SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
misschien een dictatuur waar je geen mening mag hebben over de overheid, anders verdwijnt in een goelagquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk land stel je voor?
Geen idee waar onze kat zich verder een beetje thuisvoeltquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk land stel je voor?
Het is wel heel erg ernstig gesteld dat ik nu helemaal daar terecht moet komenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je bij VOLT zijn.
De vierde macht heeft het veel te druk met vergaderen johquote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan daar iets aan doen als vierde macht.
Bikini Atoll ofzoquote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee waar onze kat zich verder een beetje thuisvoelt
hahahahahhahahahahahaha dat land bestaat nietquote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:nattekat is emigreren niet iets voor jou? Lekker naar een land waar je je niet zo ergert.
Mijn afkeuren van de 1984-motie is genoeg om me in een goelag te laten verdwijnen, dus slecht planquote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien een dictatuur waar je geen mening mag hebben over de overheid, anders verdwijnt in een goelag
IJsland misschien wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee waar onze kat zich verder een beetje thuisvoelt
ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn afkeuren van de 1984-motie is genoeg om me in een goelag te laten verdwijnen, dus slecht plan
Haal je Frans dan links in of neig je toch naar een wat rechtsere koers door alle inzichten die je hier opdoet tijdens het puntmutsenuurtje?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio. Misschien zelf maar de politiek ingaan.
Te koudquote:
Als ik zelf de politiek in ga dan haal ik in via de vluchtstrook.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haal je Frans dan links in of neig je toch naar een wat rechtsere koers door alle inzichten die je hier opdoet tijdens het puntmutsenuurtje?
De KSCP?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio. Misschien zelf maar de politiek ingaan.
die ligt meestal wel extreem rechtsquote:Op donderdag 25 september 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik zelf de politiek in ga dan haal ik in via de vluchtstrook.
CE gaat Citizens Erasenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ligt meestal wel extreem rechts
Recruiters sobersoquote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Een recruiter heeft mij in augustus toegevoegd op Linkedin met de tekst "We hebben net even kort contact gehad". Ik wist toen al dat ik een nieuwe baan had, dus dat zal ik 100% zeker gezegd hebben.
Diezelfde recruiter stuurt me nu "Leuk dat je mijn verzoek hebt geaccepteerd! Ik heb mogelijk wat uitdagingen voor je! Wanneer komt het jou uit om hier eens kort over te sparren?"
Ik negeer die recruiters gewoon allemaal.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Een recruiter heeft mij in augustus toegevoegd op Linkedin met de tekst "We hebben net even kort contact gehad". Ik wist toen al dat ik een nieuwe baan had, dus dat zal ik 100% zeker gezegd hebben.
Diezelfde recruiter stuurt me nu "Leuk dat je mijn verzoek hebt geaccepteerd! Ik heb mogelijk wat uitdagingen voor je! Wanneer komt het jou uit om hier eens kort over te sparren?"
Dit soort berichten word je toch mee doodgegooid op linkedin? Word daar niet goed van.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Neeheequote:Op donderdag 25 september 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een andere game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |