Ik zie Ajax wel hier en daar wat puntjes pakken. Als ze volgende ronde halen dan is dat al het maximale. PSV had sowieso van Union moeten winnen. Bij GAE is elk punt ook een bonuspunt.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zijn het meest trieste, Ajax en GAE kunnen gewoon niet beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bank kan het gezellig zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We mogen weer even een paar jaartjes op de reservebank zitten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 september 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan dit jaar geen baila baila baila meer horen
Het gedweep met het N.E.C.-voetbal (in vergelijking met de Farioli-ziekte) zegt vooral veel over de Nederlandse ziekte.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boel zit niet op resultaatvoetbal
Ron Jans heeft ook torren in z'n hoofdquote:Op donderdag 25 september 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde gisteren.
Gelukkig kunnen we ons gebroederlijk vinden in de ellende.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde gisteren.
We doen niet meer aan polariseren.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we ons gebroederlijk vinden in de ellende.
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is niet te lezen joh
Net als GAEquote:
Lyon laat ze even uitrazen jaquote:
Dan komen we weken tekortquote:Op donderdag 25 september 2025 21:21 schreef Nober het volgende:
Waarom niet elke week een andere Europese competitie doordeweeks?
"voetballer" is al teveel eer.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een verschrikkelijke voetballer die Tagliano
Is Gass toch leuker van Sevn.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Doe het voor m'n team. Ik heb je back net Nico, Nico Tagliafico · I-I-Ik zet herres, ik zet herres. Op die flank als David Neres
Don't quit your dayjob.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Doe het voor m'n team. Ik heb je back net Nico, Nico Tagliafico · I-I-Ik zet herres, ik zet herres. Op die flank als David Neres
Sevn Aliaidsquote:Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
En blowjob dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom schrijf je "day job" aan elkaar? Waarom post je überhaupt in het Engels?
Waarom maak je gebruik van Duits als je iemand anders aanspreekt op het gebruik van Engels?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom schrijf je "day job" aan elkaar? Waarom post je überhaupt in het Engels?
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd!
Dat krijg je als een ploeg op het punt staat de trekker over te halen.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd!
Hij geeft je nog een like ook voor je slechte grap.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom maak je gebruik van Duits als je iemand anders aanspreekt op het gebruik van Engels?
Madquote:Op donderdag 25 september 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij geeft je nog een like ook voor je slechte grap.
Het is geen grap, het is een vaststaand feit.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij geeft je nog een like ook voor je slechte grap.
Zoiezo swaquote:Op donderdag 25 september 2025 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is geen grap, het is een vaststaand feit.
@Paul is zelf wastedquote:Op donderdag 25 september 2025 21:38 schreef raptorix het volgende:
We willen graag updates van @:paul of van Seumeren al wasted is?
Wellicht alleen nog met een omgebouwd gaspistool?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Haller is ook niet meer die killer he
@Taglianoquote:Op donderdag 25 september 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een verschrikkelijke voetballer die Tagliano
Hij past niet op een fatbikequote:Op donderdag 25 september 2025 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht alleen nog met een omgebouwd gaspistool?
Heeft er de ballen niet meer voor.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Haller is ook niet meer die killer he
Eentje nog welquote:Op donderdag 25 september 2025 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft er de ballen niet meer voor.
Akkoord.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hitler ook. Haller gaat vanaf minuut 39 vlammen.
Moet dit nou?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een historisch figuur met hetzelfde.
Wieksen doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuke ploeg dat Lyon. Gewiekste ploeg ook.
Otters lopen altijd weg.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
Erg jammer dat @:Zipportal er al even niet bij is
Wel uitverkochtquote:Op donderdag 25 september 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
Niet eens uitverkocht, Utrecht het nieuwe Vitesse.
Kan ik niet zien zit onder de camera ongeveerquote:Op donderdag 25 september 2025 21:38 schreef raptorix het volgende:
We willen graag updates van @:paul of van Seumeren al wasted is?
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan ik niet zien zit onder de camera ongeveer
Enorm zwijn ben je.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:57 schreef raptorix het volgende:
Ik eet broodje hotdog met gebakken uitjes, het is erg smakelijk.
Laat die jongen toch lekker smullen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |