SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor 50 eurocent per bolk zou ik een script schrijven wat hier automatisch postquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor een euro per bolk zou ik hier wonen![]()
![]()
O ik laat hier nooit afwas staan, heb daar zo hekel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lets goThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
doe m hier dan ook even
we hebben van de week wel 6 ladingen was weg gewerkt
was ook een uur werkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
doe m hier dan ook even
was ook een uur werk
Afwassen.![]()
Hoe dan, spaar je alles op of zo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
doe m hier dan ook even
was ook een uur werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee denee de was is klaarquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.
Afwassen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk zo werkt dat de wasmachine doet het werk zodat je je handen vrij hebt om andere dingen te doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.
Afwassen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was in de machinequote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, spaar je alles op of zo?
was in de droger
was uit de droger op de vouwkast
herhaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is toch allemaal zo gebeurd, ik heb trouwens een droger, maar hang altijd gewoon alles op. Is ook zo droogquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was in de machine
was in de droger
was uit de droger op de vouwkast
herhaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie verzamelingquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb blijkbaar nog bijna 100 franse postzegels![]()
ik heb een mini balkon en een duiven die gevoerd worden door de buren combideal die dat een stom plan maaktquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch allemaal zo gebeurd, ik heb trouwens een droger, maar hang altijd gewoon alles op. Is ook zo droog
dus helaas pindakaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hang het binnen opquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een mini balkon en een duiven die gevoerd worden door de buren combideal die dat een stom plan maakt
dus helaas pindakaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar zou ik alleen in de woonkamer plek voor hebbenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hebben jullie zo klein huisje dan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar zou ik alleen in de woonkamer plek voor hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Australian Gold op m'n borst en m'n benen
60's planga en geen sok om mijn tenen
Met een gebronsde huid loop ik het pad naar beneden
Het kan niet veel beter
Dan het Schevenings leven
Betaal jij vandaag, ik ben m'n pinpas vergeten
En mijn OV versleten
Dit is het het Schevenings leven
De bladeren vallen van de bomen af
Kan niet geloven dat dit de zomer was
Nog één keer naar buiten
Nog één keer 'dr af
Nog een laatste witte was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het hier aan een slaap kamer deur hangen en de grote stukken hangen op zolderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
60 m2quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie zo klein huisje dan?
2 'grote' slaapkamers, 1 voor dudje en mij en de andere voor dino
en dan 3e kamer die kleiner is met 3 boekenkasten en 2 bureaus als thuiskantoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dat is niet klein, en geen zolder dat is wel jammer, mooie plek voor de wasquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
60 m2
2 'grote' slaapkamers, 1 voor dudje en mij en de andere voor dino
en dan 3e kamer die kleiner is met 3 boekenkasten en 2 bureaus als thuiskantoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tttssssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga slapen dan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een goed idee van Dotquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wat ga je eten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb nog een hoop dingen in een opslagunit moeten zetten omdat er geen plek isquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet klein, en geen zolder dat is wel jammer, mooie plek voor de was
maar veel is ook dubbel
als je net gaat samenwonen maar meteen je wasmachine, potten, pannen, etc weg doen kan wat onhandig zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is zeker waar. Wegdoen kan altijd nogquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog een hoop dingen in een opslagunit moeten zetten omdat er geen plek is
maar veel is ook dubbel
als je net gaat samenwonen maar meteen je wasmachine, potten, pannen, etc weg doen kan wat onhandig zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en mijn 500 hobby projecten
en alles uit de schuur
want hopelijk is er ooit weer een tuin vol groenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op eenbalkon kan je niet veel doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
en mijn 500 hobby projecten
en alles uit de schuur
want hopelijk is er ooit weer een tuin vol groenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje vroeg nog voor eten, ik wacht nog 2 uurtjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb wel wat cash money gehaald want je weet maar nooit met die fransenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De patat zit in de airfryer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lasagne gaat zo de oven in...quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
beetje vroeg nog voor eten, ik wacht nog 2 uurtjesDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Patat hoort lekker in het vetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit gaat ook wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het liefst nog ossenvet maarja dat is niet meer van deze tijdquote:
vet is de vijandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ossenwit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het liefst nog ossenvet maarja dat is niet meer van deze tijd
vet is de vijand“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Robert Long.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo zal het zeker nooit meer zijn
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ossengal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
@Souryquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het liefst nog ossenvet maarja dat is niet meer van deze tijd
vet is de vijand![]()
![]()
Het werkt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je dan wast zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wilde haar bij post # 89 mentionen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was te snel met @:Soury mentionen
Te laat ....quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde haar bij post # 89 mentionen.![]()
Story of my life.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weekenddienst Kree?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat niet, maar ik had ze wel binnen plus nog wat handige kleding etc.quote:
Het paste wonderbaarlijk allemaal, terwijl besteld via internet
Do what you love, love what you do!![]()
Alles klaar voor de reis?quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat niet, maar ik had ze wel binnen plus nog wat handige kleding etc.
Het paste wonderbaarlijk allemaal, terwijl besteld via internetAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuk allemaal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Het paste wonderbaarlijk allemaal, terwijl besteld via internet
Ga je schoenen inlopen.![]()
Pics ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Het paste wonderbaarlijk allemaal, terwijl besteld via internet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje de voorlopige verwachtingen als wij daar zijn, zijn wel oke.quote:
Niet echt zomerweer, maar ook niet onwijs koud.
Maarja het is "weer" is nog maar te zien wat het gaat worden natuurlijk
Inlopen van die schoenen moet maar terplekkegeen tijd meer voor.
Een hele weekquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje de voorlopige verwachtingen als wij daar zijn, zijn wel oke.
Niet echt zomerweer, maar ook niet onwijs koud.
Maarja het is "weer" is nog maar te zien wat het gaat worden natuurlijk
Inlopen van die schoenen moet maar terplekkegeen tijd meer voor.
Oke, dan blarenpleisters mee.![]()
doe ik nog wel ff als ik het definitief in ga pakkenquote:geen zin om alles nu uit te gaan stallen
2quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Een hele week
Oke, dan blarenpleisters mee.Do what you love, love what you do!![]()
twee wekenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Een hele week
Oke, dan blarenpleisters mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
haha let wel, het is niet elke dag zware hikes natuurlijk.
Geloof dat er 2 of 3 dagen inzitten dat het wel een stukje lopen is en in de bergen.
Voor de rest valt het denk ik wel mee?
Had linkje gepost toch van de planning
Ik heb daar eigenlijk nooit last van, inlopen van schoenen.
Alleen vroeger met DR,Martens,die hadden wel even tijd nodig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou maar dit zijn gelijk wandelingen van 3 en 4 uur, en ook nog berggebied.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maak me er ook niet zo zorgen om, met die werkklompen van me gaat t ook altijd goed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Alleen vroeger met DR,Martens,die hadden wel even tijd nodig.
En die schoenen die ik nu heb zijn stuk minder zwaar als die ik normaal de hele week aan heb.
het is een beetje alsof ik zweef op die schoenen, dus hoe zwaar kan het zijn
Air Max hoef je ook niet in te lopenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Alleen vroeger met DR,Martens,die hadden wel even tijd nodig.![]()
![]()
Met gewone schoenen boeit t niet zo.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Alleen vroeger met DR,Martens,die hadden wel even tijd nodig.
Maar als je voor het eerst bergwandelschoenen gaat gebruiken misschien een ideetje.![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Air Max hoef je ook niet in te lopen
straks over 1,5 week berichtje van mij, na een dag door de bergen, helemaal me voeten naar de kloten en gesloopt
LOL sluit het niet uit, maak me meer zorgen over me conditie als die schoenen eigenlijk.
Maarja ach, regelt die gids maar een bezemwagen ofzo. tis er duur genoeg voor
Hij mag vast bij zijn moeder en zus onder de arm.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou maar dit zijn gelijk wandelingen van 3 en 4 uur, en ook nog berggebied.
En anders misschien de bezemwagen![]()
![]()
Venus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De conversaties tussen Rob en mij zijn soms hilarisch.
Ik: wat eten we vanavond?
Rob: thuisbezorgd.nl
Ik: kun je ipv thuisbezorgd ook langs de Chinees in Krommenie rijden?
Rob: dat is geen thuisbezorgd, maar afhalen
Ik: jij bezorgt het toch thuis? Wat is het verschil?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
mwah ik geloof dat het 10km max is ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou maar dit zijn gelijk wandelingen van 3 en 4 uur, en ook nog berggebied.
Tis nou ook weer niet zo erg gesteld met me dat ik dat niet kan redden.
Maar ik weet door bergen kun je het onderschatten, weet ook niet echt wat de klim is enzo.Do what you love, love what you do!![]()
We gaan het horen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik geloof dat het 10km max is ofzo.
Tis nou ook weer niet zo erg gesteld met me dat ik dat niet kan redden.
Maar ik weet door bergen kun je het onderschatten, weet ook niet echt wat de klim is enzo.![]()
![]()
Dan krijgt hij dus fooi van jouquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:38 schreef DJMO het volgende:
De conversaties tussen Rob en mij zijn soms hilarisch.
Ik: wat eten we vanavond?
Rob: thuisbezorgd.nl
Ik: kun je ipv thuisbezorgd ook langs de Chinees in Krommenie rijden?
Rob: dat is geen thuisbezorgd, maar afhalen
Ik: jij bezorgt het toch thuis? Wat is het verschil?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja vind ik wel leuk om te doen. Maak wel topic ervoor denk, dan is het mss nog beetje bij te houden voor me ipv het hier postenquote:
Vroeg me af waar visje was omdat nu kat...quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat
dat zei ze vanmiddag zelfMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan krijgt hij dus fooi van jouIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het verzoek is vriendelijk afgewezen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Weer Robert Long.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
Wel aanstekelijk..quote:
En bewonder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klaag ze aan!quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:58 schreef KoningWouter het volgende:
Kut NS
Precies op mijn dag gaan ze Den Bosch overhoop trekken.![]()
maar zij stuurt met kaarten uit madrid
en uit moscow komt een briefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ah ja verstandigquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja voor die sollicitatie in Eindhoven.
Maar is beter, dan ben ik iig fit die dag.
aanstaande maandag al?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee 7e oktoberquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja verstandig
aanstaande maandag al?![]()
ah mooi
nog iets van oefenvragen in de tussentijd?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kunt je niet voorbereiden zeiden ze. Je krijgt daar iets wat je niet kent, en moet dan een spel gaan ontwikkelen. Heel vaag allemaal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah mooi
nog iets van oefenvragen in de tussentijd?![]()
ahquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorbereiden zeiden ze. Je krijgt daar iets wat je niet kent, en moet dan een spel gaan ontwikkelen. Heel vaag allemaal.
als je maar geen bitterballen door een tunnel hoeft te puzzelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hahaha ja ik ga het allemaal zien, nu eerst dat hotelquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah
als je maar geen bitterballen door een tunnel hoeft te puzzelen![]()
over een half uurtje niet vergeten om langs de bank te gaan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geld voor onderweg?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
over een half uurtje niet vergeten om langs de bank te gaan![]()
over 27 minuten even langs de bankquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
over een half uurtje niet vergeten om langs de bank te gaan![]()
![]()
24 nog maarquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
over 27 minuten even langs de bankHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het stadion is daar niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:01 schreef maily het volgende:
PSV - Cambuur: busje komt zo
https://www.omroepbrabant(...)s-ritje-naar-cambuur![]()
![]()
Hahaha oke ja die bankquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee mijn investering is klaar![]()
Blof fannetje jahquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
gisteren
uit lissabon
ik mis je en een zoen?
ja staat niet veel op maar moet toch de hoogste tier een keer vrij spelen hequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit ff het NOS staatsnieuws te kijken.
Maar dam'n zeg. ChatGTP generatie.Do what you love, love what you do!![]()
Buschauffeur is even over De Weaze gereden denk ik. En dan kom je niet verder.quote:
en de overheid die ons weer de les leest dat we zo intolerant zijn.
Laat die sukkels in Den Haag eerst eens naar zich zelf kijken.,
Mijn bloed kookt alweer.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buschauffeur is even over De Weaze gereden denk ik. En dan kom je niet verder.
[ afbeelding ]
Voor Erdogan.![]()
![]()
Ze mist me.quote:
oh nee ik zit meer in de norah jones, spinvis, en rammstein
lekker veel afwisselingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spinvis een optie?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
lekker veel afwisseling![]()
Norah Jones en haar fietsen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja precies vond wel de eerste liedjes die ze maakte beter als die ze later maaktequote:
Zullen we er ook heen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buschauffeur is even over De Weaze gereden denk ik. En dan kom je niet verder.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ook allemaal niks mis mee, ze komen wel voor in mijn playlist allen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
lekker veel afwisselingDo what you love, love what you do!![]()
ach ze zingen allemaal wel prima meequote:Op vrijdag 26 september 2025 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies vond wel de eerste liedjes die ze maakte beter als die ze later maakteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
voor watquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 10 minuutjes
zal de oven eens aan gaan zetten
in dezelfde lijst?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
ook allemaal niks mis mee, ze komen wel voor in mijn playlist allen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nouja de door AIquote:samengestelde lijst, maargoed komt door wat ik luister en dat is best wel vrij breed.
Heb niet echt 1 specifiek iets ofzo waar ik nou fan van ben.Do what you love, love what you do!![]()
Ken daar best een paar leuke kroegjes. Je bent welkom.quote:
lasagnaquote:allemaal de schuld van de tylenolquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet de buschauffeur je ff brengen?
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Muziek he, en bandjes. het zijn net politieke partijen, zodra ze hun principes achterlaten of op beknibbelen waar ze eigenlijk goed in waren.
dan ga ik ze minder leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ja in dat item had ik deze ook gepost!quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lasagna
[..]
allemaal de schuld van de tylenol![]()
![]()
lasagne is altijd goed, wel zelf gemaakt of heb je zo magnetron bakje?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lasagna
[..]
allemaal de schuld van de tylenol(net zo schuldig aan zelf trouwens)
Dat die wazige figuren meteen potjes tegelijk achterover kiepten op TikTok?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
vond de reactie van tylenol ook wel mooi![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:28 schreef kree het volgende:
Muziek he, en bandjes. het zijn net politieke partijen, zodra ze hun principes achterlaten of op beknibbelen waar ze eigenlijk goed in waren.
dan ga ik ze minder leuk vinden.Allemaal de schuld van D66!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja half 5 weekend, maar nog ff 2 potjes tafelvoetbal gedaan en toen moest ik nog een uur naar huis rijden en ff langs mijn pa op. Ben nu thuisquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht 3 uur geleden al![]()
![]()
dat blijft een klassieker natuurlijkquote:
Naja ik weet niet? denk heel veel hier kennen die serie niet eens meer
ah gelijk wat extra vinkjes gezetquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja half 5 weekend, maar nog ff 2 potjes tafelvoetbal gedaan en toen moest ik nog een uur naar huis rijden en ff langs mijn pa op. Ben nu thuis
lekker bezigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat zij de volgende MP gaat worden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wil je dat?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat zij de volgende MP gaat worden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vinkleukquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah gelijk wat extra vinkjes gezet
lekker bezig![]()
nou ik denk het niet.....quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat zij de volgende MP gaat worden.
Ik denk dat CDA weer wat meer gaat scoren.Do what you love, love what you do!![]()
nooit problemen gehad met FA eigenlijk, of met ban of dingen?quote:
Vond ze altijd wel eerlijk en oprecht?Do what you love, love what you do!![]()
MODS daarentegen. hmmmmmmm kon ik nog wel eens mee botsen.
Maarja ik ben redelijk lief de laatste tijdDo what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat Samir Allioui het gaat worden!quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat zij de volgende MP gaat worden.![]()
![]()
quote:
Ongelooflijke anuslikker die je bent!quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
nooit problemen gehad met FA eigenlijk, of met ban of dingen?
Vond ze altijd wel eerlijk en oprecht?
@yvonne![]()
![]()
De VVD gaat het ook niet worden, niet met die ze nu hebben iig.
Maarja dat hoor ik in mijn kringen. Denk ook dat ze die afdanken als ze weer dik gaan verliezen de volgende verkiezingen.Do what you love, love what you do!![]()
Dit druipt er wel van hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongelooflijke anuslikker die je bent!
@:yvonne“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha dat zeg je, maar meen het toch wel echtquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongelooflijke anuslikker die je bent!
@:yvonne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
ga er wel vanuit dat jij rimtquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat zeg je, maar meen het toch wel echt
*Lust geen koffie*![]()
hmmms hoe dat zo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga er wel vanuit dat jij rimt
hahaha ja gisteren ofzoquote:
dus heeft niet geholpen maar toch leuk
moet zelf nog een keer kijken hoe dat bounties gedoe werkt
maar eerst morgen nog een jumpHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: