quote:Op donderdag 25 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
morgenochtend mag je de spatie weglaten
balen ....quote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
morgen helaas geen vrij..
al mag ik het eerste deel van de dag thuiswerken
als ze hier klaar zijn, alsnog voor 2 uur ofzo naar werk
15-20 minuten fietsen, afhankelijk van hoe hard ik fietsquote:Op donderdag 25 september 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
balen ....
hoe zit het met je reistijd?
ik werk de hele dag vanuit huisquote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
morgen helaas geen vrij..
al mag ik het eerste deel van de dag thuiswerken
als ze hier klaar zijn, alsnog voor 2 uur ofzo naar werk
strikt genomen KAN ik alles vanuit huis doen, maar het laatste deel is echt onhandig om remote te doenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werk de hele dag vanuit huis
Hou dat vastquote:Op donderdag 25 september 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat ik woensdag gebadmintond heb en vandaag thuiswerkte. Heb ik het idee dat het vandaag al vrijdag is.
met dat gedoe met m'n moeder, korte vakanties etc zit ik nog steeds niet goed in ritmequote:Op donderdag 25 september 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat ik woensdag gebadmintond heb en vandaag thuiswerkte. Heb ik het idee dat het vandaag al vrijdag is.
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met dat gedoe met m'n moeder, korte vakanties etc zit ik nog steeds niet goed in ritme
Morgen misschien iets maken met Farfallequote:Op donderdag 25 september 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmmm.... vlinder...
hehehehehe...
Goedemorgen Dotquote:
Hey Engine, hoe is het, nog steeds in het verre?quote:
quote:
Ik kan dat nooit, als ik wakker ben ga ik er altijd gelijk uit en ook gelijk onder de douchequote:Op vrijdag 26 september 2025 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook wel,maar wil ook wel optijd gedouched hebben voor als die bouwlui komen
ik gelukkig welquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dat nooit, als ik wakker ben ga ik er altijd gelijk uit en ook gelijk onder de douche
Dan draai ik mij om en pak zeker mijn mobiel niet, heb ik wel eens gedaan maar dan ben je meer wakker als dat je he niet doetquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gelukkig wel
al helemaal met die tijden dat ik soms wakker wordt
snap ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan draai ik mij om en pak zeker mijn mobiel niet, heb ik wel eens gedaan maar dan ben je meer wakker als dat je he niet doet
Heb dat wel gedaan hoor, maar heb ervaren als ik het niet doe toch soms nog wel even wegdut, mocht dat niet lukken dan ga ik er pas uitquote:
Mijn wekker al is allang gegaan, maar kan mijn er nog niet toe zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan draai ik mij om en pak zeker mijn mobiel niet, heb ik wel eens gedaan maar dan ben je meer wakker als dat je he niet doet
Nog even nagenieten, doe maar niet te lang moet je zo weer haastenquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn wekker al is allang gegaan, maar kan mijn er nog niet toe zetten.
Dan even hoi zeggen tegen @bitterbal en vervolgens weer verder slapen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
als het 4 uur in de nacht is pak ik em ook wel maar leg ik em ook snel weer weg
dan kan ik me nog prima omdraaien
Het helpt ook niet mee dat het nog zo donker is buiten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even nagenieten, doe maar niet te lang moet je zo weer haasten
Nee dat snap ik, ellende dat lange donker zijn in de ochtend. En in de avond al weer zo verdomd vroeg donker bahquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat het nog zo donker is buiten.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:53 schreef mschol het volgende:
ik ben er nu wel uit.. eff snel douchen en aankleden
Deze mannen hequote:Op vrijdag 26 september 2025 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen ook eruit en gedoucht.
Hey Giannuquote:
Hey Stigquote:
Ze komen over twee weken terug, denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
zo, de ramen zijn er uit inmiddels
nu ben ik benieuwd wat ze gaan doen in de rest van de tijd
deed je Peter Koelewijn na?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:10 schreef essnhills het volgende:
Vroeg wakker
Er liep iemand over mijn dak
Vroeg je of hij van dat dak af kon komen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:10 schreef essnhills het volgende:
Vroeg wakker
Nahquote:
Dotje schatjequote:
dat zou een goeie grap zijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze komen over twee weken terug, denk ik.
Tandarts op maandagquote:
Het is nog geen Sinterklaasquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:10 schreef essnhills het volgende:
Vroeg wakker
Lang niet gezien, alles goed?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Salaris gestort
Declaraties uitbetaald
wel even melden straks aan ze... dat als je lekkage krijgt je de rekening bij hun neerlegtquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:15 schreef essnhills het volgende:
Zijn gewoon werklui die de bij de sociale woningen in het rijtje het dak aan het vervangen zijn.
Waarom ie dan op mijn stuk dak liep weet ik niet
quote:
Jij verspilt ook geen tijd hequote:
Werkenquote:
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ellende dat lange donker zijn in de ochtend. En in de avond al weer zo verdomd vroeg donker bah
In België?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel betaald poepen toch?
We hebben 380 calorieën verbrandquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen een uur aan het werk. Ik zag dat ik maar tot half 1 hoef vandaag.![]()
Nee, verspillen van je tijd is zonde van je tijdquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Jij verspilt ook geen tijd he
Daar kun je nog geen Big Mac van etenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben 380 calorieën verbrand
Eens.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, verspillen van je tijd is zonde van je tijd
quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens.
Kom je vanavond wel ophalen. Restaurant is een verrassing.
Hey Amaquote:
Amai!quote:
quote:
En toch ben je hierquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moest gisteren m'n nieuwe router instellen, anders zou ik m'n internet verliezen.
Kennelijk heb je dat braaf gedaan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moest gisteren m'n nieuwe router instellen, anders zou ik m'n internet verliezen.
Oh. Dat klinkt niet heel veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben 380 calorieën verbrand
Overal ingetrapt?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben weer geslaagd voor de phishing test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |