Je schreef er net nog iets bij waardoor het voor mij in de categorie 'zieken en zeiken' viel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik loop niet te zeiken en zieken omdat een discussie hier of je fascisme wel of niet mag benoemen verder zinloos is zolang Danny hier niet kijkt.
Een TR was vlotter, heb er net één behandeld in dat topic. Nu sta je achterin de wachtrij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:44 schreef Starhopper het volgende:
Etto is aan het trollen in dit topic:
NWS / [LIVE] In Amsterdam stroomt Museumplein vol voor Rode Lijn-protest
doe niet zo zielig manquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:43 schreef Falco het volgende:
Waarom is deze demoniserende opmerking nog niet weggehaald?
Nober in NWS / Rijke ouders kopen kamers voor hun kinderen, gemeente Utrecht grijpt i
doe niet zo zielig manquote:
Vanwaar deze opmerking?quote:
Heb hem toevallig net geveegd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:43 schreef Falco het volgende:
Waarom is deze demoniserende opmerking nog niet weggehaald?
Nober in NWS / Rijke ouders kopen kamers voor hun kinderen, gem Utrecht grijpt in
doe niet zo zielig manquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
https://pointer.kro-ncrv.(...)neel-voor-creepshots
NWS / Supermarkten waarschuwen voor zorgwekkende trend: creepshots
Niet premium, of beter een nieuwe openen?
Ik vond de discussie en de denkwijzen van sommige mensen namelijk wel bijzonder
Gedaan, en bedankt!quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:sp3c
https://www.gld.nl/nieuws(...)nde-trend-creepshots
Plak die dan in de OP?
Ik bedoel dat de OP nog leeg isquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan ze er niet alle twee in plaatsen
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:19 schreef Starhopper het volgende:
Mss dat een modje hier even naar wil kijken:
saparmurat_niyazov in NWS / Droevige mededeling bisdom Haarlem: priester getrouwd na pensionering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |