SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor 50 eurocent per bolk zou ik een script schrijven wat hier automatisch postquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor een euro per bolk zou ik hier wonen![]()
![]()
O ik laat hier nooit afwas staan, heb daar zo hekel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lets goThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
doe m hier dan ook even
we hebben van de week wel 6 ladingen was weg gewerkt
was ook een uur werkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
doe m hier dan ook even
was ook een uur werk
Afwassen.![]()
Hoe dan, spaar je alles op of zo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
doe m hier dan ook even
was ook een uur werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee denee de was is klaarquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.
Afwassen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk zo werkt dat de wasmachine doet het werk zodat je je handen vrij hebt om andere dingen te doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Was sorteren. Wasmachine vullen. Wasmachine aanzetten.
Afwassen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was in de machinequote:Op vrijdag 26 september 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, spaar je alles op of zo?
was in de droger
was uit de droger op de vouwkast
herhaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is toch allemaal zo gebeurd, ik heb trouwens een droger, maar hang altijd gewoon alles op. Is ook zo droogquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was in de machine
was in de droger
was uit de droger op de vouwkast
herhaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie verzamelingquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb blijkbaar nog bijna 100 franse postzegels![]()
ik heb een mini balkon en een duiven die gevoerd worden door de buren combideal die dat een stom plan maaktquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch allemaal zo gebeurd, ik heb trouwens een droger, maar hang altijd gewoon alles op. Is ook zo droog
dus helaas pindakaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: