Jouw Ul heeft wel wat van het OP-gifjequote:Op donderdag 25 september 2025 20:19 schreef Scuidward het volgende:
En ik maar denken dat wij als mens evolutionair echt alles geperfectioneerd hadden.
Zeg je dat ik poep praat?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jouw Ul heeft wel wat van het OP-gifje
Bepalen de KLB modjes zelf wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
dat is maar 1 neushoorn
slotje
ben je dom????quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bepalen de KLB modjes zelf wel.
Edit: maar er schijt toch meer dan 1 neushoorn op de wereld?
ja en dan van die strapatsen naar mij als persoon terwijl ik gewoon aangeef dat de TT niet klopt met de OPquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
De OP is ook nog eens een ordinaire GIF-dump.
Goden truffelboterquote:Op donderdag 25 september 2025 23:33 schreef Cockwhale het volgende:
Lijkt wel op je zus d'r kut, toen ze mijn liters, reeds gedoneerde zaad naar buiten drukte.
Stel je niet zo aan Flipquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja en dan van die strapatsen naar mij als persoon terwijl ik gewoon aangeef dat de TT niet klopt met de OP
droevig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |