Jouw Ul heeft wel wat van het OP-gifjequote:Op donderdag 25 september 2025 20:19 schreef Scuidward het volgende:
En ik maar denken dat wij als mens evolutionair echt alles geperfectioneerd hadden.
Zeg je dat ik poep praat?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jouw Ul heeft wel wat van het OP-gifje
Bepalen de KLB modjes zelf wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
dat is maar 1 neushoorn
slotje
ben je dom????quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bepalen de KLB modjes zelf wel.
Edit: maar er schijt toch meer dan 1 neushoorn op de wereld?
ja en dan van die strapatsen naar mij als persoon terwijl ik gewoon aangeef dat de TT niet klopt met de OPquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
De OP is ook nog eens een ordinaire GIF-dump.
Goden truffelboterquote:Op donderdag 25 september 2025 23:33 schreef Cockwhale het volgende:
Lijkt wel op je zus d'r kut, toen ze mijn liters, reeds gedoneerde zaad naar buiten drukte.
Stel je niet zo aan Flipquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja en dan van die strapatsen naar mij als persoon terwijl ik gewoon aangeef dat de TT niet klopt met de OP
droevig
ik daag je uit tot een duel met een dolkquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Flip
Ik vond je een leuke userquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik daag je uit tot een duel met een dolk
maar nu moeten we duelerenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vond je een leuke user
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |