Of juist vermenigvuldigen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je het dan ook nog door twee delen?
kijk dat wilde ik horenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik voel wel mijn hamstring. Dus je bent wel fanatiek bezig geweest.
nee keer 2quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je het dan ook nog door twee delen?
gezellig, moest je appen naar een recruiter?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ook al spam telefoontje op mijn zakelijke nummer.
Oh, ik dacht dat de rits op een onhandige plek zat, dat je die niet zelf dicht kan doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
maar hou em want is motivatie voor de sportschool
Hmm, iets van 2 uur of zo. En nog wat fietsen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang heb je gewandeld?
op de incline is het 100 cal. per 15 minuten
Geen idee. Toen ik een computer stem door mijn intro hoorde praten, hing ik gelijk op.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig, moest je appen naar een recruiter?
Of wil paypal wat afschrijven en moet je op 1 drukken als je niets gedaan hebt..
quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat beide personen er baat bij hebben?
Hmm, volgens mij moet Bal dan dus twee keer zo hard werken, maar heeft ze de voordelen voor zichzelf maar voor de helft dan.quote:
Nee Nee, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij moet Bal dan dus twee keer zo hard werken, maar heeft ze de voordelen voor zichzelf maar voor de helft dan.
Ik ben daar echt zo klaar meequote:Op vrijdag 26 september 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik een computer stem door mijn intro hoorde praten, hing ik gelijk op.
ja dat ook , op de rugquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rits op een onhandige plek zat, dat je die niet zelf dicht kan doen.
omdat ik voor 2 loopquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat beide personen er baat bij hebben?
Ja, ik krijg ze de laatste tijd ook erg veel. Maar op mijn zakelijke nummer had ik ze nog niet eerder gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben daar echt zo klaar mee
Ik krijg dat soort telefoontjes echt veel te vaak tegenwoordig.
zoethout?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan bevestigen dat thee "Heerlijke Herfst" daadwerkelijk ook heerlijk is.
of juist wel....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |