Ik zal mijn reacties voortaan als klacht formuleren zodat het beter aansluit bij jouw belevingswereld.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou ook iets te maken kunnen hebben met de manier waarop je reageert dat ik niet op je in wil gaan.

neuh, ik ga zo trainenquote:

Dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal mijn reacties voortaan als klacht formuleren zodat het beter aansluit bij jouw belevingswereld.

Lief trainen danquote:

*Nattekat een tik geeftquote:Op donderdag 25 september 2025 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem.
*klap op helm van Stig geeft

Das niet lief.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Nattekat een tik geeft

Jij begon.quote:

Dat is geen reden om te tikkenquote:

Ik las likkenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te tikken

quote:

je zou het wel denken.quote:

Ohquote:Op donderdag 25 september 2025 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten hier personen die niet snappen dat privacy-inperkende moties nogal slecht nieuws zijn en vonden dat ik maar beter naar een land kan verhuizen waar privacy wel beschermd wordt.
Verklaart wel een hoop.quote:

Dat wel.quote:

omdat je zo nodig wat anders moest gaan doenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom heb ik de leuke momenten weer gemist?

Hond maar weer wegdoen.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je zo nodig wat anders moest gaan doen

enige wijze beslissing in deze situatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |