Gewoon geen mail lezen, dan trap je nooit in zo'n testquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overal ingetrapt?![]()
Nee, maar goed gedaan.
Wat is de zin van het leven, oh alwetende!?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen vanuit het land waarbij ik de alwetende ben
werkt inderdaad uitstekend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon geen mail lezen, dan trap je nooit in zo'n test
Leest bericht, beetje vaag. Kijk naar emailadres van micro-soft. Ja daar val ik niet voor he?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overal ingetrapt?![]()
Nee, maar goed gedaan.
Ik weet hier het antwoord wat ze gaat geven.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de zin van het leven, oh alwetende!?
42quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de zin van het leven, oh alwetende!?
het is ook best fris. de thermostaat in huis gaf 16 graden aanquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aangezet, want mijn boefje heeft het koud
19 graden in de woonkamer, maar het voelt best fris.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook best fris. de thermostaat in huis gaf 16 graden aan
straks kan het dekentje weer op de bank
Dan is het idd lekker om even de verwarming aan te doen. Even de 'kou' uit de lucht halen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
19 graden in de woonkamer, maar het voelt best fris.
en de buren maar stokenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
20 graden hier, zonder verwarming en ondanks dat mn ramen eruit zijn geweest en deur open heeft gestaan
Wel warm, niet betalenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is uiteindelijk hun probleem, niet mijn probleem
vond het in Deventer heerlijk dat we gewoon ingeklemd tussen 8 buren zaten. goede isolatie en verwarming vanuit hun.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is uiteindelijk hun probleem, niet mijn probleem
al vind ik 20 graden nog niet echt warm hoor, als ik achter mn pc zitquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel warm, niet betalen
hier leek het altijd best mee te vallen..quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
vond het in Deventer heerlijk dat we gewoon ingeklemd tussen 8 buren zaten. goede isolatie en verwarming vanuit hun.
leven volgens het motto:quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hier leek het altijd best mee te vallen..
en nu is het ook gewoon raar want woonkamer is 20 graden, maar keuken is maar 17 ofzo
Scheelt weer stoken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
Ik ga er wel een beetje vanuit als we met 9 mensen in deze kleine woonkamer zitten dat het ook wel wat zal gaan opwarmen.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren bestelde kleding is verzonden.
Ik moet zeggen dat de tests meestal duidelijker zijn dat ze nep zijn dat de echte tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leest bericht, beetje vaag. Kijk naar emailadres van micro-soft. Ja daar val ik niet voor he?
Ergens volgende week gaan we kijken wanneer we het kunnen bezorgen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
PostNL:
ow je hebt pas gisteren besteld... dan vertraag ik de boel wel even
Kan ook november wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ergens volgende week gaan we kijken wanneer we het kunnen bezorgen.
UPS:quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
PostNL:
ow je hebt pas gisteren besteld... dan vertraag ik de boel wel even
Computer/LEGO kamer zal wel fris zijn want raam staat daar nog open ivm de verflucht daar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
18,6 graden op met werkkamer met raam een stukje open. Ik heb wel een vest aan, anders is het toch wat frisjes achter de pc.
en dan zeker niet in de ochtend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
UPS:
ja je hebt betaald voor bezorging voor 12:00 maar neejoh, we houden je pakket lekker 2 a 3 dagen vast voor we het eens naar je toe gooien
dat vaak nog net wel.. maar dan zijn ze al ruim te laat en wordt er gewoon een claim ingediendquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt niet heel veel eigenlijk.
Dat vind ik altijd als je gesport hebt, dat de calorieën altijd best laag zijn.quote:
maar jij hebt vandaag niets gedaan , ik heb het voor ons beide gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd als je gesport hebt, dat de calorieën altijd best laag zijn.
Ik had gisteren 775 kcal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd als je gesport hebt, dat de calorieën altijd best laag zijn.
Moet je het dan ook nog door twee delen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt vandaag niets gedaan , ik heb het voor ons beide gedaan
Nee, dat klopt. Ik voel wel mijn hamstring. Dus je bent wel fanatiek bezig geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt vandaag niets gedaan , ik heb het voor ons beide gedaan
Of juist vermenigvuldigen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je het dan ook nog door twee delen?
kijk dat wilde ik horenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik voel wel mijn hamstring. Dus je bent wel fanatiek bezig geweest.
nee keer 2quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je het dan ook nog door twee delen?
gezellig, moest je appen naar een recruiter?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ook al spam telefoontje op mijn zakelijke nummer.
Oh, ik dacht dat de rits op een onhandige plek zat, dat je die niet zelf dicht kan doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
maar hou em want is motivatie voor de sportschool
Hmm, iets van 2 uur of zo. En nog wat fietsen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang heb je gewandeld?
op de incline is het 100 cal. per 15 minuten
Geen idee. Toen ik een computer stem door mijn intro hoorde praten, hing ik gelijk op.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig, moest je appen naar een recruiter?
Of wil paypal wat afschrijven en moet je op 1 drukken als je niets gedaan hebt..
quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat beide personen er baat bij hebben?
Hmm, volgens mij moet Bal dan dus twee keer zo hard werken, maar heeft ze de voordelen voor zichzelf maar voor de helft dan.quote:
Nee Nee, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij moet Bal dan dus twee keer zo hard werken, maar heeft ze de voordelen voor zichzelf maar voor de helft dan.
Ik ben daar echt zo klaar meequote:Op vrijdag 26 september 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik een computer stem door mijn intro hoorde praten, hing ik gelijk op.
ja dat ook , op de rugquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rits op een onhandige plek zat, dat je die niet zelf dicht kan doen.
omdat ik voor 2 loopquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat beide personen er baat bij hebben?
Ja, ik krijg ze de laatste tijd ook erg veel. Maar op mijn zakelijke nummer had ik ze nog niet eerder gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben daar echt zo klaar mee
Ik krijg dat soort telefoontjes echt veel te vaak tegenwoordig.
zoethout?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan bevestigen dat thee "Heerlijke Herfst" daadwerkelijk ook heerlijk is.
of juist wel....quote:
ah sterktequote:Op vrijdag 26 september 2025 10:45 schreef STING het volgende:
Weer tijd om door eens wat verplichte e-learnings heen te akkeren, such joy
Dat bedrijf zegt dan eigenlijk dat singles niet in leuke jurkjes mogen lopen.quote:
Ik heb met LEGO gebeld want begreep er niks van waarom ik ineens moest betalen en er volgens niks gebeurd maar ik krijg hem waarschijnlijk alsnog gewoon in november. (Mijn bricklink set)quote:
Maar op andere dagen ga ik voor haar. En dan rust zij.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt de voordelen maar voor 1 omdat je de rest weggeeft.
ik vroeg me even af waarom je lenig moest zijn voor legoquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb met LEGO gebeld want begreep er niks van waarom ik ineens moest betalen en er volgens niks gebeurd maar ik krijg hem waarschijnlijk alsnog gewoon in november. (Mijn bricklink set)
Weet ik dat ook voor een eventuele volgende keer.
Etenquote:
Die kleine stukjes zijn soms moeilijk te plaatsen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me even af waarom je lenig moest zijn voor lego
Watquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me even af waarom je lenig moest zijn voor lego
ja voel mij gediscrimineerdquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bedrijf zegt dan eigenlijk dat singles niet in leuke jurkjes mogen lopen.![]()
Je reageert op een post over dat iemand lenig moet zijnquote:
Daarom goed voor mijn andere vingers zodra ik ze weer mag gebruiken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kleine stukjes zijn soms moeilijk te plaatsen.
Ik quote zovaak mensen om iets te zeggen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je reageert op een post over dat iemand lenig moet zijn
Ja, maar dat verklaart de opmerking van Niznoquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik quote zovaak mensen om iets te zeggen.
Dat voelt iedereen zich tegenwoordig.quote:
Misschien wordt iedereen wel gediscrimineerdquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat voelt iedereen zich tegenwoordig.
Hmm, ja, dan is het even geen stapjes maar wel hapjes.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar op andere dagen ga ik voor haar. En dan rust zij.
Mensen moeten gewoon niet zo kleinzerig zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat voelt iedereen zich tegenwoordig.
Preciesquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan is het even geen stapjes maar wel hapjes.
Ik niet en daardoor voel ik me gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wordt iedereen wel gediscrimineerd
Ok baasquote:Je SmartWifi modem is bezig met een software update.
Een ogenblik geduld. Nadat de update klaar is, kan je weer instellingen wijzigen.
Zet je SmartWifi modem niet uit totdat de lampjes op de voorkant stoppen met knipperen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |