SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor 50 eurocent per bolk zou ik een script schrijven wat hier automatisch postquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor een euro per bolk zou ik hier wonen![]()
![]()
O ik laat hier nooit afwas staan, heb daar zo hekel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lets goThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
doe m hier dan ook even
we hebben van de week wel 6 ladingen was weg gewerkt
was ook een uur werkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
doe m hier dan ook even
was ook een uur werk
Afwassen.![]()
Hoe dan, spaar je alles op of zo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
doe m hier dan ook even
was ook een uur werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee denee de was is klaarquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.
Afwassen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk zo werkt dat de wasmachine doet het werk zodat je je handen vrij hebt om andere dingen te doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.
Afwassen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was in de machinequote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, spaar je alles op of zo?
was in de droger
was uit de droger op de vouwkast
herhaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is toch allemaal zo gebeurd, ik heb trouwens een droger, maar hang altijd gewoon alles op. Is ook zo droogquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was in de machine
was in de droger
was uit de droger op de vouwkast
herhaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie verzamelingquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb blijkbaar nog bijna 100 franse postzegels![]()
ik heb een mini balkon en een duiven die gevoerd worden door de buren combideal die dat een stom plan maaktquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch allemaal zo gebeurd, ik heb trouwens een droger, maar hang altijd gewoon alles op. Is ook zo droog
dus helaas pindakaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hang het binnen opquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een mini balkon en een duiven die gevoerd worden door de buren combideal die dat een stom plan maakt
dus helaas pindakaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar zou ik alleen in de woonkamer plek voor hebbenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hebben jullie zo klein huisje dan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar zou ik alleen in de woonkamer plek voor hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Australian Gold op m'n borst en m'n benen
60's planga en geen sok om mijn tenen
Met een gebronsde huid loop ik het pad naar beneden
Het kan niet veel beter
Dan het Schevenings leven
Betaal jij vandaag, ik ben m'n pinpas vergeten
En mijn OV versleten
Dit is het het Schevenings leven
De bladeren vallen van de bomen af
Kan niet geloven dat dit de zomer was
Nog één keer naar buiten
Nog één keer 'dr af
Nog een laatste witte was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het hier aan een slaap kamer deur hangen en de grote stukken hangen op zolderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
60 m2quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie zo klein huisje dan?
2 'grote' slaapkamers, 1 voor dudje en mij en de andere voor dino
en dan 3e kamer die kleiner is met 3 boekenkasten en 2 bureaus als thuiskantoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dat is niet klein, en geen zolder dat is wel jammer, mooie plek voor de wasquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
60 m2
2 'grote' slaapkamers, 1 voor dudje en mij en de andere voor dino
en dan 3e kamer die kleiner is met 3 boekenkasten en 2 bureaus als thuiskantoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tttssssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga slapen dan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een goed idee van Dotquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wat ga je eten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb nog een hoop dingen in een opslagunit moeten zetten omdat er geen plek isquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet klein, en geen zolder dat is wel jammer, mooie plek voor de was
maar veel is ook dubbel
als je net gaat samenwonen maar meteen je wasmachine, potten, pannen, etc weg doen kan wat onhandig zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is zeker waar. Wegdoen kan altijd nogquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog een hoop dingen in een opslagunit moeten zetten omdat er geen plek is
maar veel is ook dubbel
als je net gaat samenwonen maar meteen je wasmachine, potten, pannen, etc weg doen kan wat onhandig zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en mijn 500 hobby projecten
en alles uit de schuur
want hopelijk is er ooit weer een tuin vol groenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op eenbalkon kan je niet veel doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
en mijn 500 hobby projecten
en alles uit de schuur
want hopelijk is er ooit weer een tuin vol groenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje vroeg nog voor eten, ik wacht nog 2 uurtjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb wel wat cash money gehaald want je weet maar nooit met die fransenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De patat zit in de airfryer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lasagne gaat zo de oven in...quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
beetje vroeg nog voor eten, ik wacht nog 2 uurtjesDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Patat hoort lekker in het vetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit gaat ook wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het liefst nog ossenvet maarja dat is niet meer van deze tijdquote:
vet is de vijandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ossenwit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het liefst nog ossenvet maarja dat is niet meer van deze tijd
vet is de vijand“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Robert Long.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo zal het zeker nooit meer zijn
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ossengal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
@Souryquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het liefst nog ossenvet maarja dat is niet meer van deze tijd
vet is de vijand![]()
![]()
Het werkt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je dan wast zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: