Gewoon geen mail lezen, dan trap je nooit in zo'n testquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overal ingetrapt?![]()
Nee, maar goed gedaan.

Wat is de zin van het leven, oh alwetende!?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen vanuit het land waarbij ik de alwetende ben

werkt inderdaad uitstekend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon geen mail lezen, dan trap je nooit in zo'n test

Leest bericht, beetje vaag. Kijk naar emailadres van micro-soft. Ja daar val ik niet voor he?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overal ingetrapt?![]()
Nee, maar goed gedaan.

Ik weet hier het antwoord wat ze gaat geven.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de zin van het leven, oh alwetende!?

42quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de zin van het leven, oh alwetende!?

het is ook best fris. de thermostaat in huis gaf 16 graden aanquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aangezet, want mijn boefje heeft het koud

19 graden in de woonkamer, maar het voelt best fris.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook best fris. de thermostaat in huis gaf 16 graden aan
straks kan het dekentje weer op de bank

Dan is het idd lekker om even de verwarming aan te doen. Even de 'kou' uit de lucht halen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
19 graden in de woonkamer, maar het voelt best fris.

en de buren maar stokenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
20 graden hier, zonder verwarming en ondanks dat mn ramen eruit zijn geweest en deur open heeft gestaan

Wel warm, niet betalenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is uiteindelijk hun probleem, niet mijn probleem

vond het in Deventer heerlijk dat we gewoon ingeklemd tussen 8 buren zaten. goede isolatie en verwarming vanuit hun.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is uiteindelijk hun probleem, niet mijn probleem

al vind ik 20 graden nog niet echt warm hoor, als ik achter mn pc zitquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel warm, niet betalen

hier leek het altijd best mee te vallen..quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
vond het in Deventer heerlijk dat we gewoon ingeklemd tussen 8 buren zaten. goede isolatie en verwarming vanuit hun.

leven volgens het motto:quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hier leek het altijd best mee te vallen..
en nu is het ook gewoon raar want woonkamer is 20 graden, maar keuken is maar 17 ofzo

Scheelt weer stoken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
Ik ga er wel een beetje vanuit als we met 9 mensen in deze kleine woonkamer zitten dat het ook wel wat zal gaan opwarmen.

quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren bestelde kleding is verzonden.

Ik moet zeggen dat de tests meestal duidelijker zijn dat ze nep zijn dat de echte tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leest bericht, beetje vaag. Kijk naar emailadres van micro-soft. Ja daar val ik niet voor he?

Ergens volgende week gaan we kijken wanneer we het kunnen bezorgen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
PostNL:
ow je hebt pas gisteren besteld... dan vertraag ik de boel wel even

Kan ook november wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ergens volgende week gaan we kijken wanneer we het kunnen bezorgen.

UPS:quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
PostNL:
ow je hebt pas gisteren besteld... dan vertraag ik de boel wel even

Computer/LEGO kamer zal wel fris zijn want raam staat daar nog open ivm de verflucht daar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
18,6 graden op met werkkamer met raam een stukje open. Ik heb wel een vest aan, anders is het toch wat frisjes achter de pc.

en dan zeker niet in de ochtend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
UPS:
ja je hebt betaald voor bezorging voor 12:00 maar neejoh, we houden je pakket lekker 2 a 3 dagen vast voor we het eens naar je toe gooien

dat vaak nog net wel.. maar dan zijn ze al ruim te laat en wordt er gewoon een claim ingediendquote:

quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt niet heel veel eigenlijk.

Dat vind ik altijd als je gesport hebt, dat de calorieën altijd best laag zijn.quote:

maar jij hebt vandaag niets gedaan , ik heb het voor ons beide gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd als je gesport hebt, dat de calorieën altijd best laag zijn.

Ik had gisteren 775 kcal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd als je gesport hebt, dat de calorieën altijd best laag zijn.

Moet je het dan ook nog door twee delen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt vandaag niets gedaan , ik heb het voor ons beide gedaan

Nee, dat klopt. Ik voel wel mijn hamstring. Dus je bent wel fanatiek bezig geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt vandaag niets gedaan , ik heb het voor ons beide gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |