SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel iets beter, maar nog wel keelpijnquote:
Hoe is t met jou?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tante Corrie op bezoek?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel iets beter, maar nog wel keelpijn
Hoe is t met jou?![]()
Ow nog maar een theetje met honingquote:Op donderdag 25 september 2025 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel iets beter, maar nog wel keelpijn
Hoe is t met jou?![]()
Hier gaat ie goed![]()
![]()
Ja dat is wel een goed idee, heb net weer nieuwe honing gekocht..quote:Op donderdag 25 september 2025 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow nog maar een theetje met honing![]()
Hier gaat ie goed![]()
Dat is fijn om te lezen..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En een kus van Jus erbijquote:Op donderdag 25 september 2025 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed idee, heb net weer nieuwe honing gekocht..
Dat is fijn om te lezen..![]()
![]()
Oh nee heb geen corona. gewoon een beetje keelpijn en wat snotterigquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Vervelend genoegquote:Op donderdag 25 september 2025 17:35 schreef Lovely het volgende:
Oh
[..]
Oh nee heb geen corona. gewoon een beetje keelpijn en wat snotterig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze hebben nu daar ook gewone chocomelk van, maar die vond ik niet zo geweldigMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee die is niet heel speciaalquote:Op donderdag 25 september 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben nu daar ook gewone chocomelk van, maar die vond ik niet zo geweldig![]()
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter gewoon de echte chocomelk![]()
![]()
Het zijn wel een boel smileys.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas valt van zijn stoel van verbazingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, je krijgt mij nietquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hopelijk heb je een oepsverzekeringquote:Op donderdag 25 september 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas valt van zijn stoel van verbazing![]()
![]()
Ik ga steeds meer in complottheorieën geloven
https://www.facebook.com/share/v/16GmMbtx1q/
Ik had die video met semi interesse zitten bekijken, en vervolgens open ik m'n email om te kijken of ik al reactie had van zaandewandel.
Komt deze voorbij
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En voor wie die link niet aan wil klikken, het ging dus om make over ideeën voor je wc
Met op je woorden!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Let!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lama.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed gegokt. Zwembad is leeg
* gebrokenglas neemt een duik in het zwembad waar DJMO is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, geen idee, hij was wel leeg, het zwembad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja daarom. Kijk maar uit...quote:Op donderdag 25 september 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, geen idee, hij was wel leeg, het zwembad.![]()
Jup.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Saai, zo'n leeg zwembad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel rustig ja. Kun je keihard Bolk roepen zonder raar aangekeken te worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk juist. Heerlijk ontspannen zonder prikkelsquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan heel stil zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Heerlijk ontspannen zonder prikkelsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
geen van 2de foto's waren van mijquote:Op donderdag 25 september 2025 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist![]()
Een volledige stalen of RVS pan moet ingebrand worden en een natuurlijke anti aanbak laag krijgen.
Wel jammer dat de voor before pan een tif las heeft op de hendel, maar dat vergeef ik je vanwege je kennis van het inbranden van pannenMaar dank je dat je mijn onkunde vergeeft
![]()
![]()
Ik heb alleen schroeven in mijn polsquote:Op donderdag 25 september 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook niet terugvinden dat zij daaraan meegedaan heeft.
[..]
Wel bijzonder dat er dan ineens schroeven in je handvat zitten ook @:devzero![]()
![]()
Jij zou nog een plaatje voor me makenquote:
Lastig bij detectiepoortjesquote:Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb alleen schroeven in mijn pols![]()
![]()
Brekend glas maakt juist herriequote:
Je kan niet wachten om t te draaien?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij zou nog een plaatje voor me maken![]()
![]()
Idd en ik wens je veel ontprikkelplezierquote:Op donderdag 25 september 2025 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Heerlijk ontspannen zonder prikkels
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Dat had ik ook verwacht, maar nooit last van gehadquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een prachtig geluid.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 25 september 2025 19:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd en ik wens je veel ontprikkelplezier
Ik heb trouwens voor het eerst in jaaaaaaren een boekje gekocht bij bol.com.
Of nou ja boekje, een gedichtenbundel.
10 oktober is het de internationale dag van mentale gezondheid, en de gedichtenbundel die ik heb gekocht heet 'Zie binnenzijde' van Merel Morre. Een begenadigd mens dat met enkele rake woorden de kern van mentale problemen weet te duiden.
Speciaal gekocht om op 10 oktober een artikel op de fp te plaatsen waarbij ik een van haar gedichten wil citeren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is 7 over half 8Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee, koffie!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik eigenlijk nu ook wel .... op mijn boodschappenlijstje zettenquote:
Heb helaas geen losse cacao in huis ....![]()
nesquick heb ik nog welquote:Op donderdag 25 september 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik eigenlijk nu ook wel .... op mijn boodschappenlijstje zetten
Heb helaas geen losse cacao in huis ....![]()
maar wil er dan eigenlijk ook goede slagroom op
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nesquick heb ik nog wel![]()
maar wil er dan eigenlijk ook goede slagroom op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als we het doenquote:
kunnen we het beter goed doen
Chocolademelk met slagroom. Of appeltaart met slagroomquote:Op donderdag 25 september 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als we het doen
kunnen we het beter goed doen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb meer zin in Arretjescakequote:Op donderdag 25 september 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chocolademelk met slagroom. Of appeltaart met slagroom![]()
@KissingbirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Latte maken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wil een foto uploaden via postimg, en krijg dan wel de foto te zien, met daaronder een hele rij met andere foto's die ik al eerder geupload heb .... dat krijg ik niet weg ....
help ....![]()
euhhhhquote:Op donderdag 25 september 2025 19:46 schreef maily het volgende:
ik wil een foto uploaden via postimg, en krijg dan wel de foto te zien, met daaronder een hele rij met andere foto's die ik al eerder geupload heb .... dat krijg ik niet weg ....
help ....
ChatGPT zei:quote:Op donderdag 25 september 2025 19:46 schreef maily het volgende:
Ah, ik snap wat je bedoelt 👍.
Bij Postimages.org (postimg) is het standaard zo dat je na het uploaden van een foto een galerij/geschiedenis te zien krijgt van al je eerdere uploads. Dat is geen fout, maar een functie: Postimg onthoudt via cookies en lokale opslag welke bestanden je al hebt geüpload.
Wil je alleen de ene foto tonen zonder die hele rij eronder? Dan heb je een paar opties:
1. Directe link gebruiken
Klik na uploaden op je foto.
Rechtermuisklik op de foto en kies “Openen in nieuw tabblad” of kopieer de “Direct link” (staat vaak ook bij de deelopties).
Die directe link toont alleen de afbeelding, zonder galerij.
2. Cookies / geschiedenis wissen
Postimg onthoudt je oude uploads met cookies.
Als je cookies wist (of in incognito/privévenster opent), zie je alleen de huidige foto en geen galerij.
3. Gebruik de embed-code
Je kunt ook de “Direct link” of “Hotlink for forums/HTML” gebruiken.
Daarmee deel je enkel de afbeelding zelf, niet de hele Postimg-pagina met eerdere uploads.
👉 Concreet: Als je gewoon een losse link wilt die alleen die ene foto toont, gebruik altijd de Direct Link (die eindigt meestal op .jpg, .png of .gif).
Wil je dat ik stap voor stap laat zien waar je die "Direct link" precies vindt in Postimg?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ga eens even kijkenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ChatGPT zei:
Bij Postimages.org (postimg) is het standaard zo dat je na het uploaden van een foto een galerij/geschiedenis te zien krijgt van al je eerdere uploads. Dat is geen fout, maar een functie: Postimg onthoudt via cookies en lokale opslag welke bestanden je al hebt geüpload.
Wil je alleen de ene foto tonen zonder die hele rij eronder? Dan heb je een paar opties:
Rechtermuisklik op de foto en kies “Openen in nieuw tabblad” of kopieer de “Direct link” (staat vaak ook bij de deelopties).
Als je cookies wist (of in incognito/privévenster opent), zie je alleen de huidige foto en geen galerij.
3. Gebruik de embed-code
Daarmee deel je enkel de afbeelding zelf, niet de hele Postimg-pagina met eerdere uploads.
👉 Concreet: Als je gewoon een losse link wilt die alleen die ene foto toont, gebruik altijd de Direct Link (die eindigt meestal op .jpg, .png of .gif).
Wil je dat ik stap voor stap laat zien waar je die "Direct link" precies vindt in Postimg?![]()
* greysbones stopt een dot slagroom in GG's mondquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijna 1-1Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen kalktrap
so far not so good .....quote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ChatGPT zei:
** dit is bij mij nog nooit gebeurd
** rechtermuisklik is niet mogelijk op mijn telefoon
** maakt geen verschil
3. Gebruik de embed-code
Wil je dat ik stap voor stap laat zien waar je die "Direct link" precies vindt in Postimg?![]()
heb cookies al verwijderd, geschiedenis gewist, telefoon opgeschoond ..... helaas ....quote:
jammer, want het werkte perfect![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones stopt een dot slagroom in GG's mond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Top, ik leg het stap voor stap uit hoe je in **Postimg** de juiste link pakt zodat je alleen de foto hebt, zonder die rij eronder:quote:
---
### 🔹 Stap-voor-stap handleiding
1. **Ga naar Postimg.org** en upload je foto.
→ Je krijgt een pagina te zien met jouw foto **én daaronder die hele rij oude uploads**.
2. **Klik op je foto** (de grote weergave bovenaan).
→ De foto opent nu in een soort overlay of een nieuw venster.
3. **Rechtermuisklik op de foto** → kies **“Openen in nieuw tabblad”** of **“Afbeeldings-URL kopiëren”**.
* In Chrome heet dat: *"Afbeeldingsadres kopiëren"*.
* In Firefox: *"Afbeeldings-URL kopiëren"*.
4. Je hebt nu een directe link, die eindigt op bijv.
```
https://i.postimg.cc/xxxxxxx/mijnfoto.jpg
```
👉 Dit is de **Direct Link**. Deze toont alléén de foto, zonder galerij.
5. (Optioneel) Je kunt die link ook vinden in de lijst met deelopties die Postimg zelf toont:
* Klik op **“Share”** of **“Deelopties”**.
* Kies dan bij de lijst: **Direct link**.
---
### ✅ Resultaat
Als je die **Direct Link** opent of deelt, zie je enkel de afbeelding zelf, zonder de hele rij eerdere uploads.
---
Wil je dat ik er een **screenshotje met pijltjes** bij maak, zodat je precies ziet waar je moet klikken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ff poepen en dan shoppen
ik kan niet rechts dubbelklikken op mijn foon ....quote:Op donderdag 25 september 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Top, ik leg het stap voor stap uit hoe je in **Postimg** de juiste link pakt zodat je alleen de foto hebt, zonder die rij eronder:
---
### 🔹 Stap-voor-stap handleiding
1. **Ga naar Postimg.org** en upload je foto.
→ Je krijgt een pagina te zien met jouw foto **én daaronder die hele rij oude uploads**.
2. **Klik op je foto** (de grote weergave bovenaan).
→ De foto opent nu in een soort overlay of een nieuw venster.
3. **Rechtermuisklik op de foto** → kies **“Openen in nieuw tabblad”** of **“Afbeeldings-URL kopiëren”**.
* In Chrome heet dat: *"Afbeeldingsadres kopiëren"*.
* In Firefox: *"Afbeeldings-URL kopiëren"*.
4. Je hebt nu een directe link, die eindigt op bijv.
```
https://i.postimg.cc/xxxxxxx/mijnfoto.jpg
```
👉 Dit is de **Direct Link**. Deze toont alléén de foto, zonder galerij.
5. (Optioneel) Je kunt die link ook vinden in de lijst met deelopties die Postimg zelf toont:
* Klik op **“Share”** of **“Deelopties”**.
* Kies dan bij de lijst: **Direct link**.
---
### ✅ Resultaat
Als je die **Direct Link** opent of deelt, zie je enkel de afbeelding zelf, zonder de hele rij eerdere uploads.
---
Wil je dat ik er een **screenshotje met pijltjes** bij maak, zodat je precies ziet waar je moet klikken?![]()
![]()
oeh op mobielquote:Op donderdag 25 september 2025 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
heb cookies al verwijderd, geschiedenis gewist, telefoon opgeschoond ..... helaas ....
jammer, want het werkte perfectThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
even in een incognitovenster openen?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
ja, anders zou ik wel imgur gebruikenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee werkt ook nietquote:Op donderdag 25 september 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
even in een incognitovenster openen?
(en is een boel extra gedoe steeds)
![]()
stuur hem naar mijquote:Op donderdag 25 september 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
nee werkt ook niet
(en is een boel extra gedoe steeds)
Brace yourselves; muis is comingquote:
Goed nieuws voor de energierekening; enorme hoeveelheden gas in aantocht![]()
Dat heb ik ooit aangeboden aan iemand, toen kreeg ik 'boomstam' doorgestuurd. Heb ik nog nachtmerries vanquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is een Rebus?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijken, ruiken, proeven ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat komt er na zien, ruiken en proeven?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kijk goed naar de datum.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
muisquote:Op donderdag 25 september 2025 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
Wat komt er na zien, ruiken en proeven?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was van korte duurna tien minuten kwamen er drie giebelende Engelse dames binnen en ben ik naar de sauna gevlucht.
voelenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
Wat komt er na zien, ruiken en proeven?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij mijn muis komt na ruiken vaak je lunch opnieuw proevenquote:
je kunt ook standaard een wasknijper op je neus doenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mijn muis komt na ruiken vaak je lunch opnieuw proevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nog eentje?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook standaard een wasknijper op je neus doen
Ik heb heb er nu al 8000 op mijn neus staan en al paar bussen purschuim mijn neusgaten in gespoten
ik kom je binnenkort wel ff helpen met die purschuimquote:Op donderdag 25 september 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog eentje?
Ik heb heb er nu al 8000 op mijn neus staan en al paar bussen purschuim mijn neusgaten in gespoten
Nee maar dat is omdat ik er meerdere hebquote:her en der
Ik ookquote:Op donderdag 25 september 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer zin in Arretjescake
@:Kissingbird![]()
Mag je weer bijna gaan maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Je moet ook eerst proeven.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog eentje?
Ik heb heb er nu al 8000 op mijn neus staan en al paar bussen purschuim mijn neusgaten in gespoten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klinkt raar.................quote:Op donderdag 25 september 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mijn muis komt na ruiken vaak je lunch opnieuw proevenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar dat is omdat ik er meerdere hebher en der
[..]
Ik ook![]()
Mag je weer bijna gaan maken![]()
ik denk morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ik er 1 maak
en dan pas weer in december
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk morgen
dat ik er 1 maak
en dan pas weer in december![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Was in de middeleeuwen heel gewoon om halverwege het eten over te geven zodat je nog meer kon etenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klinkt raar.................
recyclingquote:Op donderdag 25 september 2025 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was in de middeleeuwen heel gewoon om halverwege het eten over te geven zodat je nog meer kon eten![]()
![]()
even denkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was in de middeleeuwen heel gewoon om halverwege het eten over te geven zodat je nog meer kon eten
om er nu een selfie bij te posten is ook weer uitwat overdreven hequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
even denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dquote:Op donderdag 25 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
om er nu een selfie bij te posten is ook weer uitwat overdreven he
O
X
I
N
G
nu ben ik ook al een manquote:
jemig
die verjaardag heeft je niet veel goeds gedaan heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet zo letterlijk opvattenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik ook al een man
jemig
die verjaardag heeft je niet veel goeds gedaan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hier op FOK! Is iedereen een 12 jarige mannelijke zolderkamer autistquote:Op donderdag 25 september 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik ook al een man
jemig
die verjaardag heeft je niet veel goeds gedaan he
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk opvatten
figuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de houtkachelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon 2x tegen de muur gooienquote:Op donderdag 25 september 2025 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik kan niet rechts dubbelklikken op mijn foon ....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
figuurlijk![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de houtkachel'spoiler is leeg'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm niet aanSmile, it's free therapy.![]()
ik weet een cadeautje voor volgend jaarquote:Op donderdag 25 september 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik ook al een man
jemig
die verjaardag heeft je niet veel goeds gedaan he![]()
![]()
waarom werken spoilers op mobiel beter dan op de webversiequote:Op donderdag 25 september 2025 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'spoiler is leeg'![]()
hmm niet aan
ik weet een betere maar die mag ik niet postenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet een cadeautje voor volgend jaar
[ afbeelding ]
want dan krijg ik een banThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JIJ bent ergquote:Op donderdag 25 september 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet een cadeautje voor volgend jaar
[ afbeelding ]![]()
![]()
goffer
iedere keer me daaraan herinneren
Sorryquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dunno wrom dat zo is. Vraag het de baasquote:Op donderdag 25 september 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom werken spoilers op mobiel beter dan op de webversie
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik ook al een man
jemig
die verjaardag heeft je niet veel goeds gedaan he![]()
![]()
ik moet eigenlijk die cookies weggooien; ik word telkens met zonnebrillen en nu ook parapluus geconfronteerd ....quote:Op donderdag 25 september 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JIJ bent erg![]()
![]()
goffer
iedere keer me daaraan herinneren![]()
opeens?quote:
het waait hier de hele dag al
vanmiddag harder dan nu
of bedoel je
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet een betere maar die mag ik niet posten
want dan krijg ik een ban
Weer bijna de 1-1 man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Karmaquote:Op donderdag 25 september 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk die cookies weggooien; ik word telkens met zonnebrillen en nu ook parapluus geconfronteerd ....Smile, it's free therapy.![]()
Zolang je die Bastognes maar niet weggooitquote:Op donderdag 25 september 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk die cookies weggooien; ik word telkens met zonnebrillen en nu ook parapluus geconfronteerd ....![]()
ik kan hier iets bij bedenkenquote:
maar dat doe ik niet
want dan krijg ik een ban
Zo ziet het er idd uit als je zoute popcorn eetquote:
wij zijn het eensquote:Op donderdag 25 september 2025 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd uit als je zoute popcorn eet
das eng!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van bedenken krijg je geen banquote:Op donderdag 25 september 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan hier iets bij bedenken
maar dat doe ik niet
want dan krijg ik een ban![]()
![]()
postenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van bedenken krijg je geen banThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Ja het was iemands kind, iemands kleinkind, iemands pleegkind zelfs, maar mag ik hier een mening over hebben?
Dat je een stille tocht houdt voor onschuldige slachtoffers die toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats waren, oké.
Heel Nederland schreeuwt moord en brand (pun intended) over femicide, en dat dat een halt moet worden toegeroepen, maar dat er jaarlijks 2 keer zoveel mannen dan vrouwen worden vermoord hoor je niemand over. Ook die mannen hebben familie, niet alleen dat onschuldige vrouwtje.
Vrouwen willen zo graag gelijk behandeld worden, metgelijke rechten en beloningen, maar zodra hun veiligheid in het geding is wordt er naar de man gewezen: jullie schuld, jullie moeten voor ons opkomen.
Flikker een tyfus end op alsjeblieft. Je wil zo graag gelijk behandeld worden, dan zorg je ook maar voor je eigen veiligheid.
Al die vermoorde mannen hadden namelijk net zo goed recht om veilig thuis te komen, of ze nou crimineel zijn ja of nee.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: