Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.quote:
Wat een trollquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
chufi in POL / Poll Doodstraf invoeren bij moord
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @Leandra, daar is niets tegen te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy weet jij hier iets over te zeggen?
Ik kijk ook voornamelijk naar de ui.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.
oke, dank voor je reactie .....quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @:Leandra, daar is niets tegen te doen.
Ik ook, en ik dacht ook ff dat hij het wasquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @:Leandra, daar is niets tegen te doen.
Vallon in POL / De Israel-Palestina kwestie #16 iedereen noemt het genocidequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
chufi in POL / Poll Doodstraf invoeren bij moord
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeftquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, en ik dacht ook ff dat hij het was
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeft
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussiequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussie
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeft
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....quote:
1000 euroquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussie
Ja maar aan deze ben ik nu gewend, dus houwe zoquote:
Die kan het toch doorsturen naar een FA ?! of zijn jullie daar niet toe in staat ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.
Daarom moet hij dm-enquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....
je komt hier als nieuwe op het forum met een UI die iemand anders ook heeft, verkondigt behoorlijk je mening over van alles, en als je dan aangesproken wordt op je UI ga je er geld voor vragen? pffffffffff
Aan zijn pohi te zien is het niet iemand die in dezelfde topics als chufi post.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....
je komt hier als nieuwe op het forum met een UI die iemand anders ook heeft, verkondigt behoorlijk je mening over van alles, en als je dan aangesproken wordt op je UI ga je er geld voor vragen? pffffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |