Klinkt weer als een mooi staaltje projectie. Wat is er eigenlijk gebeurt met al die users die het gore lef hadden om niet mee te huilen met de wolven in het bos hier?quote:Op zondag 28 september 2025 12:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Chivaz, bewaker der principes. Wel fijn dat je nu aangeeft dat het je helemaal niet gaat om een fatsoenlijke discussie, maar gewoon om “op de andere kant te spugen”
Ja, ik projecteer je gebrek aan principes terug naar je.quote:Op zondag 28 september 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klinkt weer als een mooi staaltje projectie. Wat is er eigenlijk gebeurt met al die users die het gore lef hadden om niet mee te huilen met de wolven in het bos hier?
Als niet huilen met de wolven betekent dat je moet goedpraten dat Trump stad na stad het leger in zet: laat mij dan maar bij de wolven blijven.quote:Op zondag 28 september 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klinkt weer als een mooi staaltje projectie. Wat is er eigenlijk gebeurt met al die users die het gore lef hadden om niet mee te huilen met de wolven in het bos hier?
Nog eens een gejat logo ook. Blijft een Trump natuurlijklquote:Op zondag 28 september 2025 12:13 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lzrt74lams2g
New merch online, baby!
Own the libz! Release the nepo's!
of een lange put op de dollarquote:Op zondag 28 september 2025 11:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of Tether
Als er iets een grote scam is dan is dat het wel. Gratis geld printen, want ze hoeven niet aan te tonen dat ze het bedrag ook daadwerkelijk hebben omdat ze lekker de regeltjes kunnen omzeilen. En daarmee lekker crypto popmpen
Trump Crime Familyquote:Op zondag 28 september 2025 12:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nog eens een gejat logo ook. Blijft een Trump natuurlijkl
Maar waarom heb jij dan nul principes?quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goed antwoord, de sleutel hangt alleen om mijn nek tot dat we collectief tot het besef komen dat principes eigenlijk best wel belangrijk zijn voor een samenleving. Zolang dat besef er nog niet is en dat kan zo te zien nog wel even duren blijf ik net zoals jullie heerlijk partijdig op de andere kant spugen.
Feit dat je het constant over "jullie" en "hier" hebt zegt eigenlijk alles wel. Je bent niet uit op inhoudelijke discussies.quote:Op zondag 28 september 2025 11:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goed antwoord, de sleutel hangt alleen om mijn nek tot dat we collectief tot het besef komen dat principes eigenlijk best wel belangrijk zijn voor een samenleving. Zolang dat besef er nog niet is en dat kan zo te zien nog wel even duren blijf ik net zoals jullie heerlijk partijdig op de andere kant spugen.
Die vraag kan ik eerder aan jou stellen, was jij het niet die mij een langzame pijnlijke dood toewenste omdat ik een andere mening had over abortus?quote:Op zondag 28 september 2025 13:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij dan nul principes?
Nee hoor dat ging over euthanasie. En die stelling blijft, ik wens eenieder die tegen euthanasie is, na een lang pijnlijk ziekbed een lange pijnlijke dood. Oud worden mag best, helemaal prima zelfs, maar met het bijbehorende zware lijden. Dus ben je tegen euthanasie, dan weet je wat ik je toewens. Criminele bemoeienis met andermans leven, dat is anti-euthanasie.quote:Op zondag 28 september 2025 13:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die vraag kan ik eerder aan jou stellen, was jij het niet die mij een langzame pijnlijke dood toewenste omdat ik een andere mening had over abortus?
Dat was al jaren duidelijk.quote:Op zondag 28 september 2025 13:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Feit dat je het constant over "jullie" en "hier" hebt zegt eigenlijk alles wel. Je bent niet uit op inhoudelijke discussies.
Dat ging over abortus, ik heb hier nooit een discussie gevoerd over euthanasie omdat dit onderwerp in de VS nauwelijks ter sprake komt.quote:Op zondag 28 september 2025 13:45 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor dat ging over euthanasie. En die stelling blijft, ik wens eenieder die tegen euthanasie is, na een lang pijnlijk ziekbed een lange pijnlijke dood. Oud worden mag best, helemaal prima zelfs, maar met het bijbehorende zware lijden. Dus ben je tegen euthanasie, dan weet je wat ik je toewens. Criminele bemoeienis met andermans leven, dat is anti-euthanasie.
Op jouw stelling dat bepaalde groepen journalisten niet moeten klagen wanneer er geweld tegen ze wordt gebruikt riep bij mij het antwoord op dat mensen die dat vinden zelf het leven niet waard zijn. Ook die blijft gewoon staan. Iedereen die de vrijheid van de pers ondermijnt met welke vorm van geweld dan ook is een waardeloze zak stront. Heeft niets met politieke voorkeuren te maken, gewoon met kunnen omgaan met tegenspraak.
Dat jij een crimineel die actief de Amerikaanse rechtsstaat ondermijnt, die inmiddels actief de instituties misbruikt voor de eigen agenda, blijft verdedigen door dik en dun met leugens en shit-argumenten is vooral van een grenzeloze domheid. Maar ja dat was al duidelijk in de brexit en corona topics.
Je doet niet aan anticonceptie begrijp ik.quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat ging over abortus, ik heb hier nooit een discussie gevoerd over euthanasie omdat dit onderwerp in de VS nauwelijks ter sprake komt.
Die hele discussie is op gang gekomen omdat Roe VS Wade van tafel werd geveegd.
Uiteindelijk begonnen de mensen hier steeds extremere posities in te nemen om abortus te rechtvaardigen en uiteindelijk kwam jij er met een gestrekt been in dat ik zelf maar pijnlijke dood moest sterven puur om het feit dat ik vind dat een mensenleven gered moet worden ondanks dat het nog afhankelijk is van de moeder.
Mijn opmerking over geweld tegen journalisten was vooral gericht op het feit dat journalisten onwaarheden opschrijven en dat je dan wel eens kan verwachten dat mensen boos worden. Dat rechtvaardigt geweld tegen journalisten niet, maar als journalist kun je niet altijd in de slachtofferrol kruipen als je bewust mensen in de hoek zet.
Het leuke is dat die criminele president die muh rechtsstaat ondermijnt etc op meer sympathie kan rekenen onderhand dan de gehele democratische partij die buiten “Trump is stom” echt helemaal niets interessants te melden heeft.
De democratische partij is nu een partij zonder visie, zonder leiderschap en vol met rancune en haat.
Dat werd de afgelopen weken weer eens pijnlijk duidelijk toen een minuut stilte voor Kirk weer eens teveel was gevraagd.
Dit reflecteert uiteraard ook weer terug op dit topic waar men vooral bezig is met de oppositie maar waar er totaal niet kritisch word gekeken naar de eigen gelederen en het gebrek aan een eigen verhaal.
Het grappige vind ik dan weer dat als ik ronduit zeg dat ik hier ben om op de oppositie te spugen dat er allerlei verwijten naar mijn hoofd worden geslingerd.
Ik weet niet of jullie het echt niet zien of dat jullie je collectief voor de domme houden, vermakelijk vind ik het ieder geval wel.
ik denk dat bitcoin veeeel safer is dan de dollarquote:Op zondag 28 september 2025 11:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of Tether
Als er iets een grote scam is dan is dat het wel. Gratis geld printen, want ze hoeven niet aan te tonen dat ze het bedrag ook daadwerkelijk hebben omdat ze lekker de regeltjes kunnen omzeilen. En daarmee lekker crypto popmpen
Huh? Je bent het beleid Joe Biden vergeten?quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat ging over abortus, ik heb hier nooit een discussie gevoerd over euthanasie omdat dit onderwerp in de VS nauwelijks ter sprake komt.
Uiteindelijk begonnen de mensen hier steeds extremere posities in te nemen om abortus te rechtvaardigen en uiteindelijk kwam jij er met een gestrekt been in dat ik zelf maar pijnlijke dood moest sterven puur om het feit dat ik vind dat een mensenleven gered moet worden ondanks dat het nog afhankelijk is van de moeder.
Mijn opmerking over geweld tegen journalisten was vooral gericht op het feit dat journalisten onwaarheden opschrijven en dat je dan wel eens kan verwachten dat mensen boos worden. Dat rechtvaardigt geweld tegen journalisten niet, maar als journalist kun je niet altijd in de slachtofferrol kruipen als je bewust mensen in de hoek zet.
Het leuke is dat die criminele president die muh rechtsstaat ondermijnt etc op meer sympathie kan rekenen onderhand dan de gehele democratische partij die buiten “Trump is stom” echt helemaal niets interessants te melden heeft.
De democratische partij is nu een partij zonder visie, zonder leiderschap en vol met rancune en haat.
Dat werd de afgelopen weken weer eens pijnlijk duidelijk toen een minuut stilte voor Kirk weer eens teveel was gevraagd.
Dit reflecteert uiteraard ook weer terug op dit topic waar men vooral bezig is met de oppositie maar waar er totaal niet kritisch word gekeken naar de eigen gelederen en het gebrek aan een eigen verhaal.
Het grappige vind ik dan weer dat als ik ronduit zeg dat ik hier ben om op de oppositie te spugen dat er allerlei verwijten naar mijn hoofd worden geslingerd.
Ik weet niet of jullie het echt niet zien of dat jullie je collectief voor de domme houden, vermakelijk vind ik het ieder geval wel.
Wat is je klacht?quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo vermakelijk dat je als een ware toetsenbordkrijger er 4 alinea’s uitspuugt. Nee hoor, het raakt je niet, het is te zien.quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien is er een plekje voor hem op de Ark.quote:Op zondag 28 september 2025 15:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zo vermakelijk dat je als een ware toetsenbordkrijger er 4 alinea’s uitspuugt. Nee hoor, het raakt je niet, het is te zien.
Heb je je wekelijkse $TRUMP alweer gestort gekregen? Ik zou maar cashen voor je idool de economie daar onherstelbaar om zeep helpt.
Maar het is allemaal voorspeld!quote:Op zondag 28 september 2025 08:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mensen verliezen nog snel dit grotere plaatje uit het oog. Zoals al vaker gezegd, het zijn allemaal stapjes. Sinds zijn beëdiging wel veel grotere stappen dan voorheen natuurlijk. We zijn immers nog niet eens een jaar onderweg.
Ik weet niet of veel mensen in 2022 hadden voorspeld dat in 2025 de VS interne en extrerne deportatiekampen zou hebben waar rucksichlos duizenden legale en illegale immigranten (mensen met een kleurtje) worden ingepropt en het leger zou inzetten in staten die de president niet zint. En daarnaast internationaal aangeeft landen als Groenland of Canada by all means necessary graag Amerikaanse staten ziet zijn. Tel daarbij ook de retoriek op van nazi's als Miller om alles wat links is weg te vagen en het zwaar onder druk zetten van de pers door ze buiten te sluiten bij persconferenties of financiele consequenties te verbinden aan kritiek op de regering. En dit is nog maar 2025.
De gebruikelijke Trump trollen hier hadden ons in ons gezicht uitgelachen als we dit voorspeld hadden.
'I'm sad and alone': Man detained in Cato ICE raid wrongfully deported and now separated from his familyquote:"I would not let anybody out of their cells, so we did it in an orderly fashion, had them all lined up. It's bathroom time, or it's f-- brush your teeth time, or it's food time. Other than that, nope, your a-- is staying in there. 'But you can't do that.' I absolutely can. 'I need a phone call.' No you don't. 'I need to go to medical.' Nope, you look good to me," the agent said, mimicking a conversation with a person detained.
He continued to say that they kept the bathrooms inside the cells where people were held.
"They're, they're animals anyway. That's what I would tell my kids all the time," said the agent, who said he worked in the "intelligence unit."
Crypto'szijn onderdeel van het probleem.quote:Op zondag 28 september 2025 15:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat bitcoin veeeel safer is dan de dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |