abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218895267
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:01 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Als ze intelligent waren zouden ze tegen MAGA zijn?
Deze is hier ook wel op van toepassing, toch @-XOR- ? :o
pi_218895371
quote:
Mijn hemel, was Elysium toevallig op tv gisteren?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218895680
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 28 september 2025 @ 22:34:36 #254
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218895737
Kasparov probeert de Amerikanen te waarschuwen:

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218895862
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:34 schreef Perrin het volgende:

[ x ]

Beetje rijkelijk laat.

De VS staan al zo goed als schaakmat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_218895901
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 23:03 schreef Salina het volgende:

[..]
Beetje rijkelijk laat.

De VS staan al zo goed als schaakmat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk is hij een pion?

SPOILER
pi_218896059
quote:

[ x ]

Waar zouden we zijn zonder Garry.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 29 september 2025 @ 00:26:31 #258
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218896114
quote:

[ x ]

Maar ik geef de slappe democratische partij ook de schuld van de opkomst van de MAGA beweging

Hetzelfde doet zich in Nederland voor met de Groenlinks en D66 , weg met ons beweging

het tolereren van die vieze drugs verslaafden op de straten is een smet op een staat , dat zal je in China niet zien
Het zelfrespect is hier ook ver te zoeken soms
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218896140
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 00:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Maar ik geef de slappe democratische partij ook de schuld van de opkomst van de MAGA beweging

Hetzelfde doet zich in Nederland voor met de Groenlinks en D66 , weg met ons beweging

het tolereren van die vieze drugs verslaafden op de straten is een smet op een staat , dat zal je in China niet zien
Het zelfrespect is hier ook ver te zoeken soms
Laten we inderdaad vooral niet de schuld geven aan de schuldigen maar altijd maar blijven wijzen naar links want zo is dat ons aangeleerd...
  maandag 29 september 2025 @ 00:59:24 #260
323876 michaelmoore
pi_218896141
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 00:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Laten we inderdaad vooral niet de schuld geven aan de schuldigen maar altijd maar blijven wijzen naar links want zo is dat ons aangeleerd...
niet zozeer naar links maar naar de uitermate slappe samenleving van tegenwoordig
Pvda mensen van vroeger dat waren geen slapjanussen, nu wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218896150
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 00:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
niet zozeer naar links maar naar de uitermate slappe samenleving van tegenwoordig
Pvda mensen van vroeger dat waren geen slapjanussen, nu wel
Nu zijn het toch vooral de rechtspopulisten die een hele grote bek hebben maar als ze de macht hebben helemaal niets doen en dan alsnog huilie-huilie doen richting de linkse partijen? Het is waarschijnlijk niet voor niets dat jij verongelijkt reageert richting oppositiepartijen terwijl de rechtse coalitie er een teringzooi van maakt?
  maandag 29 september 2025 @ 01:09:18 #262
323876 michaelmoore
pi_218896151
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 01:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Nu zijn het toch vooral de rechtspopulisten die een hele grote bek hebben maar als ze de macht hebben helemaal niets doen en dan alsnog huilie-huilie doen richting de linkse partijen? Het is waarschijnlijk niet voor niets dat jij verongelijkt reageert richting oppositiepartijen terwijl de rechtse coalitie er een teringzooi van maakt?
ik ben over de PVV regering ook niet te spreken , die hele PVV is niet mijn ding\\

Maar Groen Links en D66 daar gaat het echt niet goed mee komen in dit land
Ik vind het maar een slap zootje
Dat slappe gedoe is de oorzaak vande polarisatie , ook in de USA

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 29-09-2025 01:14:55 ]
pi_218896153
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 01:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik ben over de PVV regering ook niet te spreken , die hele PVV is niet mijn ding\\

Maar val dan in ieder geval de partijen aan die het verschil hadden kunnen maken maar ervoor kozen dat niet te doen in plaats van de partijen die niet in de positie waren om er iets aan te doen.
  maandag 29 september 2025 @ 01:16:55 #264
323876 michaelmoore
pi_218896158
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar val dan in ieder geval de partijen aan die het verschil hadden kunnen maken maar ervoor kozen dat niet te doen in plaats van de partijen die niet in de positie waren om er iets aan te doen.
JIJ denkt dat GroenLinks de Immigratie gaat tegenhouden??
Of ze voorrang gaat geven op woonruimte boven jij en je broerjte??
pi_218896159
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 01:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Wanneer zat GroenLinks voor het laatst in de coalitie?
pi_218896163
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 01:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Overigens zitten we nog steeds in het Amerikatopic waar populistisch-rechts het eveneens volledig voor het zeggen heeft maar toch graag de schuld van alles aan links geeft om vooral maar niet zelf in de spiegel te hoeven klijken.
pi_218896211
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218896320
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 01:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat slappe gedoe is de oorzaak vande polarisatie , ook in de USA
GroenLinks heeft nog nooit in de regering gezeten.
Toch krijgt die de schuld van alles.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 29 september 2025 @ 07:47:28 #269
38496 Perrin
pi_218896425
Volgende ronde Iran?

twitter
pi_218896455
quote:
Dit klopt, ik heb er ιιn in mijn slaapkamer. Works as a charm!
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  maandag 29 september 2025 @ 08:11:11 #271
38496 Perrin
pi_218896484
Deze bezorger was ze net te snel af.

twitter
pi_218896560
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mijn opmerking over geweld tegen journalisten was vooral gericht op het feit dat journalisten onwaarheden opschrijven en dat je dan wel eens kan verwachten dat mensen boos worden. Dat rechtvaardigt geweld tegen journalisten niet, maar als journalist kun je niet altijd in de slachtofferrol kruipen als je bewust mensen in de hoek zet.

Nogal hypocriet van je als je zelf weer zo loopt te dwepen met AndyNGO.
  maandag 29 september 2025 @ 09:35:06 #273
323876 michaelmoore
pi_218896786
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:11 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
ik heb het idee dat ze ook niet erg hun best deden
pi_218896814
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:11 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Wat is dit voor land geworden joh? Een random bezorger op straat proberen te pakken met 10 man terwijl je in een soort legeruniform met een cowboyhoed rondparadeert.

Dit filmpje zou normaal gesproken, lees een jaar of 10 geleden, al voor zoveel ophef hebben gezorgd. Gaat alle grenzen over, maar we moeten het allemaal normaal vinden. En het wordt hier door kastnazi’s ook nog eens goedgepraat.
  maandag 29 september 2025 @ 09:53:05 #275
38496 Perrin
pi_218896897
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:38 schreef Friggles het volgende:

[..]
Wat is dit voor land geworden joh? Een random bezorger op straat proberen te pakken met 10 man terwijl je in een soort legeruniform met een cowboyhoed rondparadeert.

Dit filmpje zou normaal gesproken, lees een jaar of 10 geleden, al voor zoveel ophef hebben gezorgd. Gaat alle grenzen over, maar we moeten het allemaal normaal vinden. En het wordt hier door kastnazi’s ook nog eens goedgepraat.
Sommigen vinden het nu nog prachtig omdat Trump's knokploegen voorlopig alleen nog op mensen met een andere huidskleur jagen.

Strakjes komt daar iedereen bij die als 'antifa' wordt aangewezen.. LGHBT mensen. Op een gegeven moment openlijke Democrats of iedereen die iets lelijks durft te zeggen over Zijne Trumpheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')