abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218868915
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218868972
Maargoed wel opvallend dat Bontebal zich ook een radicaal gekkie toonde. Waarom is privacy van burgers zo'n angstbeeld voor hem? Zoals hij praatte lijkt het alsof zijn voorbeeld China is.
  donderdag 25 september 2025 @ 18:35:45 #3
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218868996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maargoed wel opvallend dat Bontebal zich ook een radicaal gekkie toonde. Waarom is privacy van burgers zo'n angstbeeld voor hem? Zoals hij praatte lijkt het alsof zijn voorbeeld China is.
Bontebal gaat hier gewoon mee in wat het CDA al tien jaar vindt. Zo opvallend is dat helemaal niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2025 @ 18:37:38 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218869005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vind het persoonlijk schokkender dat D66 voor de motie stemde. CDA is altijd al een boomerpartij geweest die doodsbang is voor het internet, dat is wat mij tot dusver weghoudt van die partij.

Maar goed, ik twijfelde tussen D66 en CDA. Ik mag helemaal terug naar de tekentafel nu. D66 laat zien nog altijd extreem hypocriet te zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218869006
quote:
Er zijn hele goede argumenten om wat meer openbaarheid te willen en die heb ik al genoemd:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:53 schreef Hanca het volgende:

[..]
Eens. We merken nu gewoon dat mensen ongestraft anoniem kunnen oproepen tot geweld en kunnen zien dat dat geweld ook gevolg krijgt. Of dat je vrijuit anoniem politici kunt bedreigen, wat een rechtstreekse bedreiging is van onze democratie (er zijn volksvertegenwoordigers die daar door stoppen). Wat mij betreft is dat geen 'mug', maar een groot probleem wat best een kanon rechtvaardigt. Het vervolgen van dergelijke misdrijven moet mogelijk worden.
Dan ben je geen radicaal gekkie. De juiste oplossing is lastig (en zit denk ik in meer ip-openbaarheid bij een instantie, beschikbaar voor politie na aanvraag via officier van justitie), maar niets doen tegen deze problemen is eigenlijk absoluut geen optie als je een hart hebt voor de samenleving.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_218869022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Bontebal gaat hier gewoon mee in wat het CDA al tien jaar vindt. Zo opvallend is dat helemaal niet.
Toch wel als hij zo gepresenteerd wordt als verstandig en gematigd. 1984 plannen voor onze privacy past totaal niet bij dat verstandige of gematigde imago dat hij zich aanmeet. Nou is het gelukkig niet op alle onderwerpen zo dramatisch met hem gesteld maar toch.
pi_218869036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er zijn hele goede argumenten om wat meer openbaarheid te willen en die heb ik al genoemd:
[..]
Dan ben je geen radicaal gekkie. De juiste oplossing is lastig (en zit denk ik in meer ip-openbaarheid bij een instantie, beschikbaar voor politie na aanvraag via officier van justitie), maar niets doen tegen deze problemen is eigenlijk absoluut geen oplossing als je een hart hebt voor de samenleving.
Het probleem is dat de diensten zoals Twitter niet echt te vertrouwen zijn met je persoonsgegevens, die worden erna gewoon doorgeakkerd door hun modellen. Dan ga je dus richting een eID enzo denken.
pi_218869038
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
[..]
Dan ben je geen radicaal gekkie. De juiste oplossing is lastig (en zit denk ik in meer ip-openbaarheid bij een instantie, beschikbaar voor politie na aanvraag via officier van justitie), maar niets doen tegen deze problemen is eigenlijk absoluut geen optie als je een hart hebt voor de samenleving.
Welke problemen bedoel je dan? Je denkt dat zonder anonieme social media accounts Wilders geen mensen meer op kan hitsen om politie aan te vallen?
Je denkt dat met chat control mensen niet op een andere manier hun criminele zaakjes regelen?

De lui die je hiermee pakt zijn de sulletjes niet de spelers.

Er is ook geen expert op dit gebied te vinden die deze maatregelen verstandig of effectief noemt.
pi_218869052
De vvd wil geen spreidingswet en wel een eerlijke verdeling van asielzoekers over Nederland. Juist ja _O- ze kwamen er net bij een vandaag weer totaal niet uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Faraday01 op 25-09-2025 19:12:23 ]
pi_218869055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Welke problemen bedoel je dan?
De problemen die ik noem, je kunt best lezen. Inmiddels worden in heel Nederland honderden volksvertegenwoordigers of bewindspersonen bedreigd. Met alle persoonlijke en inhoudelijke gevolgen van dien (waarom denk je dat die Friese AZC laatst niet door ging? De wethouder en de fractievoorzitters werden bedreigd). We kunnen ons land niet overgeven aan anonieme bedreigers. En dus moeten er meer opsporingsmogelijkheden komen.

Dat bij sollicitatiegesprekken met nieuwe volksvertegenwoordigers tegenwoordig standaard de vraag hoe je denkt om te gaan met bedreigingen zit, is toch te gek voor woorden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 25 september 2025 @ 18:48:34 #11
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218869072
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Toch wel als hij zo gepresenteerd wordt als verstandig en gematigd. 1984 plannen voor onze privacy past totaal niet bij dat verstandige of gematigde imago dat hij zich aanmeet. Nou is het gelukkig niet op alle onderwerpen zo dramatisch met hem gesteld maar toch.
In het debat is hij ook verstandig, gematigd en redelijk ten opzichte van een hoop andere populistische schreeuwers. Betekent natuurlijk niet dat het hele CDA-programma verstandig is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218869080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
De problemen die ik noem, je kunt best lezen. Inmiddels worden in heel Nederland honderden volksvertegenwoordigers of bewindspersonen bedreigd. Met alle persoonlijke en inhoudelijke gevolgen van dien (waarom denk je dat die Friese AZC laatst niet door ging? De wethouder en de fractievoorzitters werden bedreigd). We kunnen ons land niet overgeven aan anonieme bedreigers. En dus moeten er meer opsporingsmogelijkheden komen.
Dat is prima zo lang er wel eerst een toetsing plaats vindt en niet in bulk persoonsgegevens opgevraagd gaan worden.
pi_218869088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:49 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat is prima zo lang er wel eerst een toetsing plaats vindt en niet in bulk persoonsgegevens opgevraagd gaan worden.
Eens, gericht op een echte verdenking. Net als een huiszoekingsbevel, via de OvJ.
pi_218869108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Eens, gericht op een echte verdenking. Net als een huiszoekingsbevel, via de OvJ.
Op zich mee eens alleen heeft het OM in het verleden zich niet altijd zo netjes gedragen. Toetsing door de rechter commissaris lijkt me beter.
pi_218869117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Op zich mee eens alleen heeft het OM in het verleden zich niet altijd zo netjes gedragen. Toetsing door de rechter commissaris lijkt me beter.
Geen idee wat er werkbaar is, daarom pakte ik het huidige functionerende systeem voor huiszoekingen. Volgens mij valt de politie ook geen willekeurige woningen binnen. Maar ik zou het prima vinden als de toetsing anders geregeld is, als er maar wat aan dat anonieme bedreigen, opruien en aanzetten tot geweld gedaan kan worden.
pi_218869182
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
De vvd wil geen spreidingswet en wel een eerlijke verdeling van statushouders over Nederland. Juist ja _O- ze kwamen er net bij een vandaag weer totaal niet uit.
De spreidingswet gaat over asielzoekers en heeft een naam waar ze heel graag tegen zijn, de statushouders zijn een andere groep die nu in azc’s blijven hangen omdat er geen plek is.

Sowieso is heel het gesprek over asielzoekers in de tweede kamer momenteel zo gepolariseerd dat het enige argument beeldvorming is natuurlijk.
pi_218869327
Volgens het COA kunnen we sowieso 1 miljard jaarlijks besparen als we structureel de opvang goed regelen in plaats van de huidige noodopvang waanzin.

Daarnaast gaat het intrekken van de voorrang van statushouders natuurlijk ook gewoon zorgen voor statushouders die minder goed inburgeren. Nu hoor ik mensen hier denken, dat doen ze nu ook niet goed, maar ik vind dat geen argument om het nog slechter te maken.

Nou ja het zullen wel heel rare gedachten zijn in deze wereld.

Gelukkig is de opvang in 2027 begroot voor 2,9 miljard ipv 9,8 miljard. Het beleid hoe we dit voor elkaar gaan krijgen is helaas nog onbekend.
  donderdag 25 september 2025 @ 19:19:32 #18
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218869355
Stel nou dat we asielzoekers verspreid over de gemeenten opvangen zodat ze ook weer lokaal kunnen doorstromen naar een reguliere woning wanneer ze statushoudersstatus hebben en ze dus al wat lokaal hebben kunnen opbouwen en ze dus direct een prettiger leven hebben

Bizar. Bizarre gedachte. Stel je de effectiviteit toch eens voor. De gewonnen kwaliteit in leven.

Geen wonder dat een ruime meerderheid van de TK hier tegen is.
Antifa
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2025 @ 19:20:40 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218869362
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:19 schreef VoMy het volgende:
Stel nou dat we asielzoekers verspreid over de gemeenten opvangen zodat ze ook weer lokaal kunnen doorstromen naar een reguliere woning wanneer ze statushoudersstatus hebben en ze dus al wat lokaal hebben kunnen opbouwen en ze dus direct een prettiger leven hebben

Bizar. Bizarre gedachte. Stel je de effectiviteit toch eens voor. De gewonnen kwaliteit in leven.

Geen wonder dat een ruime meerderheid van de TK hier tegen is.
Het 'spreiden' is ze allemaal nog steeds ophokken in veel te grote centra omdat dat goedkoper is voor het COA. Het werkt niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218869365
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:15 schreef KaheemSaid het volgende:

Gelukkig is de opvang in 2027 begroot voor 2,9 miljard ipv 9,8 miljard. Het beleid hoe we dit voor elkaar gaan krijgen is helaas nog onbekend.
Gelukkig sluit onze briljante minister van Financiën Eelco Heinen het CDA wel bijna uit omdat die financieel niet degelijk zouden zijn.
pi_218869369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het 'spreiden' is ze allemaal nog steeds ophokken in veel te grote centra omdat dat goedkoper is voor het COA. Het werkt niet.
Zijn ze er praktisch dan al mee begonnen?
  donderdag 25 september 2025 @ 19:22:11 #22
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218869374
quote:

[..]
Maar dat is het spreiden niet.
Antifa
pi_218869379
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:47 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat bij sollicitatiegesprekken met nieuwe volksvertegenwoordigers tegenwoordig standaard de vraag hoe je denkt om te gaan met bedreigingen zit, is toch te gek voor woorden.
Nouja dat is nogal wat. De privacy van iedereen teniet verklaren om bedreigingen op politici te stoppen. Alsof politici vervolgens niet gewoon bedreigd worden in de supermarkt of op de sportclub. Oh nee wacht daar kunnen we ook allemaal cameras en microfoons hangen.

Het is echt compleet gelul om zoals jij te doen alsof privacy en veiligheid causaal met elkaar verbonden zijn. Waar minder privacy meer veiligheid betekent. Over het algemeen zijn de veiligste maatschappijen die waar we elkaar veel privacy gunnen.

Je voorbeeld van sollicitanten is natuurlijk leuk verzonnen, lekker op emotie van mensen inspelen. Maar complete onzin. Moeten we straks allemaal een tor browser installeren zodat politici leukere sollicitatiegesprekken hebben zeker :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2025 @ 19:23:24 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218869381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:22 schreef VoMy het volgende:

[..]
Maar dat is het spreiden niet.
Ik weet toevallig dat precies dat gaande is in Noordwijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218869382
quote:

[..]
Dat hoeft helemaal niet: https://www.coa.nl/nl/kleinschalige-opvang
Kleinschalige locaties zijn gewoon staand beleid.
pi_218869393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nouja dat is nogal wat. De privacy van iedereen teniet verklaren om bedreigingen op politici te stoppen. Alsof politici vervolgens niet gewoon bedreigd worden in de supermarkt of op de sportclub. Oh nee wacht daar kunnen we ook allemaal cameras en microfoons hangen.

Het is echt compleet gelul om zoals jij te doen alsof privacy en veiligheid causaal met elkaar verbonden zijn. Waar minder privacy meer veiligheid betekent. Over het algemeen zijn de veiligste maatschappijen die waar we elkaar veel privacy gunnen.

Je voorbeeld van sollicitanten is natuurlijk leuk verzonnen, lekker op emotie van mensen inspelen. Maar complete onzin. Moeten we straks allemaal een tor browser installeren zodat politici leukere sollicitatiegesprekken hebben zeker :')
Mijn voorbeeld is niet verzonnen, het staat iig in het CU handboek voor het zoeken van nieuwe gemeenteraadsleden. Voor het eerst.

En je gezwam over privacy lost het probleem niet op, ik wil niet leven in een wereld die geregeerd wordt door anonieme bedreigers en dat is nu wel steeds meer zo.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2025 @ 19:26:50 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218869401
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Noordwijk dus 275 op één plek. Tegen de wil van de gemeente in.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218869403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is dus een keuze van de gemeenteraad van Noordwijk zelf. Die hadden ook 2 kleine plekken kunnen aanwijzen.
pi_218869422
quote:

[..]
En ook gewoon het gevolg van de spreidingswet als die uitgevoerd wordt. Dat komt naast enkele grotere locaties gewoon uit op gemiddeld 200-300 opvangplekken per gemeente.
pi_218869441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Mijn voorbeeld is niet verzonnen, het staat iig in het CU handboek voor het zoeken van nieuwe gemeenteraadsleden. Voor het eerst.

En je gezwam over privacy lost het probleem niet op, ik wil niet leven in een wereld die geregeerd wordt door anonieme bedreigers en dat is nu wel steeds meer zo.
Alsof de bedreiging van politici voornamelijk online gebeurt. Waarom denk je dat Wilders beveiligers heeft. Als het enkel om trollen ging kon hij met een goede spamfilter ook wel over straat.

Inderdaad gezwam dat minder privacy meer veiligheid oplevert is verzonnen. Dat is een frame die de politiek graag gebruikt maar ook een schijntegenstelling. Als anonieme bedreigingen anoniem blijven is er weinig aan de hand dan kun je dat negeren, het probleem is als ze in persoon wat van die dreiging waar gaan maken.
Alsof het land met de minste privacy automatisch het veiligst is. Dat is uiteraard niet zo. Een land als China is niet veiliger dan Nederland.
pi_218869453
Als iedere Nederlander nu gewoon 200 euro per maand afstaat kunnen we nog heel wat asielzoekers en vluchtelingen opvangen, lijkt me dat iedereen dat wel kan missen.
pi_218869456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is in de praktijk kleinschalig. Voorheen begon het COA niet met praten onder de 1.000 plekken per locatie.
Hier wordt toevallig ongeveer de norm van de spreidingswet gehaald en dat komt neer op ongeveer 200 asielzoekers op één locatie in een gemeente met ongeveer 35.000 inwoners. Daar merk je niks van.
pi_218869470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Alsof de bedreiging van politici voornamelijk online gebeurt. Waarom denk je dat Wilders beveiligers heeft. Als het enkel om trollen ging kon hij met een goede spamfilter ook wel over straat.
Bedreigingen vinden inderdaad vooral online plaats. De uitvoering daarvan niet. Kom op, jij volgt het nieuws toch ook wel?
https://www.ipsos-publiek(...)litici-niet-gekeerd/
pi_218869476
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Als iedere Nederlander nu gewoon 200 euro per maand afstaat kunnen we nog heel wat asielzoekers en vluchtelingen opvangen, lijkt me dat iedereen dat wel kan missen.
Als je asielopvang peperduur wilt maken moet je vooral blijven doorgaan zoals we afgelopen jaren deden.
pi_218869498
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Je snapt dat we met de spreidingswet veel goedkoper uit zijn?
pi_218869537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:36 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je snapt dat we met de spreidingswet veel goedkoper uit zijn?
Die zit gewoon nog vast in de fabeltjesfuik van PVV en VVD dat de instroom spontaan verdwijnt en dat het dan miljarden goedkoper kan.
pi_218869574
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bedreigingen vinden inderdaad vooral online plaats. De uitvoering daarvan niet. Kom op, jij volgt het nieuws toch ook wel?
https://www.ipsos-publiek(...)litici-niet-gekeerd/
Ja en ook als je dat soort wetten invoert gaan de online bedreigingen gewoon door. Jij denkt zeker ook dat het illegaal maken van downloaden mensen stopt van het illegaal downloaden?
Dat het illegaal maken van drugs zorgt dat mensen het niet meer gebruiken.
Als je dat soort bedreigingen aan wil pakken zul je meer moeten investeren in het opsporen en vervolgen van de bedreigers. Of wat doen aan de maatschappelijke onrust. Niet iedereens privacy vernietigen omdat je hoopt dat het iets helpt. Maarja verder dan symptoombestrijding hoeven we natuurlijk niet te verwachten van vrijwel onze hele politiek.
pi_218869595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als je dat soort bedreigingen aan wil pakken zul je meer moeten investeren in het opsporen en vervolgen van de bedreigers.
Helemaal eens. En dat gaat alleen als je ze uit de anonimiteit haalt. Dan zijn we het eens.

Mensen die onbekend zijn kun je niet vervolgen.

En nee, ik pleit niet voor een database bij een bedrijf als twitter of Fok!, maar bij een onderdeel van justitie.
pi_218869603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja en ook als je dat soort wetten invoert gaan de online bedreigingen gewoon door. Jij denkt zeker ook dat het illegaal maken van downloaden mensen stopt van het illegaal downloaden?
Dat het illegaal maken van drugs zorgt dat mensen het niet meer gebruiken.
Als je dat soort bedreigingen aan wil pakken zul je meer moeten investeren in het opsporen en vervolgen van de bedreigers. Of wat doen aan de maatschappelijke onrust. Niet iedereens privacy vernietigen omdat je hoopt dat het iets helpt. Maarja verder dan symptoombestrijding hoeven we natuurlijk niet te verwachten van vrijwel onze hele politiek.
Anonimiteit op internet is natuurlijk een bizar verwrongen onnatuurlijk concept.
pi_218869620
quote:

[..]
https://www.nu.nl/politie(...)ngen-in-oeganda.html

Goed bezig Klever
pi_218869654
Afgewerkt...

Het was weer een debacle vandaag in den haag begrijpt ondergetekende
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218869666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
ik wil niet leven in een wereld die geregeerd wordt door anonieme bedreigers en dat is nu wel steeds meer zo.
:')
pi_218869673
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:42 schreef Hanca het volgende:

[..]
Helemaal eens. En dat gaat alleen als je ze uit de anonimiteit haalt. Dan zijn we het eens.

Mensen die onbekend zijn kun je niet vervolgen.

En nee, ik pleit niet voor een database bij een bedrijf als twitter of Fok!, maar bij een onderdeel van justitie.
Wat kunnen ze dan vinden als jij niet meer anoniem online kan posten. Hoe draagt dat bij aan het oplossen van het probleem. Wat je ook van me denkt ik heb trouwens ook nog nooit iemand online bedreigt. Dus wat heeft het voor zin om mij dan te dwingen onder mijn eigen naam te posten?
Denk je dat iemand die wil bedreigen dat niet kan doen met een account die hij van iemand heeft gekocht of gestolen?
pi_218869675
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
De vvd wil geen spreidingswet en wel een eerlijke verdeling van asielzoekers over Nederland. Juist ja _O- ze kwamen er net bij een vandaag weer totaal niet uit.
Hmmja, ik heb inderdaad niet zo de behoefte aan primitieve mannen - zijn altijd mannen - met middeleeuwse denkbeelden over homo's en vrouwen in mijn buurt.

"Vluchten" uit je vaderland wegens 'gevaar' en hier vervolgens vrouwen en homo's uitkotsen... omdat een of andere 7e eeuwse nepprofeet een inzinking kreeg...

Fuck off.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218869704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:47 schreef Hanca het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb je legio mensen die bedreigd worden om hun mening. Iets wat op het internet staat zal ook niet verdwijnen.

Het lijkt me echt niet nodig om bij iedere uiting je naam te tonen omdat een deel zich misdraagt.
pi_218869735
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat kunnen ze dan vinden als jij niet meer anoniem online kan posten. Hoe draagt dat bij aan het oplossen van het probleem. Wat je ook van me denkt ik heb trouwens ook nog nooit iemand online bedreigt. Dus wat heeft het voor zin om mij dan te dwingen onder mijn eigen naam te posten?
Denk je dat iemand die wil bedreigen dat niet kan doen met een account die hij van iemand heeft gekocht of gestolen?
Dat zei ik dus niet, ik vind dat iedereen anoniem moet kunnen posten, maar dat de overheid/justitie als ze willen er wel een naam/ipadres aan kunnen koppelen. In de Kamer hebben ze het meestal ook over zo'n soort methode.
pi_218869743
I.t.t. tot de beter wetende gemeenschap moest ik vandaag gewoon werken.

Heeft Ouwehand zich vandaag weer geblameerd? Had ze weer een vlag aan als jurk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218869750
Maar het rellen is dus een blijvertje. Gezellig. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  donderdag 25 september 2025 @ 19:56:08 #49
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218869758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
I.t.t. tot de beter wetende gemeenschap moest ik vandaag gewoon werken.

Heeft Ouwehand zich vandaag weer geblameerd? Had ze weer een vlag aan als jurk?
:')
pi_218869769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maar het rellen is dus een blijvertje. Gezellig. :{
Zien we al twee jaar hoor.

Frie Pallestein enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')