Goedemorgen Dotquote:
Hey Engine, hoe is het, nog steeds in het verre?quote:
quote:
Ik kan dat nooit, als ik wakker ben ga ik er altijd gelijk uit en ook gelijk onder de douchequote:Op vrijdag 26 september 2025 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook wel,maar wil ook wel optijd gedouched hebben voor als die bouwlui komen
ik gelukkig welquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dat nooit, als ik wakker ben ga ik er altijd gelijk uit en ook gelijk onder de douche
Dan draai ik mij om en pak zeker mijn mobiel niet, heb ik wel eens gedaan maar dan ben je meer wakker als dat je he niet doetquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gelukkig wel
al helemaal met die tijden dat ik soms wakker wordt
snap ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan draai ik mij om en pak zeker mijn mobiel niet, heb ik wel eens gedaan maar dan ben je meer wakker als dat je he niet doet
Heb dat wel gedaan hoor, maar heb ervaren als ik het niet doe toch soms nog wel even wegdut, mocht dat niet lukken dan ga ik er pas uitquote:
Mijn wekker al is allang gegaan, maar kan mijn er nog niet toe zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan draai ik mij om en pak zeker mijn mobiel niet, heb ik wel eens gedaan maar dan ben je meer wakker als dat je he niet doet
Nog even nagenieten, doe maar niet te lang moet je zo weer haastenquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn wekker al is allang gegaan, maar kan mijn er nog niet toe zetten.
Dan even hoi zeggen tegen @bitterbal en vervolgens weer verder slapen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
als het 4 uur in de nacht is pak ik em ook wel maar leg ik em ook snel weer weg
dan kan ik me nog prima omdraaien
Het helpt ook niet mee dat het nog zo donker is buiten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even nagenieten, doe maar niet te lang moet je zo weer haasten
Nee dat snap ik, ellende dat lange donker zijn in de ochtend. En in de avond al weer zo verdomd vroeg donker bahquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat het nog zo donker is buiten.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:53 schreef mschol het volgende:
ik ben er nu wel uit.. eff snel douchen en aankleden
Deze mannen hequote:Op vrijdag 26 september 2025 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen ook eruit en gedoucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |