quote:Op zondag 28 september 2025 21:04 schreef Kijkertje het volgende:
JFC!
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzuldljypc2l
[ afbeelding ]
Deze is hier ook wel op van toepassing, toch @-XOR- ?quote:Op zondag 28 september 2025 21:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als ze intelligent waren zouden ze tegen MAGA zijn?
Mijn hemel, was Elysium toevallig op tv gisteren?quote:Op zondag 28 september 2025 21:04 schreef Kijkertje het volgende:
JFC!
[ afbeelding ]
Da fuq wutquote:Op zondag 28 september 2025 21:04 schreef Kijkertje het volgende:
JFC!
[ afbeelding ]
Beetje rijkelijk laat.quote:Op zondag 28 september 2025 22:34 schreef Perrin het volgende:
Kasparov probeert de Amerikanen te waarschuwen:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op zondag 28 september 2025 23:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Beetje rijkelijk laat.
De VS staan al zo goed als schaakmat.Dus eigenlijk is hij een pion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zouden we zijn zonder Garry.quote:Op zondag 28 september 2025 22:34 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Maar ik geef de slappe democratische partij ook de schuld van de opkomst van de MAGA bewegingquote:Op zondag 28 september 2025 22:34 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Laten we inderdaad vooral niet de schuld geven aan de schuldigen maar altijd maar blijven wijzen naar links want zo is dat ons aangeleerd...quote:Op maandag 29 september 2025 00:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar ik geef de slappe democratische partij ook de schuld van de opkomst van de MAGA beweging
Hetzelfde doet zich in Nederland voor met de Groenlinks en D66 , weg met ons beweging
het tolereren van die vieze drugs verslaafden op de straten is een smet op een staat , dat zal je in China niet zien
Het zelfrespect is hier ook ver te zoeken soms
niet zozeer naar links maar naar de uitermate slappe samenleving van tegenwoordigquote:Op maandag 29 september 2025 00:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Laten we inderdaad vooral niet de schuld geven aan de schuldigen maar altijd maar blijven wijzen naar links want zo is dat ons aangeleerd...
Nu zijn het toch vooral de rechtspopulisten die een hele grote bek hebben maar als ze de macht hebben helemaal niets doen en dan alsnog huilie-huilie doen richting de linkse partijen? Het is waarschijnlijk niet voor niets dat jij verongelijkt reageert richting oppositiepartijen terwijl de rechtse coalitie er een teringzooi van maakt?quote:Op maandag 29 september 2025 00:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niet zozeer naar links maar naar de uitermate slappe samenleving van tegenwoordig
Pvda mensen van vroeger dat waren geen slapjanussen, nu wel
ik ben over de PVV regering ook niet te spreken , die hele PVV is niet mijn ding\\quote:Op maandag 29 september 2025 01:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nu zijn het toch vooral de rechtspopulisten die een hele grote bek hebben maar als ze de macht hebben helemaal niets doen en dan alsnog huilie-huilie doen richting de linkse partijen? Het is waarschijnlijk niet voor niets dat jij verongelijkt reageert richting oppositiepartijen terwijl de rechtse coalitie er een teringzooi van maakt?
Maar val dan in ieder geval de partijen aan die het verschil hadden kunnen maken maar ervoor kozen dat niet te doen in plaats van de partijen die niet in de positie waren om er iets aan te doen.quote:Op maandag 29 september 2025 01:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben over de PVV regering ook niet te spreken , die hele PVV is niet mijn ding\\
Maar Groen Links en D66 daar gaat het echt niet goed mee komen in dit land
Ik vind het maar een slap zootje
JIJ denkt dat GroenLinks de Immigratie gaat tegenhouden??quote:Op maandag 29 september 2025 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar val dan in ieder geval de partijen aan die het verschil hadden kunnen maken maar ervoor kozen dat niet te doen in plaats van de partijen die niet in de positie waren om er iets aan te doen.
Wanneer zat GroenLinks voor het laatst in de coalitie?quote:Op maandag 29 september 2025 01:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JIJ denkt dat GroenLinks de Immigratie gaat tegenhouden??
Of ze voorrang gaat geven op woonruimte boven jij en je broerjte??
Overigens zitten we nog steeds in het Amerikatopic waar populistisch-rechts het eveneens volledig voor het zeggen heeft maar toch graag de schuld van alles aan links geeft om vooral maar niet zelf in de spiegel te hoeven klijken.quote:Op maandag 29 september 2025 01:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JIJ denkt dat GroenLinks de Immigratie gaat tegenhouden??
Of ze voorrang gaat geven op woonruimte boven jij en je broerjte??
GroenLinks heeft nog nooit in de regering gezeten.quote:Op maandag 29 september 2025 01:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben over de PVV regering ook niet te spreken , die hele PVV is niet mijn ding\\
Maar Groen Links en D66 daar gaat het echt niet goed mee komen in dit land
Ik vind het maar een slap zootje
Dat slappe gedoe is de oorzaak vande polarisatie , ook in de USA
Dit klopt, ik heb er ιιn in mijn slaapkamer. Works as a charm!quote:Op zondag 28 september 2025 21:04 schreef Kijkertje het volgende:
JFC!
[ afbeelding ]
Nogal hypocriet van je als je zelf weer zo loopt te dwepen met AndyNGO.quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn opmerking over geweld tegen journalisten was vooral gericht op het feit dat journalisten onwaarheden opschrijven en dat je dan wel eens kan verwachten dat mensen boos worden. Dat rechtvaardigt geweld tegen journalisten niet, maar als journalist kun je niet altijd in de slachtofferrol kruipen als je bewust mensen in de hoek zet.
ik heb het idee dat ze ook niet erg hun best dedenquote:Op maandag 29 september 2025 08:11 schreef Perrin het volgende:
Deze bezorger was ze net te snel af.
[ x ]
Wat is dit voor land geworden joh? Een random bezorger op straat proberen te pakken met 10 man terwijl je in een soort legeruniform met een cowboyhoed rondparadeert.quote:Op maandag 29 september 2025 08:11 schreef Perrin het volgende:
Deze bezorger was ze net te snel af.
[ x ]
Sommigen vinden het nu nog prachtig omdat Trump's knokploegen voorlopig alleen nog op mensen met een andere huidskleur jagen.quote:Op maandag 29 september 2025 09:38 schreef Friggles het volgende:
[..]
Wat is dit voor land geworden joh? Een random bezorger op straat proberen te pakken met 10 man terwijl je in een soort legeruniform met een cowboyhoed rondparadeert.
Dit filmpje zou normaal gesproken, lees een jaar of 10 geleden, al voor zoveel ophef hebben gezorgd. Gaat alle grenzen over, maar we moeten het allemaal normaal vinden. En het wordt hier door kastnazi’s ook nog eens goedgepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |