quote:Op donderdag 25 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
morgenochtend mag je de spatie weglaten
balen ....quote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
morgen helaas geen vrij..
al mag ik het eerste deel van de dag thuiswerken
als ze hier klaar zijn, alsnog voor 2 uur ofzo naar werk
15-20 minuten fietsen, afhankelijk van hoe hard ik fietsquote:Op donderdag 25 september 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
balen ....
hoe zit het met je reistijd?
ik werk de hele dag vanuit huisquote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
morgen helaas geen vrij..
al mag ik het eerste deel van de dag thuiswerken
als ze hier klaar zijn, alsnog voor 2 uur ofzo naar werk
strikt genomen KAN ik alles vanuit huis doen, maar het laatste deel is echt onhandig om remote te doenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werk de hele dag vanuit huis
Hou dat vastquote:Op donderdag 25 september 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat ik woensdag gebadmintond heb en vandaag thuiswerkte. Heb ik het idee dat het vandaag al vrijdag is.
met dat gedoe met m'n moeder, korte vakanties etc zit ik nog steeds niet goed in ritmequote:Op donderdag 25 september 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat ik woensdag gebadmintond heb en vandaag thuiswerkte. Heb ik het idee dat het vandaag al vrijdag is.
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met dat gedoe met m'n moeder, korte vakanties etc zit ik nog steeds niet goed in ritme
Morgen misschien iets maken met Farfallequote:Op donderdag 25 september 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmmm.... vlinder...
hehehehehe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |