SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah welke delicten heeft deze G op zijn naam staan?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:25 schreef maily het volgende:
WEES GEEN JERRYSON
benieuwd of zijn broer uit de gevangenis mag voor zijn uitvaart.![]()
G?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah welke delicten heeft deze G op zijn naam staan?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb ook altijd een omgebouwde pipa in mijn zak zittenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bquote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heel mooiquote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja tochquote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb ook altijd een omgebouwde pipa in mijn zak zitten![]()
Pass mij die pipa, pipoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Want we moeten rennen voor de popo jwtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind maar koud en moet nog onderweg met de fiets meerdere keren
Valt gewoon tegen #klaagzang
Gelukkig wel handschoenen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb de verwarming al aanquote:Op donderdag 25 september 2025 11:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vind maar koud en moet nog onderweg met de fiets meerdere keren
Valt gewoon tegen #klaagzang
Gelukkig wel handschoenen![]()
We gaan vanavond honden jatten, broerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Me 2. Ook alle ramen dichtgedaan? Guur windje dat waait. Wel de elektrische verwarming aangedaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming al aan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zeker! Heb al 100k uit gegeven aan snoepjes.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We gaan vanavond honden jatten, broer![]()
![]()
Ik heb maar 1 verwarming.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Me 2. Ook alle ramen dichtgedaan? Guur windje dag waait. Wel de elektrische verwarming aangedaan.
Jammer dat ik geen open haart heb.![]()
Zitten die niet in de armory?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker! Heb al 100k uit gegeven aan snoepjes.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee. Vraag Jester wel even om een refundquote:Op donderdag 25 september 2025 11:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zitten die niet in de armory?![]()
je mag rennen van de popoquote:Op donderdag 25 september 2025 11:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Want we moeten rennen voor de popo jwtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wtf.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 verwarming.
Jammer dat ik geen open haart heb.
Echt ik dacht net hiervoor van dat ik een openhaard wil (elektrische) en vind wel heel typisch jij zegt het
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Synchroniciteit noemen ze datquote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wtf.
Echt ik dacht net hiervoor van dat ik een openhaard wil (elektrische) en vind wel heel typisch jij zegt het![]()
![]()
Maar elektrische! Net echt en verwarmt ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 verwarming.
Jammer dat ik geen open haart heb.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja apart. Klopt.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Synchroniciteit noemen ze dat'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
vorige keer liet hij de shihtzu verdrinken dussssssssquote:Op donderdag 25 september 2025 11:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We gaan vanavond honden jatten, broerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb mijn verwarming gisteravond ook aangehad
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik moet altijd het moeilijkste doen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorige keer liet hij de shihtzu verdrinken dussssssss![]()
ga toch niet de verwarming aanzetten in september....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn dat het kan.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mijn verwarming gisteravond ook aangehad'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik las hetquote:Op donderdag 25 september 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorige keer liet hij de shihtzu verdrinken dussssssss
nog 1 uur en 28 minuten en dan criss cross will make you JUMP JUMPHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier was het in huis al naar 18 graden gezakt. En dan ben ik al warm gekleed maar liever geen kou lijden dan.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ga toch niet de verwarming aanzetten in september....'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Energiebedrijven waarschuwen: "Vrouwen toch al met poten aan verwarming" https://share.google/4RFW4PyQ4fEvKh477![]()
2024 pipoquote:Op donderdag 25 september 2025 11:36 schreef JustinK het volgende:
Energiebedrijven waarschuwen: "Vrouwen toch al met poten aan verwarming" https://share.google/4RFW4PyQ4fEvKh477Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weer die vrouwenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:36 schreef JustinK het volgende:
Energiebedrijven waarschuwen: "Vrouwen toch al met poten aan verwarming" https://share.google/4RFW4PyQ4fEvKh477
Fakenews 👻'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:36 schreef JustinK het volgende:
Energiebedrijven waarschuwen: "Vrouwen toch al met poten aan verwarming" https://share.google/4RFW4PyQ4fEvKh477
Jammer dat de link het al een beetje verraadde![]()
Niet gewoon met 25 graden helikopteren popaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet gewoon warm worden door te helikopterenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet gewoon met 25 graden helikopteren popa![]()
gisteren scheen het zonnetje prachtig en voila de woonkamer was 24 gradenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier was het in huis al naar 18 graden gezakt. En dan ben ik al warm gekleed maar liever geen kou lijden dan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dat is lekker jaquote:Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren scheen het zonnetje prachtig en voila de woonkamer was 24 graden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Poes was blij met de verwarming
gordijnen zijn de beste manier om warmer of kouder te krijgen
verwarming komt wel weer in decemberHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
poes krijgt hier een kruikquote:
gisteren was hij er ook echt op geflopt, poten wijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kruiken snapt ze niet, die vindt ze engquote:Op donderdag 25 september 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
poes krijgt hier een kruik
gisteren was hij er ook echt op geflopt, poten wijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
N'awwquote:Op donderdag 25 september 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
poes krijgt hier een kruik
gisteren was hij er ook echt op geflopt, poten wijdJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Oh ze is net wakker, krijg een pushmelding dat ze de bak gebruikt heeft
De poes?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh ze is net wakker, krijg een pushmelding dat ze de bak gebruikt heeft'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik legde ze onder de dekens en dan gingen ze er tegenaan liggenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kruiken snapt ze niet, die vindt ze eng
snapte ze vrij snelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
abolish the policequote:Op donderdag 25 september 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
https://www.instagram.com/p/DO_NH7minco/?igsh=cnZyem11Zng5cXRi
Antifa lui sporen niet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik geloof voor het gemak maar niet dat er geschoten zonder redenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die van mij duwt nu mijn dekbed bij elkaar zodat ze een holletje kan makenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik legde ze onder de dekens en dan gingen ze er tegenaan liggen
snapte ze vrij snel
En een enkelbandquote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb ook altijd een omgebouwde pipa in mijn zak zitten![]()
![]()
holletjes zijn dan ook fijnquote:Op donderdag 25 september 2025 11:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die van mij duwt nu mijn dekbed bij elkaar zodat ze een holletje kan maken
ik hang de bankdeken ook altijd zo dat ze er makkelijk een verstopplekje hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dan smelt je. Niet teveel bewegen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die van mij duwt nu mijn dekbed bij elkaar zodat ze een holletje kan maken
Heb die fout net ook gemaakt en toen wou die niet meer onder het dekentje liggen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dino had misschien luizen maar we dachten van niet maar nu denk ik er al een dag aan en oooooooooooooooh de jeukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe gaat ie met borrel dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi driepink
Even mee gaan met de caps GOEDEMORGEN![]()
Rustig aan met jou ook?quote:
Ik moet nu wel even wat anders doen maar iig hoi en doei haha
Rustig aan 🖖'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ontbijtje op met nog 4 minuten over voor het tijd is voor de lunch
*Lust geen koffie*![]()
Lekker gelijk twee maaltijden achter elkaar etenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
ontbijtje op met nog 4 minuten over voor het tijd is voor de lunch
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb gisteren een tweede diner gegeten.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker gelijk twee maaltijden achter elkaar eten![]()
Vriend Prügeltortequote:Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker gelijk twee maaltijden achter elkaar eten![]()
![]()
Gebeurt ook weleens bij mijquote:Op donderdag 25 september 2025 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een tweede diner gegeten.Vriend Martiniganslquote:
Uw ADH vitamine Worst
Kudt 3quote:
IK heb geen idee heb de oude lap en de nieuwe lap naast elkaar staan en ben alles aan het vergelijken.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit is toch geen doen. Wat kan er toch gebeurd zijn...
Ik heb de koppijn van van dat getuur
Links zoals het was, rechts zoals het nu isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heerlijk!quote:Op donderdag 25 september 2025 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond boerekool met spekjes en rookworst.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kudt 3
[..]
IK heb geen idee heb de oude lap en de nieuwe lap naast elkaar staan en ben alles aan het vergelijken.
Ik heb de koppijn van van dat getuur
Links zoals het was, rechts zoals het nu isHet ziet er vrij leeg uit op beide schermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog snert over van gisterenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond boerekool met spekjes en rookworst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed geconstateerdquote:Op donderdag 25 september 2025 12:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het ziet er vrij leeg uit op beide schermen.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond boerenkool met spekjes en rookworst.Zit ik erin?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog snert over van gisterenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas niet.Het is volgens mij een supermarkt-unox.
![]()
![]()
Het gaat om de indeling van Wordquote:Op donderdag 25 september 2025 12:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het ziet er vrij leeg uit op beide schermen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is jammerlijkquote:Op donderdag 25 september 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas niet.Het is volgens mij een supermarkt-unox.
*Lust geen koffie*![]()
Nee, dit keer heb ik hem van de Unox gehaald, die was wat groter. DIe van de Hema zijn best kleintjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is toch gewoon je pagina weergave? Op je linkerscherm zie je het hele document op de rechter is het schermvullend. Kun je gewoon aanpassen bij de pagina instellingen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat om de indeling van Word![]()
maar soms heb je even geen tijdquote:Op donderdag 25 september 2025 12:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
kwaliteit boven kwantiteit![]()
Maar waarom is alles wat ik in Word links heb opgeslagen nu verplaatst zoals Word rechts isquote:Op donderdag 25 september 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is toch gewoon je pagina weergave? Op je linkerscherm zie je het hele document op de rechter is het schermvullend. Kun je gewoon aanpassen bij de pagina instellingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan maak je maar tijdquote:Op donderdag 25 september 2025 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
maar soms heb je even geen tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom is alles wat ik in Word links heb opgeslagen nu verplaatst zoals Word rechts is![]()
Je pakketje er al?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
maar soms heb je even geen tijd![]()
hoe groot is dat pakketje wel nietquote:Op donderdag 25 september 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo tijd is om mijn tafel op te ruimen.
*Lust geen koffie*![]()
Een ipad is niet zo groot.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe groot is dat pakketje wel niet![]()
Daar heb ik niets aan, want ik heb zelf ook geen ideequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon op die rechter werken als dat goed werkt en dan de andere bij de ICT'ers dumpen om te krijgen wat je wilt.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan, want ik heb zelf ook geen idee![]()
Ben ik toch wel blij dat die ICT helpdesk baan niet doorgegaan is. Ik heb daar helemaal geen geduld voor.![]()
![]()
nee, dat werkt niet goed, ik moet werken op links :_O-quote:Op donderdag 25 september 2025 12:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon op die rechter werken als dat goed werkt en dan de andere bij de ICT'ers dumpen om te krijgen wat je wilt.
Ik ga het wel uitzoeken wat er aan de hand is.
Had gehoopt dat iemand hier er iets van zou wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je nou al iets anders op t oog?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:14 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ik toch wel blij dat die ICT helpdesk baan niet doorgegaan is. Ik heb daar helemaal geen geduld voor.![]()
Yup ik ben bezig. Heb wat gevonden wat helemaal wat voor mij is. Heb eerste assesement gehaald met een hele mooie score en moet nu 7 oktober naar Eindhoven voor het technische assesement wat ik ook wel ga halen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Had je nou al iets anders op t oog?
En dan ga ik aan de slag als Solution Architect bij Alliander.
Dat is het plan.![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik ga wel naar frankrijk zaterdag maar alsnog neequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik was vooral nog op zoek naar de sleutelsquote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Flesje water.
Hoofdband.
Handdoek.
Telefoon.
Boterham met kaas.
Appel.
Banaan.
Stop de tijd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga wel naar frankrijk zaterdag maar alsnog nee![]()
![]()
Die zitten in je jaszak.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik was vooral nog op zoek naar de sleutels
Duh.
Of hangen aan het haakje![]()
![]()
Ik las balzakquote:Op donderdag 25 september 2025 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Die zitten in je jaszak.
Duh.
Of hangen aan het haakje![]()
![]()
In de film Saw XXII had het gekund.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol is ....
Lijkt me wel pijnlijk ....![]()
Waar is JustinK gebleven
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In de film Saw XXII had het gekund.![]()
![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat weerhoudt hem normaal niet van het bolkenquote:
Ah je hebt nu die rode jurk aan gedaan?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:25 schreef StevenHyde het volgende:
Bijna videobelbolk. Maar even omgekleed![]()
Die zit in de was Wouter. Maar trek ik morgen weer speciaal voor jou aan!quote:Op donderdag 25 september 2025 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah je hebt nu die rode jurk aan gedaan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fijnquote:Op donderdag 25 september 2025 12:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die zit in de was Wouter. Maar trek ik morgen weer speciaal voor jou aan!![]()
![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tis killekes aan de billekes h oor als je nu een jurk aantrekt, dat waait er zo onder doorquote:Op donderdag 25 september 2025 12:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die zit in de was Wouter. Maar trek ik morgen weer speciaal voor jou aan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, walgelijke vent.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Roethof zit in de UI van @:Killemwieft![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt het opquote:
Gelukkig maarquote:
![]()
![]()
Echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Roethof zit in de UI van @:Killemwieft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kwam 'm laatst tegen, wist niet eens dat zijn kantoor in De Pijp wasquote:Uw ADH vitamine Worst
Hij was met zijn nette pak en schoenen een veel te grote vuilniszak in een container aan het trappenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gewoon een stagiaire dat laten doenquote:
Ugh.
Ugh..
Ugh...
Sigh.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik klaag toch altijd dat mijn familie nooit wat van zich laat horen waar het om mij gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Zou m'n kamer al eens klaar zijn? Ik wil me omkleden en het zwembad in potverdikkemeIk heb er één en ik ben er trots op
Zwem ze. Blub.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:09 schreef DJMO het volgende:
Zou m'n kamer al eens klaar zijn? Ik wil me omkleden en het zwembad in potverdikkemeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Zolang Ik maar geen blub doequote:
GVD, met 2 open ramen is het nog steeds 22 graadjes binnen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming al aan![]()
Bikkelquote:Op donderdag 25 september 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
GVD, met 2 open ramen is het nog steeds 22 graadjes binnen.![]()
Ik lees jouw UserName als spaarpasquote:Op donderdag 25 september 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
GVD, met 2 open ramen is het nog steeds 22 graadjes binnen.
Ik als paarsgepuntelansquote:Op donderdag 25 september 2025 14:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lees jouw UserName als spaarpas![]()
Ruim anderhalf uur met de auto, bijna 2,5 uur met het ov.![]()
![]()
Ik ben met de trein sneller in Emmerich dan bij die toko in numansdorp die ze wil reserverenquote:
Numansdorpquote:Op donderdag 25 september 2025 14:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben met de trein sneller in Emmerich dan bij die toko in numansdorp die ze wil reserveren![]()
![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Verstandigquote:Op donderdag 25 september 2025 14:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht![]()
Weer wat geleerd dank u allen.
Kende al Rotterdam en Den Haag als dorp, maar deze is nieuw, maar toch niet echt,
Numansdorp is een dorp en voormalige gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland, gelegen in de gemeente Hoeksche Waard aan het Hollandsche Diep.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 14:28 schreef spapaars het volgende:
Weer wat geleerd dank u allen.
Kende al Rotterdam en Den Haag als dorp, maar deze is nieuw, maar toch niet echt,
Numansdorp is een dorp en voormalige gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland, gelegen in de gemeente Hoeksche Waard aan het Hollandsche Diep.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 7136 / +462 / +192 / 9868 / 10900 / 0.65
2. Dotteke / 1697 / +48 / +25 / 3180 / 3861 / 0.44
3. KillemWieft / 1103 / +24 / +39 / 639 / 954 / 1.16
4. KoningWouter / 879 / +10 / +73 / 1081 / 1381 / 0.64
5. FreshFruit / 694 / +0 / +0 / 841 / 1155 / 0.6
6. kree / 659 / +0 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 579 / +47 / +53 / 467 / 670 / 0.86
8. hemarookworst / 475 / +31 / +30 / 791 / 1152 / 0.41
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. mario390 / 394 / +23 / +59 / 184 / 346 / 1.14
11. _UserName_ / 368 / +28 / +11 / 379 / 538 / 0.68
12. Dr.Mikey / 329 / +22 / +40 / 192 / 320 / 1.03
13. DJMO / 325 / +36 / +3 / 661 / 924 / 0.35
14. Pinnenmutske / 323 / +39 / +10 / 680 / 925 / 0.35
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 258 / +2 / +0 / 1603 / 1848 / 0.14
18. MooieTop6 / 241 / +10 / +6 / 1931 / 2248 / 0.11
19. gebrokenglas / 239 / +24 / +5 / 1180 / 1530 / 0.16
20. StevenHyde / 236 / +40 / +9 / 565 / 746 / 0.32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heute abendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ein tweiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dirk dikke prima, zal ook wel van Van Delft zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:51 schreef StevenHyde het volgende:
Bolletje altijd goed. Dirk geen idee.
Kun je een review geven?![]()
nee in een van mijn tassen meestalquote:Op donderdag 25 september 2025 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Die zitten in je jaszak.
Duh.
Of hangen aan het haakjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo gesport
tijd voor chocoladekruidnoten![]()
![]()
Poh vanavond hardlopen om 20u pas, dus mag ik nu alvast calorieën toch, want daarna zo laat nog eten is niet goed.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn vrouw, dochter en vriendinnetje (van mijn dochter) zijn beneden. Kan niet ongezien dat pakken.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen bastogne voor jou?Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: