of juist wel....quote:
ah sterktequote:Op vrijdag 26 september 2025 10:45 schreef STING het volgende:
Weer tijd om door eens wat verplichte e-learnings heen te akkeren, such joy
Dat bedrijf zegt dan eigenlijk dat singles niet in leuke jurkjes mogen lopen.quote:
Ik heb met LEGO gebeld want begreep er niks van waarom ik ineens moest betalen en er volgens niks gebeurd maar ik krijg hem waarschijnlijk alsnog gewoon in november. (Mijn bricklink set)quote:
Maar op andere dagen ga ik voor haar. En dan rust zij.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt de voordelen maar voor 1 omdat je de rest weggeeft.
ik vroeg me even af waarom je lenig moest zijn voor legoquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb met LEGO gebeld want begreep er niks van waarom ik ineens moest betalen en er volgens niks gebeurd maar ik krijg hem waarschijnlijk alsnog gewoon in november. (Mijn bricklink set)
Weet ik dat ook voor een eventuele volgende keer.
Etenquote:
Die kleine stukjes zijn soms moeilijk te plaatsen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me even af waarom je lenig moest zijn voor lego
Watquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me even af waarom je lenig moest zijn voor lego
ja voel mij gediscrimineerdquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bedrijf zegt dan eigenlijk dat singles niet in leuke jurkjes mogen lopen.![]()
Je reageert op een post over dat iemand lenig moet zijnquote:
Daarom goed voor mijn andere vingers zodra ik ze weer mag gebruiken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kleine stukjes zijn soms moeilijk te plaatsen.
Ik quote zovaak mensen om iets te zeggen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je reageert op een post over dat iemand lenig moet zijn
Ja, maar dat verklaart de opmerking van Niznoquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik quote zovaak mensen om iets te zeggen.
Dat voelt iedereen zich tegenwoordig.quote:
Misschien wordt iedereen wel gediscrimineerdquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat voelt iedereen zich tegenwoordig.
Hmm, ja, dan is het even geen stapjes maar wel hapjes.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar op andere dagen ga ik voor haar. En dan rust zij.
Mensen moeten gewoon niet zo kleinzerig zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat voelt iedereen zich tegenwoordig.
Preciesquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan is het even geen stapjes maar wel hapjes.
Ik niet en daardoor voel ik me gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wordt iedereen wel gediscrimineerd
Ok baasquote:Je SmartWifi modem is bezig met een software update.
Een ogenblik geduld. Nadat de update klaar is, kan je weer instellingen wijzigen.
Zet je SmartWifi modem niet uit totdat de lampjes op de voorkant stoppen met knipperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |