quote:Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Staaf het volgende:
Wat vond je van de vrouwen? Ik heb op mijn grand tour door de Balkan alle soorten vrouwen geprobeerd en ik vond de Kosovaarse vrouwen wel het beste. Heb nu ook een relatie met eentje uit Kosovo
nou heb geen vrouwen "geprobeerd" zoals jij het noemt.quote:Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Staaf het volgende:
Wat vond je van de vrouwen? Ik heb op mijn grand tour door de Balkan alle soorten vrouwen geprobeerd en ik vond de Kosovaarse vrouwen wel het beste. Heb nu ook een relatie met eentje uit Kosovo
Hoi kreequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:15 schreef kree het volgende:
echt dus weer geen reet aan gedaan terwijl ik daar was
Maar ben vanmiddag terug gekomen, opzich wil ik het nog wel even beetje uittypen globaal met wat foto's wat we gedaan hebben in een kort verhaaltje en waar geweest en wat ik ervan vond etc.
Niet echt dan een reis vlog, maar achteraf.
Interesse in?
had al TR gezetquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij nog steeds in het verkeerde topic?
Kom op Kree, even nadenken, beetje naar boven scrollen waar je nota bene zelf de users doorverwijst naar je 'lopende' topic. En daar de juiste link aanklikken. Evt een tvp plaatsen zodat je weet waar je moet zijn als je iets te melden hebt over je recente trip en deze voor nu ontvolgen.
Want zo maak je het niet echt overzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |