SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 25-09-2025 20:46:42 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij? Het eens zijn over iets?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij zijn het eens
das eng!!!
In wat voor universum ben ik nu weer beland?![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En toch blijft 'men' het raar vinden waarom er zo rechts gestemd wordtquote:Op donderdag 25 september 2025 20:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het was iemands kind, iemands kleinkind, iemands pleegkind zelfs, maar mag ik hier een mening over hebben?
Dat je een stille tocht houdt voor onschuldige slachtoffers die toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats waren, oké.
Heel Nederland schreeuwt moord en brand (pun intended) over femicide, en dat dat een halt moet worden toegeroepen, maar dat er jaarlijks 2 keer zoveel mannen dan vrouwen worden vermoord hoor je niemand over. Ook die mannen hebben familie, niet alleen dat onschuldige vrouwtje.
Vrouwen willen zo graag gelijk behandeld worden, metgelijke rechten en beloningen, maar zodra hun veiligheid in het geding is wordt er naar de man gewezen: jullie schuld, jullie moeten voor ons opkomen.
Flikker een tyfus end op alsjeblieft. Je wil zo graag gelijk behandeld worden, dan zorg je ook maar voor je eigen veiligheid.
Al die vermoorde mannen hadden namelijk net zo goed recht om veilig thuis te komen, of ze nou crimineel zijn ja of nee.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij? Het eens zijn over iets?
In wat voor universum ben ik nu weer beland?![]()
![]()
![]()
Zal ik die 4e mini-appelkoek nemen of wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
https://www.ad.nl/binnenl(...)R73yz0sjirAmUA-rTQbAquote:Op donderdag 25 september 2025 20:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het was iemands kind, iemands kleinkind, iemands pleegkind zelfs, maar mag ik hier een mening over hebben?
Dat je een stille tocht houdt voor onschuldige slachtoffers die toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats waren, oké.
Heel Nederland schreeuwt moord en brand (pun intended) over femicide, en dat dat een halt moet worden toegeroepen, maar dat er jaarlijks 2 keer zoveel mannen dan vrouwen worden vermoord hoor je niemand over. Ook die mannen hebben familie, niet alleen dat onschuldige vrouwtje.
Vrouwen willen zo graag gelijk behandeld worden, metgelijke rechten en beloningen, maar zodra hun veiligheid in het geding is wordt er naar de man gewezen: jullie schuld, jullie moeten voor ons opkomen.
Flikker een tyfus end op alsjeblieft. Je wil zo graag gelijk behandeld worden, dan zorg je ook maar voor je eigen veiligheid.
Al die vermoorde mannen hadden namelijk net zo goed recht om veilig thuis te komen, of ze nou crimineel zijn ja of nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ftfyquote:Op donderdag 25 september 2025 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones jij ben niet toevallig ook nog compleet debiel en Tifosi![]()
#durfttevragen![]()
![]()
Dan moet je ook Tifosi verwisselen met die andere halve Belgquote:
Heer MT6quote:Op donderdag 25 september 2025 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
Zal ik die 4e mini-appelkoek nemen of wel?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nopequote:Op donderdag 25 september 2025 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook Tifosi verwisselen met die andere halve Belg![]()
![]()
nee viel de rest van de dag wel meequote:Op donderdag 25 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
opeens?
het waait hier de hele dag al
vanmiddag harder dan nu
of bedoel jeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En zeg maar gewoon Norris hoorquote:Op donderdag 25 september 2025 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook Tifosi verwisselen met die andere halve Belg![]()
![]()
Heer Versquote:Immer blij jou te zien
Chuck ?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
En zeg maar gewoon Norris hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit gaat over Cuck Norrisquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wederzijds freon.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heer VersImmer blij jou te zien
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zaterdag welquote:Op donderdag 25 september 2025 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones jij ben niet toevallig ook verstandig en Tifosi![]()
#durfttevragenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ahaaaquote:Op donderdag 25 september 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat ik aan het slapen was
Ga je nog iets te eten maken nu?
Smile, it's free therapy.![]()
Kan jij toch ff voor 'm doen?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaaa
Ga je nog iets te eten maken nu?![]()
![]()
Ik denk er over om dit keer eens op de sgp te stemmen, gezien zij mentale gezondheid en psychische gezondheidszorg hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En toch blijft 'men' het raar vinden waarom er zo rechts gestemd wordt
En ja, sorry voor mijn uitgesproken mening, maar die dolle mina's moeten eens kritisch naar zichzelf kijken.
Als ik veilig over straat wil, dan kan ik daar prima zelf voor zorgen. Heb ik Rob echt niet voor nodig.
Als ik de snelweg over steek is het toch ook m'n eigen schuld als ik word dood gereden, en niet de schuld van de automobilist die mij niet zag omdat ik in camouflage kleding liep?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee geen zin in en ook te laat, ik eet een tosti en dan zie ik morgen weer wat ik ga makenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaaa
Ga je nog iets te eten maken nu?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu![]()
Want koken is echt mijn hobby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hobby, werk... i don't carequote:Op donderdag 25 september 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu![]()
Want koken is echt mijn hobby![]()
![]()
tosti vult ookquote:Op donderdag 25 september 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee geen zin in en ook te laat, ik eet een tosti en dan zie ik morgen weer wat ik ga maken
morgen weer iets met groenten
Zal jou eens vullenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tosti vult ook
morgen weer iets met groenten![]()
![]()
Als Norris dit jaar WDC word heeft België meer WDC's dan NLquote:Op donderdag 25 september 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
En zeg maar gewoon Norris hoor![]()
ja toevallig wel ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Blijf dat denkenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Norris dit jaar WDC word heeft België meer WDC's dan NL![]()
![]()
![]()
ik had vanmiddag al een noedelsoep vol groente die ik over had van de avond er voorquote:Op donderdag 25 september 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tosti vult ook
morgen weer iets met groenten![]()
normaal kook ik wel ook al is het laat, maar vandaag geen zinUw ADH vitamine Worst
Sluit jij hier nu mensen uit?quote:
Max is een halve Hollander, een halve Belg en een volledige Limburgerquote:
Meerderequote:Op donderdag 25 september 2025 20:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sluit jij hier nu mensen uit?![]()
![]()
Als Norris dit jaar WDC wordt is het een verloren jaar voor alle F1 fansquote:Op donderdag 25 september 2025 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Norris dit jaar WDC word heeft België meer WDC's dan NL
oww groenten van de dag al gehad.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had vanmiddag al een noedelsoep vol groente die ik over had van de avond er voor![]()
normaal kook ik wel ook al is het laat, maar vandaag geen zin
Kook jij echt bijna iedere dag?
Of ook wel eens een kant en klaar iets?Smile, it's free therapy.![]()
Dat dit kan in Nederland!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kipworstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Max is een halve Hollander, een halve Belg en een volledige Limburger![]()
![]()
dat doen mensen jaquote:Op donderdag 25 september 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oww groenten van de dag al gehad.
Of ook wel eens een kant en klaar iets?
die gezond willen leven
vrij wel elke dagquote:Op donderdag 25 september 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oww groenten van de dag al gehad.
Of ook wel eens een kant en klaar iets?Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ben ook zoquote:Op donderdag 25 september 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doen mensen ja
die gezond willen leven
Ik zie het ergens nog wel gebeuren dat McLaren het dit jaar weg gaat gooien met dat hele papaya rules gedoequote:Op donderdag 25 september 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Norris dit jaar WDC wordt is het een verloren jaar voor alle F1 fans![]()
![]()
Dat zou nog bijzonder knap zijn als ze dat lukt.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie het ergens nog wel gebeuren dat McLaren het dit jaar weg gaat gooien met dat hele papaya rules gedoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniet0nquote:Op donderdag 25 september 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie het ergens nog wel gebeuren dat McLaren het dit jaar weg gaat gooien met dat hele papaya rules gedoe![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou nog bijzonder knap zijn als ze dat lukt.zou erg fijn zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zolang Zak de Bruin weigert om Norris 2e coureur te laten zijn kan het nog spannend worden.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zou overslaanquote:Op donderdag 25 september 2025 20:54 schreef maily het volgende:
Nieuwe topics, altijd interessant
[ afbeelding ]
joewellusquote:Op donderdag 25 september 2025 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tssss dat ik nu 2 dagen tapas heb gehad zegt niks
dat je geen voedsel verspilt!![]()
niet eens thuisquote:Op donderdag 25 september 2025 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
joewellus
dat je geen voedsel verspilt!
Kan... maar denk het nietquote:Op donderdag 25 september 2025 20:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zolang Zak de Bruin weigert om Norris 2e coureur te laten zijn kan het nog spannend worden.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou nog bijzonder knap zijn als ze dat lukt.Wie stond er na de laatste race van het jaar ook alweer met beide coureurs 1 punt achter een Ferrari coureur terwijl die 8 of 9 punten goed moest maken in de laatste race? Williams? Red Bull? Ferrari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwwwwww nee wacht, dat was dat ene team, hoe hete die ook alweer.........
Ik ben het effe kwijt
Waterkan!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kom langs danquote:Op donderdag 25 september 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
je kunt niet genieten
[ afbeelding ]![]()
![]()
er is toch een topic met onbedoelde humor in topiclijsten?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:54 schreef maily het volgende:
Nieuwe topics, altijd interessant
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Hero kersendrankquote:Op donderdag 25 september 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
eggie??
dafuq heb jij gedronken ?![]()
ben moe
Raar vergelijkquote:Op donderdag 25 september 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie stond er na de laatste race van het jaar ook alweer met beide coureurs 1 punt achter een Ferrari coureur terwijl die 8 of 9 punten goed moest maken in de laatste race? Williams? Red Bull? Ferrari?
Ik ben het effe kwijt![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
joewellus
dat je geen voedsel verspilt!![]()
![]()
dat klopt
2012quote:Op donderdag 25 september 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie stond er na de laatste race van het jaar ook alweer met beide coureurs 1 punt achter een Ferrari coureur terwijl die 8 of 9 punten goed moest maken in de laatste race? Williams? Red Bull? Ferrari?
Ik ben het effe kwijtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet ik niet ....quote:Op donderdag 25 september 2025 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is toch een topic met onbedoelde humor in topiclijsten?![]()
zelfquote:
ik weet niet waar je vandaag hebt gegeten
en gisteravond
McLaren had toen totaal geen goede auto en twee middelmatige coureurs in de wagens die de laatste race als 1 en 2 in het kampioenschap ingingen natuurlijkquote:
We spreken elkaar wel na de laatste racequote:Op donderdag 25 september 2025 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
McLaren had toen totaal geen goede auto en twee middelmatige coureurs in de wagens die de laatste race als 1 en 2 in het kampioenschap ingingen natuurlijk![]()
![]()
gevonden en gepostquote:Op donderdag 25 september 2025 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is toch een topic met onbedoelde humor in topiclijsten?![]()
![]()
gaan jullie wedden?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
We spreken elkaar wel na de laatste race
Zelfde dingen als in het restaurantquote:Op donderdag 25 september 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelf
ik weet niet waar je vandaag hebt gegeten
en gisteravond![]()
tapas periode
je DOXT jezulffffquote:Op donderdag 25 september 2025 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelfde dingen als in het restaurant![]()
tapas periode![]()
nooitquote:Op donderdag 25 september 2025 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als een alcoholist tegen een gok verslaafde zegt: Wedden dat wij vanavond gaan zuipen!
Wanneer kun je dan spreken van twee winnaars?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had je het bij hem gezienquote:Op donderdag 25 september 2025 21:03 schreef maily het volgende:
Pas gezien op een T-shirt:
Zwijgen is goud
Ducttape is zilver
volgens mij was het @:DerRabbit![]()
Of aan de lijve ondervonden in het tuinhuisjequote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of aan de lijve ondervonden in het tuinhuisje
Technisch gezien wel waarquote:Op donderdag 25 september 2025 21:03 schreef maily het volgende:
Zwijgen is goud
Ducttape is zilver
volgens mij was het @:DerRabbit
Ben je jezelf nu nog verder aan het doxen?quote:![]()
Sssssssssstttttttttttttttttttttttttt!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of aan de lijve ondervonden in het tuinhuisje
What happens in the tuinhuisje, stays in the tuinhuisje!![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:03 schreef maily het volgende:
Zwijgen is goud
Ducttape is zilver
volgens mij was het @:DerRabbitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ductape is zilver, zwijgen is goudUw ADH vitamine Worst
Altijd hequote:Op donderdag 25 september 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je jezelf nu nog verder aan het doxen?![]()
![]()
Owjaquote:Op donderdag 25 september 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Sssssssssstttttttttttttttttttttttttt!
What happens in the tuinhuisje, stays in the tuinhuisje!![]()
![]()
App anders maar even hoeveel ducktape ik morgen moet inslaan voor je voor het aankomend weekend en 'extra materialen'
Ga je de kant van bondage opquote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja![]()
![]()
App anders maar even hoeveel ducktape ik morgen moet inslaan voor je voor het aankomend weekend en 'extra materialen'
Waar denk je dat bondage het vak geleerd heeftquote:Op donderdag 25 september 2025 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga je de kant van bondage op![]()
ik kom voor de zeeuwse mosselen hequote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een racefiets had.
En dan helemaal in Zeeland gaan fietsenUw ADH vitamine Worst
heerlijkquote:Op donderdag 25 september 2025 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kom voor de zeeuwse mosselen he![]()
![]()
Is uit je prive collectie maar dacht kan wel in dit selectieve gezelschapquote:Op donderdag 25 september 2025 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar denk je dat bondage het vak geleerd heeft![]()
![]()
Jij als de nieuwe vangst binnen isquote:Op donderdag 25 september 2025 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kom voor de zeeuwse mosselen he
maar dan wel voor JUMBO-VISMA hequote:Op donderdag 25 september 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij als de nieuwe vangst binnen is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oehquote:Op donderdag 25 september 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zal jullie eens mijn pastinaak geven![]()
![]()
rauw of gebakkenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zal jullie eens mijn pastinaak geven
heej!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zal jullie eens mijn pastinaak geven
heb je al een ticket geboekt?![]()
Is nu VISma Leas-a-bikequote:Op donderdag 25 september 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
maar dan wel voor JUMBO-VISMA he![]()
Jumbo heeft beetje gezeik gehad en doet sindsdien niet meer veel qua publieke sponsoring
Nee dat duurt nog wel paar maanden hoor, alles afhandelen hier.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
heej!
heb je al een ticket geboekt?Lach met een schone bips![]()
Dat was dan wel maar een kleine hoop als je er maar 85 punten voor kreegquote:Op donderdag 25 september 2025 21:15 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:hemarookworst![]()
Wel fijn dat je daar nu naartoe kunt werkenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel paar maanden hoor, alles afhandelen hier.![]()
![]()
Nog een flauw grapje dan maar.
Je weet dat je te lang bij de HEMA werkt als je kinderen je thuis al "Hé Ma!" gaan noemen![]()
Het is wat het is...quote:Op donderdag 25 september 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Wel fijn dat je daar nu naartoe kunt werkenLach met een schone bips![]()
en hoe noemen ze PA dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
Nog een flauw grapje dan maar.
Je weet dat je te lang bij de HEMA werkt als je kinderen je thuis al "Hé Ma!" gaan noemen![]()
![]()
I Pa, al denk ik dat hij dan te lang Ipa's heeft gebrouwenquote:
is duidelijk te zien dat ik die niet heb gelegdquote:Op donderdag 25 september 2025 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was dan wel maar een kleine hoop als je er maar 85 punten voor kreeg
Uw ADH vitamine Worst
@maily heeft nog wat oefening nodigquote:Op donderdag 25 september 2025 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is duidelijk te zien dat ik die niet heb gelegdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik ben al blij met die 85 puntenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:maily heeft nog wat oefening nodig![]()
![]()
En hoeveel panda punten?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben al blij met die 85 puntenLach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoeveel panda punten?![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bolk je nu gewoon omdat je gewoon hoereert voor punten![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij kan beide hebben hoor.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 7206 / +462 / +262 / 10028 / 11080 / 0.65
2. Dotteke / 1697 / +48 / +25 / 3203 / 3885 / 0.44
3. KillemWieft / 1106 / +24 / +42 / 641 / 958 / 1.15
4. KoningWouter / 879 / +10 / +73 / 1081 / 1381 / 0.64
5. FreshFruit / 695 / +0 / +1 / 849 / 1163 / 0.6
6. kree / 659 / +0 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 580 / +47 / +54 / 471 / 674 / 0.86
8. hemarookworst / 477 / +31 / +32 / 813 / 1178 / 0.4
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. mario390 / 394 / +23 / +59 / 184 / 346 / 1.14
11. _UserName_ / 368 / +28 / +11 / 379 / 538 / 0.68
12. DJMO / 343 / +36 / +21 / 677 / 944 / 0.36
13. Dr.Mikey / 329 / +22 / +40 / 194 / 323 / 1.02
14. Pinnenmutske / 325 / +39 / +12 / 688 / 935 / 0.35
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 258 / +2 / +0 / 1605 / 1850 / 0.14
18. StevenHyde / 250 / +40 / +23 / 624 / 818 / 0.31
19. gebrokenglas / 246 / +24 / +12 / 1217 / 1577 / 0.16
20. MooieTop6 / 242 / +10 / +7 / 1956 / 2274 / 0.11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ruim 11k posts jonguhquote:Op donderdag 25 september 2025 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
7206 posts.... Ben wel sprakeloos nu broer.Uw ADH vitamine Worst
Geen posts... Punten!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
7206 posts.... Ben wel sprakeloos nu broer.![]()
![]()
12km hardgelopen terwijl ik alleen maar 5km doe de laatste maanden. Pootjes omhoog en ff dit was het nieuws terugkijken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wow, dat is wel next levelquote:Op donderdag 25 september 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
12km hardgelopen terwijl ik alleen maar 5km doe de laatste maanden. Pootjes omhoog en ff dit was het nieuws terugkijken.![]()
![]()
dus nog meer sprakeloosquote:Op donderdag 25 september 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kak las verkeerd, u is right...
Uw ADH vitamine Worst
Dat moet je ook niet doenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind 10 minuten douchen al te lang voor mijn aandachtspanne.![]()
Hartstikke goed!!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
12km hardgelopen terwijl ik alleen maar 5km doe de laatste maanden. Pootjes omhoog en ff dit was het nieuws terugkijken.![]()
![]()
U go girl!!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor record van 15 minuten![]()
Waterfiets verdiendquote:Op donderdag 25 september 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Papierwerk zequote:Op donderdag 25 september 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu zo papierwerk weer doen ff, laters allemaal
Succes broederquote:Op donderdag 25 september 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu zo papierwerk weer doen ff, laters allemaal![]()
![]()
de voetnoten goed lezen hequote:Op donderdag 25 september 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu zo papierwerk weer doen ff, laters allemaal![]()
![]()
(geen) wolkje (aan de lucht vandaag)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nog sterkte en zoquote:Op donderdag 25 september 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu zo papierwerk weer doen ff, laters allemaal
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die dan weer wel, ja...quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mja, arabisch is dan ook wel verstandiger daar.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef maily het volgende:
Only in Amsterdam ....
[ afbeelding ]![]()
Taalkundig zou beter zijn "... on October 29th".quote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef maily het volgende:
Only in Amsterdam ....
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jammer dat @maily dat dan weer niet opmerktquote:Op donderdag 25 september 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Taalkundig zou beter zijn "... on October 29th".![]()
gebeurt wrs al in buurthuizen met foldertjesquote:Op donderdag 25 september 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja, arabisch is dan ook wel verstandiger daar.Uw ADH vitamine Worst
Was je dat niet opgevallen maily?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jammer dat @:maily dat dan weer niet opmerktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan allebei tochquote:Op donderdag 25 september 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Taalkundig zou beter zijn "... on October 29th".Ze is meer van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 25 september 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jammer dat @:maily dat dan weer niet opmerktUw ADH vitamine Worst
Een Amerikaan of Engelsman zegt niet "29 October", maar October the 29th.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan allebei toch
[..]
Ze is meer van de Nederlandse taalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom? Er gaan toch tolken mee het stemhokje in?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja, arabisch is dan ook wel verstandiger daar.![]()
![]()
neequote:Op donderdag 25 september 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was je dat niet opgevallen maily?![]()
Al 22 uur geweest.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan allebeiquote:Op donderdag 25 september 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Amerikaan of Engelsman zegt niet "29 October", maar October the 29th.quote:To write the date correctly, use the format ‘Month Day, Year’ for American English, such as ‘October 5, 2023’. For British English, the format is ‘Day Month Year’, like ‘5 October 2023’. Ensure consistency in the format used throughout your documentUw ADH vitamine Worst
Nee nee, dit is Amerikaans Engels, en niet Brits Engels. Dus dan zou het October 29 moeten zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zie er vanafquote:Op donderdag 25 september 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb jij nog een zienswijze?![]()
Even Halsema op het matje roepen danquote:Op donderdag 25 september 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee nee, dit is Amerikaans Engels, en niet Brits Engels. Dus dan zou het October 29 moeten zijn.Uw ADH vitamine Worst
Sowiesoquote:Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even Halsema op het matje roepen dan![]()
Moah. Als maily dit niet gepost had, had ik het niet geweten. Amsterdam is ver weg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zag het ook maar toevallig voorbijkomenquote:Op donderdag 25 september 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Moah. Als maily dit niet gepost had, had ik het niet geweten. Amsterdam is ver weg.![]()
![]()
Ja, net te laat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goh, ik had exact hetzelfde idee. Alleen dan een pringles bus.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik trek nu een zak chips openAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lag op bed dit was het nieuws terug te kijken samen met mijn vrouw maar ze viel in slaap en ik ben nog te wakker door het late sportenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
DDoet ie gewoonquote:Op donderdag 25 september 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik trek nu een zak chips open![]()
Lekker ook. Ik heartbreakersquote:Op donderdag 25 september 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goh, ik had exact hetzelfde idee. Alleen dan een pringles bus.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog niet gezienquote:Op donderdag 25 september 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er ook al een plaatje met de prinsenvlag?![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er ook al een plaatje met de prinsenvlag?![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
oh oh niet weer over inco's praten ....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wat doe je dan met de rest van de chips? in een tupperware-bakkie?quote:Op donderdag 25 september 2025 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
Heb netjes maar de helft vd zak opgegeten![]()
Zit toch gewoon een zak omheen?quote:Op donderdag 25 september 2025 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
wat doe je dan met de rest van de chips? in een tupperware-bakkie?![]()
die heeftie net voor de helft opgegeten.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit toch gewoon een zak omheen?
lezen ....![]()
Die gooi ik in de tuinquote:Op donderdag 25 september 2025 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
wat doe je dan met de rest van de chips? in een tupperware-bakkie?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik slaap al halfquote:Op donderdag 25 september 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
die heeftie net voor de helft opgegeten.
lezen ....![]()
![]()
hoe sommigen hun zinnen typen zou je wel denken dat er rum in hun zin zitquote:Uw ADH vitamine Worst
een zin vol rumquote:Op donderdag 25 september 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe sommigen hun zinnen typen zou je wel denken dat er rum in hun zin zit![]()
Een keer wat anders dan rummikubquote:Op donderdag 25 september 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe sommigen hun zinnen typen zou je wel denken dat er rum in hun zin zit![]()
Warum?quote:Op donderdag 25 september 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Geen zin in rum. Heb zelfs nog nooit rum op denk ik![]()
heb je soms beef met roosbeef?quote:Op donderdag 25 september 2025 22:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dacht meer aan deze:
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je soms beef met roosbeef?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: