zeeniveau nog 20+ zie ik dus dat is heerlijk over een aantal dagen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_218983204
Leuk @kree!

Wel nog een tip: let op je databundel, en dat je binnen de EU-landen zit met je netwerk.
En anders alleen via WiFi de foto's uploaden.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218985323
TVP :@
pi_218986734
Zoals Silenus al zei inmiddels dus in `Durmitor aangekomen, wat meer het gebied is trouwens, het plaatsje Zabljak zijn we.

Vandaag die wandeling gemaakt rond `’black lake”

https://maps.app.goo.gl/LcvWmUrRmmjkG2FE9?g_st=ipc

Viel heel erg mee. Was uiteindelijk een wandeling van 2 uur.
Wat gladde stukjes en wat klauteren. Maar totaal te doen allemaal.
De omschrijving zei wandeling van 4 uur, maar volgens de Tourleider klopte die beschrijving niet.
Er komen nog wel wat langere.

Wel mooi trouwens, dit gebied ligt op 1500m hoogte. Dus iets kouder, maar we hadden geluk en er kwam nog een zonnetje eind van de middag.

Morgen reizen we alweer door naar Katun wat op 1800m lag en verblijven we in een eco kampement met houten huisjes, schijnt koud te zijn daar en dan nog een wandeling naar top van een berg op 2000m

Het is weer 2,5 uur rijden eerst morgen, het gaat wel in een rap tempo allemaal moet ik zeggen.
Maar al met al zie je dan ook een hoop.

Wat foto’s om t beetje op te leuken.

Spellchecker vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:12:38 #132
197773 crew  maily
pi_218986754
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:09 schreef kree het volgende:
Zoals Silenus al zei inmiddels dus in `Durmitor aangekomen, wat meer het gebied is trouwens, het plaatsje Zabljak zijn we.

Vandaag die wandeling gemaakt rond `’black lake”

https://maps.app.goo.gl/LcvWmUrRmmjkG2FE9?g_st=ipc

Viel heel erg mee. Was uiteindelijk een wandeling van 2 uur.
Wat gladde stukjes en wat klauteren. Maar totaal te doen allemaal.
De omschrijving zei wandeling van 4 uur, maar volgens de Tourleider klopte die beschrijving niet.
Er komen nog wel wat langere.

Wel mooi trouwens, dit gebied ligt op 1500m hoogte. Dus iets kouder, maar we hadden geluk en er kwam nog een zonnetje eind van de middag.

Morgen reizen we alweer door naar Katun wat op 1800m lag en verblijven we in een eco kampement met houten huisjes, schijnt koud te zijn daar en dan nog een wandeling naar top van een berg op 2000m

Het is weer 2,5 uur rijden eerst morgen, het gaat wel in een rap tempo allemaal moet ik zeggen.
Maar al met al zie je dan ook een hoop.

Wat foto’s om t beetje op te leuken.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wow ziet er schitterend uit daar!!! _O_
pi_218990798
Inmiddels aangekomen in het eco dorpje alwaar we in een hutje met houtkachel verblijven.

Heel schattig allemaal. Al zag het er op het reisprogramma toch anders uit alsdat het nu is.

Het is echt steenkoud. Nog wel een stukje gelopen. Maar naar de top van de berg die een meter of 300 hoger ligt zijn we niet meer geweest. Niet te doen ook en ook niet echt op gerekend qua kleding.

pi_218997829
Zojuist mooie wandeling gemaakt door een canyon.

Nu daar wat lager wel 20 graden en eigenlijk met lopen wel korte broeken weer.

We verlaten nu wel de bergen en gaan richting de kust. Eigenlijk wel jammer had nog wel wat langer in dat bergachtige gebied willen blijven.

Vanavond foto’s. 😉
pi_219001101

pi_219001240
Mooie foto's ^O^ Je kan dat goed
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker zondag 12 oktober 2025 @ 22:27:38 #137
197773 crew  maily
pi_219001258
Wat is het daar prachtig @kree !!!!
pi_219001271
Heel mooi O+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_219004653
Boottochtje op Skadar Lake

pi_219006172
Hele mooie foto's. Skardarmeer ook gedaan, supermooi was dat. Daarna zijn we via Beijelo Polje naar Kosovo gegaan, dus niet noordelijk gegaan naar het "echte hooggebergte" in zoals jij. Maar vond Montenegro sowieso al mooi, dus wel een reden om terug te gaan. ;)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_219007011
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hele mooie foto's. Skardarmeer ook gedaan, supermooi was dat. Daarna zijn we via Beijelo Polje naar Kosovo gegaan, dus niet noordelijk gegaan naar het "echte hooggebergte" in zoals jij. Maar vond Montenegro sowieso al mooi, dus wel een reden om terug te gaan. ;)
Het is zeker mooi.

Wij gaan richting de kust voor de laatste week en dan als laatste dubrovnik en vanuit daar weer terug.

Moet zeggen. Het was wel ff wennen zo met een groepsreis. Vooral het tempo van overal naar heen gaan gaat wel achter elkaar door.

Kom daar nog wel even op terug als ik weer terug ben van hoe ik dat nu vond.

Maar tot nu toe geslaagde vakantie. Heel leuk allemaal en zeker mooie natuur.
pi_219008929
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 18:38 schreef kree het volgende:
Moet zeggen. Het was wel ff wennen zo met een groepsreis. Vooral het tempo van overal naar heen gaan gaat wel achter elkaar door.
Said so. ;) Omdat ik deze manier van reizen al jaren doe, ben ik er aan gewend, en vond ik het programma van mijn Balkan reis qua zwaarte wel meevallen. Geen superlange busdagen en niet elke dag supervroeg op. Dat was in Zuid-Afrika, Amerika, Peru etc. wel anders. Daar rijd je grotere stukken op een dag. Desondanks blijft zo'n reis intensief maar je ziet wel veel in een korte tijd.
Het is maar wat je wil. Anderen gaan 2 weken in Spanje op het strand liggen. Dat is veel chiller maar lijkt me echt übersaai. :@ _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_219009056
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 18:38 schreef kree het volgende:

[..]
Het is zeker mooi.

Wij gaan richting de kust voor de laatste week en dan als laatste dubrovnik en vanuit daar weer terug.

Kom daar nog wel even op terug als ik weer terug ben van hoe ik dat nu vond.

Maar tot nu toe geslaagde vakantie. Heel leuk allemaal en zeker mooie natuur.
Mooi om te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet ervan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 13 oktober 2025 @ 22:51:08 #144
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219009264
Ziet er goed uit allemaal @kree geniet er van ^O^
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219021262
Vandaag de oude stadsmuren van Kotor beklommen.

Toch nog wel pittige klim van 280m over trappetjes enzo. Al met al het lukte me zonder aan het zuurstof te moeten.

Af en toe ff stoppen en het is te doen zelfs met mijn conditie.

Het uitzicht maakte het wel de moeite waard.

Nog een boottochtje door de baai hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door kree op 15-10-2025 15:37:59 ]
pi_219021348
- edit - even weg -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sally op 15-10-2025 15:38:51 ]
pi_219021403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:25 schreef Sally het volgende:
Hier de foto die er nog niet zichtbaar tussen staat:

- foto verwijderd -

Er was eigenlijk een reden dat ik die er tussen uit haalde he. ;)

Dat is m’n zusje trouwens. Maar haal hem maar ff weg als je wil.

Heb echt wel leuke foto’s ook met de rest van de groep. Maar vind t niet zo oké om dat zo online te zetten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Deisyy op 15-10-2025 16:00:01 ]
pi_219021447
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:32 schreef kree het volgende:

[..]
Er was eigenlijk een reden dat ik die er tussen uit haalde he. ;)

Dat is m’n zusje trouwens. Maar haal hem maar ff weg als je wil.
Gedaan, natuurlijk! ^O^
quote:
Heb echt wel leuke foto’s ook met de rest van de groep. Maar vind t niet zo oké om dat zo online te zetten.
Dan moet je zelf ook even posts aanpassen, er stond nl nog een linkje in je 1e post, maar in je post van mijn post nu ookk nog een link naar een afbeelding!
pi_219021674
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:40 schreef Sally het volgende:

[..]
Gedaan, natuurlijk! ^O^
[..]
Dan moet je zelf ook even posts aanpassen, er stond nl nog een linkje in je 1e post, maar in je post van mijn post nu ookk nog een link naar een afbeelding!
Goeie ja. Maar al gefixt zie ik :)

Wel weer een leuke dag trouwens.

We lopen vanavond nog even terug naar het oude centrum om wat te eten.

Gister was best wel een prijzig restaurant. Wat dat aan gaat is het hier niet veel goedkoper als in NL.

Niet dat t wat uitmaakt. Maar we vonden eigenlijk een snack ofzo daar ook wel best ipv elke avond in een restaurant te zitten.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 16:14:12 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_219021708
De baai van Kotor blijft prachtig :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')