Ja dat is wel een idee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je het naar je zin hebt, je kan altijd na afloop hier nog een verslagje neerzetten.
Veel plezier nog!
Dat verwachten wij welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is wel een idee.
Doe ik hier wel ff korte updates en type ik het hele verhaal wel uit in 1 stuk als ik thuis ben.
Durmitor ligt erg hoog dus daar zal het nog wel fris aanvoelen, maar als het zonnetje schijnt is het daar prachtig. In Kotor op zeeniveau nog 20+ zie ik dus dat is heerlijk over een aantal dagen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks. Het weer is inmiddels wel wat beter geworden. Af en toe zonnetje en dan is het wel lekker warm.
Maar over het algemeen wel bewolkt en rond de 15 graden. Maar het is in ieder geval droog.
We moeten nog even een stukje rijden zo naar Montenegro dus wellicht is het daar wat warmer.
Heb er wel zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Wow ziet er schitterend uit daar!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:09 schreef kree het volgende:
Zoals Silenus al zei inmiddels dus in `Durmitor aangekomen, wat meer het gebied is trouwens, het plaatsje Zabljak zijn we.
Vandaag die wandeling gemaakt rond `’black lake”
https://maps.app.goo.gl/LcvWmUrRmmjkG2FE9?g_st=ipc
Viel heel erg mee. Was uiteindelijk een wandeling van 2 uur.
Wat gladde stukjes en wat klauteren. Maar totaal te doen allemaal.
De omschrijving zei wandeling van 4 uur, maar volgens de Tourleider klopte die beschrijving niet.
Er komen nog wel wat langere.
Wel mooi trouwens, dit gebied ligt op 1500m hoogte. Dus iets kouder, maar we hadden geluk en er kwam nog een zonnetje eind van de middag.
Morgen reizen we alweer door naar Katun wat op 1800m lag en verblijven we in een eco kampement met houten huisjes, schijnt koud te zijn daar en dan nog een wandeling naar top van een berg op 2000m
Het is weer 2,5 uur rijden eerst morgen, het gaat wel in een rap tempo allemaal moet ik zeggen.
Maar al met al zie je dan ook een hoop.
Wat foto’s om t beetje op te leuken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is zeker mooi.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hele mooie foto's. Skardarmeer ook gedaan, supermooi was dat. Daarna zijn we via Beijelo Polje naar Kosovo gegaan, dus niet noordelijk gegaan naar het "echte hooggebergte" in zoals jij. Maar vond Montenegro sowieso al mooi, dus wel een reden om terug te gaan.
Said so.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:38 schreef kree het volgende:
Moet zeggen. Het was wel ff wennen zo met een groepsreis. Vooral het tempo van overal naar heen gaan gaat wel achter elkaar door.
Mooi om te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet ervanquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Het is zeker mooi.
Wij gaan richting de kust voor de laatste week en dan als laatste dubrovnik en vanuit daar weer terug.
Moet zeggen. Het was wel ff wennen zo met een groepsreis. Vooral het tempo van overal naar heen gaan gaat wel achter elkaar door.
Kom daar nog wel even op terug als ik weer terug ben van hoe ik dat nu vond.
Maar tot nu toe geslaagde vakantie. Heel leuk allemaal en zeker mooie natuur.
Er was eigenlijk een reden dat ik die er tussen uit haalde he.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:25 schreef Sally het volgende:
Hier de foto die er nog niet zichtbaar tussen staat:
- foto verwijderd -
Gedaan, natuurlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
Er was eigenlijk een reden dat ik die er tussen uit haalde he.
Dat is m’n zusje trouwens. Maar haal hem maar ff weg als je wil.
Dan moet je zelf ook even posts aanpassen, er stond nl nog een linkje in je 1e post, maar in je post van mijn post nu ookk nog een link naar een afbeelding!quote:Heb echt wel leuke foto’s ook met de rest van de groep. Maar vind t niet zo oké om dat zo online te zetten.
Goeie ja. Maar al gefixt zie ikquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Gedaan, natuurlijk!
[..]
Dan moet je zelf ook even posts aanpassen, er stond nl nog een linkje in je 1e post, maar in je post van mijn post nu ookk nog een link naar een afbeelding!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |