quote:Op donderdag 25 september 2025 17:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We leven nu in de Trump wereld. Regels zijn voor suckers.
Inderdaad, "wij vinden deze wet stom en we willen hem niet opvolgen En AnDeRs GaAn WuH WeG HoOr!quote:Op donderdag 25 september 2025 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik word sowieso schijtziek van al die bedrijven die beginnen te dreigen met het één of ander om hun zin te krijgen.
Rot op.
De consument zou ook nog willen dat fabrikanten asbest als materiaal blijven gebruiken omdat het stukken goedkoper was die prijsverhogingen hebben ze niet om gevraagd.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
Met alle respect, maar de wetgeving in de EU op techgebied maakt dat Europa nog verder achter gaat lopen en dat is gewoon een slechte zaak. Zogenaamd doet men het voor de consument, maar die heeft er zelden om gevraagd.
Schreeuwende en huilende mensen straks als de deuren definitief dichtgaanquote:Op donderdag 25 september 2025 18:30 schreef halfway het volgende:
Haha alleen kantoorjuppen lopen met zo'n ding
Gwn_een_user legt prima uit waar de pijnpunten liggen.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wil jij je telefoon bezitten, of de bitch van Apple zijn is eigenlijk de vraag. Alles wat Apple moet doen geeft je extra keuze in hoe jij je apparaat gebruikt. Wil je lekker in het tuintje van Apple blijven, dan kan dat ook. Het zijn ook allemaal dingen die google en/of Microsoft wel kunnen op een veilige manier, dus zo gek is het niet, maar bij Apple is het janken.
Joh, als jij het kapotreguleren van de EU prima vindt, dan is dat jouw mening. Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was je originele post niet gepast bij dit artikel en daarna is het strooien met algemeenheden en claims over totaal andere zaken die je nergens hard maakt.
Ik snap prima wat de EU probeert te bereiken met de wetgeving. Maar ik snap ook dat Apple er geen zin in heeft. En als gebruiker van Apple wil ik die aanpassingen niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk ook niks van.
Dat is iets totaal anders. Want gebruik van asbest is schadelijk voor de gezondheid en niet alleen voor jezelf. Hele slechte vergelijking dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De consument zou ook nog willen dat fabrikanten asbest als materiaal blijven gebruiken omdat het stukken goedkoper was die prijsverhogingen hebben ze niet om gevraagd.
ik wilde daarover toevallig net misschien een topic over openen:quote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik een iPhone koop, dan weet ik dat er bepaalde beperkingen aan zitten en daar dien ik gewoon vrij voor te kunnen kiezen. Net zo goed word ik doodziek van al die cookie pop ups. Ook iets voor de consument, waar de consument een hekel aan heeft.
meer: https://www.tomshardware.(...)-e-privacy-directivequote:The end of EU-imposed cookie consent pop-ups could be nigh — consent fatigue and clickspamageddon to be addressed by European Commission amendments to its 2009 e-Privacy Directive
The plague of cookie consent alerts, banners, and pop-ups that have added a sliver of sandpaper to web surfing since 2009 might be eradicated in December. The European Commission (EC) intends to revise a law called the e-Privacy Directive, reports Politico. Specifically, new guidelines from the European Data Protection Board (EDPB) aim to eliminate manipulative consent banners and reduce consent fatigue.
Daar kiest de EU helemaal niet voor. Het is de keuze van Apple om niet aan de wet te willen voldoen en als de EU die wet niet intrekt dan is het de keuze van Apple om hun producten niet meer aan te bieden aan de Europese consument.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:24 schreef LXIV het volgende:
Ik heb de EU helemaal niet nodig om voor mij te bepalen welk merk smartphone geschikt voor mij is. Als er nu geen concurrentie zou zijn was het een ander verhaal. Maar keuzes genoeg. Laat mij dan Apple kiezen, omdat ik dit fijn en weinig omslachtig vind.
De linkse mensen in dit topic vinden het eigenlijk al niks als jij zelf kunt bepalen dat je liever zaken met Apple doet.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
De EU is een gedrocht geworden die veel te veel aan het micromanagen is. Ik snap dat mensen die links zijn daar voorstander van zijn, want het is natuurlijk typisch klassiek links. Maar ik word er niet vrolijk van.
Doordat Apple gesloten is , is het systeem juist zo helder en stabiel. Er zijn toch alternatieven genoeg voor mensen die een open systeem willen?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar kiest de EU helemaal niet voor. Het is de keuze van Apple om niet aan de wet te willen voldoen en als de EU die wet niet intrekt dan is het de keuze van Apple om hun producten niet meer aan te bieden aan de Europese consument.
I know. Plus Apple is een succesvol bedrijf. En succes is natuurlijk ook helemaal kut, tenminste als het anderen betreft.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
De linkse mensen in dit topic vinden het eigenlijk al niks als jij zelf kunt bepalen dat je liever zaken met Apple doet.
Wat hij daar zegt klopt gewoon niet. Als jij niet buiten het tuintje van Apple wil komen veranderd er helemaal niks. Ook niet aan de privacy. En qua veiligheid zijn ze helemaal niet beter dan concurrenten die wel een open systeem hebben.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gwn_een_user legt prima uit waar de pijnpunten liggen.
Soms is minder ook gewoon meer. Ook al lever je dan wat “vrijheid” in.
Ik haal straks gewoon de 17 pro Max maar ik ben heel blij met de eu. Wat vindt jij er dan zo storend aan? In weze stellen ze niks voor wat de werking van het OS zou moeten bemoeilijken.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap prima wat de EU probeert te bereiken met de wetgeving. Maar ik snap ook dat Apple er geen zin in heeft. En als gebruiker van Apple wil ik die aanpassingen niet.
Ik heb het alleen gedaan zodat Fortnite geïnstalleerd kon worden op de iPad en ik denk dat dit in veel gezinnen de enige use case is.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk dat Apple vooral het probleem overschat.
99% gaat geen andere store installeren, ik niet in ieder geval.
Is allemaal gezeik 9 van de 10x met “alternatieve aanbieders”.
Als ik dat wil kocht ik wel Android.
Tja, maar hoe plaats je het volgende dan weer...quote:Op donderdag 25 september 2025 16:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Komt helemaal goed met de concurrentiepositie van bedrijven in de EU als er geen gebruik gemaakt kan worden van nieuwe technologische ontwikkelingen. Of bedrijven vertrekken, of bedrijven gaan failliet.
Ome Trump ziet het wel aardig. De EU rookt zichzelf uit qua energie, migratie en overregulering.
De users op fok! vinden helemaal mooi.
Als dit in NL zou zijn, zou de vvd al op hun blote knietjes de hielen aan het likken zijn van apple.quote:
Ik ben voor, al was het alleen maar om die iphone snobs te zien jammeren.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Schreeuwende en huilende mensen straks als de deuren definitief dichtgaan![]()
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |