Klinkt alsquote:Op maandag 29 september 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Net of ik naar het programma Hints kijk(voor de boomers)
@MizzezAmy wat vind jij?quote:
Voor hoofd en na is ook maar 25 eu of zo en je moet binnen een uur of anderhalf klaar zijnquote:Op maandag 29 september 2025 19:45 schreef Felagund het volgende:
Dit is wel weinig voor een hoofdgerecht.
Shotjequote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Het woord Nice moet verboden wordt bij dit programma
Seemquote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
En Lyon.quote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
dove mensen klinken toch raar als ze geluid gaan makenquote:Op maandag 29 september 2025 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Dove vriendin lijkt me best chill. Lekker rustig en je krijgt bonuspunten van je omgeving.
BROBBEYEDquote:Op maandag 29 september 2025 19:50 schreef RipCity het volgende:
Praat eerst maar eens niet zo binnensmonds
Ik gun hem een nieuwe haarlijnquote:
Staat niet verkeerd, maar is wel even wennen, dat kale stond hem ook wel erg goed.quote:
en je vriendin klaagt dan weer dat je steeds te vroeg komt! (LOL)quote:Op maandag 29 september 2025 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
Mensen die altijd te laat komen, heb ik zo'n rothekel aan.
quote:
Schakel pas net in, dus gemist denk ikquote:Op maandag 29 september 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze doet idd alles
@:poefbank @:sapstengel
Niet zo ordinair mortie.quote:Op maandag 29 september 2025 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en je vriendin klaagt dan weer dat je steeds te vroeg komt! (LOL)
Ze praat nuquote:Op maandag 29 september 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Schakel pas net in, dus gemist denk ik
quote:Op maandag 29 september 2025 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en je vriendin klaagt dan weer dat je steeds te vroeg komt! (LOL)
Oh die van de gehandicapten? Ja wat dat betreft past het wel, want ze is het gewend. Verder niet mijn type.quote:
Wat vulgairquote:Op maandag 29 september 2025 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Kom sneller dan mijn eigen schaduw
Lucky cum, zo lucky is dat dan weer niet
Rooie uit Rotterdam tegenover die baardquote:Op maandag 29 september 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die van de gehandicapten? Ja wat dat betreft past het wel, want ze is het gewend. Verder niet mijn type.
Zou best eens kunnenquote:
Idd 2x figurant Maxquote:Op maandag 29 september 2025 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Iets in mij weigert dit te geloven. En bij elke keer benoemen nog minder.
Nice?quote:
Het is bijna 8 uur!quote:
@cherrycokequote:Op maandag 29 september 2025 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Een tweede keer, dat is vaak een enorm succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |