SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
misschien een dictatuur waar je geen mening mag hebben over de overheid, anders verdwijnt in een goelagquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk land stel je voor?
Geen idee waar onze kat zich verder een beetje thuisvoeltquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk land stel je voor?
Het is wel heel erg ernstig gesteld dat ik nu helemaal daar terecht moet komenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je bij VOLT zijn.
De vierde macht heeft het veel te druk met vergaderen johquote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan daar iets aan doen als vierde macht.
Bikini Atoll ofzoquote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee waar onze kat zich verder een beetje thuisvoelt
hahahahahhahahahahahaha dat land bestaat nietquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:nattekat is emigreren niet iets voor jou? Lekker naar een land waar je je niet zo ergert.
Mijn afkeuren van de 1984-motie is genoeg om me in een goelag te laten verdwijnen, dus slecht planquote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien een dictatuur waar je geen mening mag hebben over de overheid, anders verdwijnt in een goelag
IJsland misschien wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee waar onze kat zich verder een beetje thuisvoelt
ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn afkeuren van de 1984-motie is genoeg om me in een goelag te laten verdwijnen, dus slecht plan
Haal je Frans dan links in of neig je toch naar een wat rechtsere koers door alle inzichten die je hier opdoet tijdens het puntmutsenuurtje?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio. Misschien zelf maar de politiek ingaan.
Te koudquote:
Als ik zelf de politiek in ga dan haal ik in via de vluchtstrook.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haal je Frans dan links in of neig je toch naar een wat rechtsere koers door alle inzichten die je hier opdoet tijdens het puntmutsenuurtje?
De KSCP?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio. Misschien zelf maar de politiek ingaan.
die ligt meestal wel extreem rechtsquote:Op donderdag 25 september 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik zelf de politiek in ga dan haal ik in via de vluchtstrook.
CE gaat Citizens Erasenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ligt meestal wel extreem rechts
Recruiters sobersoquote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Een recruiter heeft mij in augustus toegevoegd op Linkedin met de tekst "We hebben net even kort contact gehad". Ik wist toen al dat ik een nieuwe baan had, dus dat zal ik 100% zeker gezegd hebben.
Diezelfde recruiter stuurt me nu "Leuk dat je mijn verzoek hebt geaccepteerd! Ik heb mogelijk wat uitdagingen voor je! Wanneer komt het jou uit om hier eens kort over te sparren?"
Ik negeer die recruiters gewoon allemaal.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Een recruiter heeft mij in augustus toegevoegd op Linkedin met de tekst "We hebben net even kort contact gehad". Ik wist toen al dat ik een nieuwe baan had, dus dat zal ik 100% zeker gezegd hebben.
Diezelfde recruiter stuurt me nu "Leuk dat je mijn verzoek hebt geaccepteerd! Ik heb mogelijk wat uitdagingen voor je! Wanneer komt het jou uit om hier eens kort over te sparren?"
Dit soort berichten word je toch mee doodgegooid op linkedin? Word daar niet goed van.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Neeheequote:Op donderdag 25 september 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een andere game.
oooohoooquote:
VS?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien een dictatuur waar je geen mening mag hebben over de overheid, anders verdwijnt in een goelag
Ze buitelen over je heen?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik negeer die recruiters gewoon allemaal.
Hier idem ja. De meest onzinnige, onnutte en oninteressante berichten ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd wel een aantal. Ook een hele tijd stil geweest.
Huh dat station staat er toch nog niet zo langquote:Op donderdag 25 september 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
@:Kaneelstokje het iconische frame van Leiden Centraal gaat verdwijnen
is ie er nu al?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Hij is wel echt cute. @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Dat station is volgens mij iets ouder dan ik. 29 jaar dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh dat station staat er toch nog niet zo lang
Waarom zoeken we land voor jouquote:Op donderdag 25 september 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ben jij zo jongquote:Op donderdag 25 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat station is volgens mij iets ouder dan ik. 29 jaar dus.
Er zitten hier personen die niet snappen dat privacy-inperkende moties nogal slecht nieuws zijn en vonden dat ik maar beter naar een land kan verhuizen waar privacy wel beschermd wordt.quote:
Wen je vanzelf aan jonkie.quote:
Funny lijkt korter geleden. Maar voor een dergelijk gebouw wel erg kortquote:Op donderdag 25 september 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat station is volgens mij iets ouder dan ik. 29 jaar dus.
Oei, dat gaat wennen worden.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Een busstation.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, dat gaat wennen worden.
Wat komt er voor in de plaats?
Gast, je roeptoetert iets. Krijgt één reactie en reageert direct dat je het er niet meer over wil hebben. En vervolgens is het de schuld van iemand anders. Geert Wilders doet dit je niet na.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten hier personen die niet snappen dat privacy-inperkende moties nogal slecht nieuws zijn en vonden dat ik maar beter naar een land kan verhuizen waar privacy wel beschermd wordt.
Het zou ook iets te maken kunnen hebben met de manier waarop je reageert dat ik niet op je in wil gaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gast, je roeptoetert iets. Krijgt één reactie en reageert direct dat je het er niet meer over wil hebben. En vervolgens is het de schuld van iemand anders. Geert Wilders doet dit je niet na.
laat gaan, dit doet hij vaker.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gast, je roeptoetert iets. Krijgt één reactie en reageert direct dat je het er niet meer over wil hebben. En vervolgens is het de schuld van iemand anders. Geert Wilders doet dit je niet na.
"normaal"quote:Op donderdag 25 september 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat gaan, dit doet hij vaker.
gewoon even een uurtje negeren dan gedraagt hij zich weer normaal
Ze bedoelt vast als ik zo aan het zwemmen ben en hier even weg ben.quote:
ja je hebt gelijk. zo normaals als mogelijk voor een klaagkatquote:
Ik zal mijn reacties voortaan als klacht formuleren zodat het beter aansluit bij jouw belevingswereld.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou ook iets te maken kunnen hebben met de manier waarop je reageert dat ik niet op je in wil gaan.
neuh, ik ga zo trainenquote:
Dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal mijn reacties voortaan als klacht formuleren zodat het beter aansluit bij jouw belevingswereld.
Lief trainen danquote:
*Nattekat een tik geeftquote:Op donderdag 25 september 2025 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem.
*klap op helm van Stig geeft
Das niet lief.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Nattekat een tik geeft
Jij begon.quote:
Dat is geen reden om te tikkenquote:
Ik las likkenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te tikken
quote:
je zou het wel denken.quote:
Ohquote:Op donderdag 25 september 2025 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten hier personen die niet snappen dat privacy-inperkende moties nogal slecht nieuws zijn en vonden dat ik maar beter naar een land kan verhuizen waar privacy wel beschermd wordt.
Verklaart wel een hoop.quote:
Dat wel.quote:
omdat je zo nodig wat anders moest gaan doenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom heb ik de leuke momenten weer gemist?
Hond maar weer wegdoen.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je zo nodig wat anders moest gaan doen
enige wijze beslissing in deze situatiequote:
Dan kan ik 24/7 op FOK! zijn en de tantrums lezenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige wijze beslissing in deze situatie
Het sportuurtje begint net juist.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom heb ik de leuke momenten weer gemist?
Als ik het goed las wat het spotuurtje al geweest hoorquote:Op donderdag 25 september 2025 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het sportuurtje begint net juist.
leukquote:Op donderdag 25 september 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
En deze zijn ook klaar
[ afbeelding ]
Egeltje en slak hebben knisperfolie
Uil en lieveheersbeestje rammelkralen
En nu zijn ze herrie aan het maken in de wasmachine
België?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:nattekat al een land gevonden?
da's altijd een veilige keuze als ik het Goede Doel mag gelovenquote:
Zou ook niet zo eenvoudig land kunnen kiezen om naar te verkassen. Denk dat kwiwi het in Zwitserland zo slecht nog niet doet.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:nattekat al een land gevonden?
Nederland heeft zo z'n nadelen en nukken maar vermoed dat dat bij andere landen minimaal zo erg isquote:Op donderdag 25 september 2025 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook niet zo eenvoudig land kunnen kiezen om naar te verkassen. Denk dat kwiwi het in Zwitserland zo slecht nog niet doet.
Ik geloof wel in hun deskundigheid.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's altijd een veilige keuze als ik het Goede Doel mag geloven
Ik las oma'squote:Op donderdag 25 september 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de ama's volproppen met TAARTJES
Even een rollator voor oma Ama?quote:
ik las ff dat je ramen ging etenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
nu nog even kijken wat ik ga eten
alles bij ramen is in iedergeval wel al klaar, lekkere echoput nu hier in de woonkamer
aha, had gekund maar dat heb ik niet in huisquote:Op donderdag 25 september 2025 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las ff dat je ramen ging eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |