SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2 oktober eerste werkdag, vuurdoop gelijk met Duitse feestdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
UserName hoeft maar 1 zinnetje uit zijn hoofd te leren als antwoord op vragen van klanten:
Weiß ich nicht, fragen Sie das meinen Kollegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dottiequote:Op donderdag 25 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?![]()
![]()
Dozen uitpakken, sorteren, kleding labelen en in rekken hangen?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Winkel, kassa, winkel aanvullen.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En belangrijke klanten (FOK!kers) van koffie voorzien.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Winkel, kassa, winkel aanvullen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij gaat langs?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En belangrijke klanten (FOK!kers) van koffie voorzien.![]()
![]()
Haben sie diesen große?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:40 schreef gebrokenglas het volgende:
UserName hoeft maar 1 zinnetje uit zijn hoofd te leren als antwoord op vragen van klanten:
Weiß ich nicht, fragen Sie das meinen Kollegen.
Nein, wir haben was der istTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja, dat iddquote:Op donderdag 25 september 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dozen uitpakken, sorteren, kleding labelen en in rekken hangen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En belangrijke klanten (FOK!kers) van koffie voorzien.![]()
helaas
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou, het is nogal een stukje rijden. Maar als ik in de buurt ben kan ik wel eens langs gaan ja. En me voordoen als lastige klant. Kijken hoe goed UN is in de-escalatie en conflicthanteringquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O leuk een beetje gevarieerd dusquote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Winkel, kassa, winkel aanvullen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahja ff testenquote:Op donderdag 25 september 2025 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het is nogal een stukje rijden. Maar als ik in de buurt ben kan ik wel eens langs gaan ja. En me voordoen als lastige klant. Kijken hoe goed UN is in de-escalatie en conflicthantering![]()
![]()
Morguh Killemquote:
Dat zijn de leukste baantjes, van die van alles wat werkzaamheden. Lekker gevarieerd...quote:Op donderdag 25 september 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk een beetje gevarieerd dusAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou simpel, ik ben geen eindverantwoordelijke dus als er een lastig iemand is, wijs ik die de deur en anders de eindverantwoordelijke erbij, die beslist of er een winkelverbod en/of politie bij nodig isquote:Op donderdag 25 september 2025 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het is nogal een stukje rijden. Maar als ik in de buurt ben kan ik wel eens langs gaan ja. En me voordoen als lastige klant. Kijken hoe goed UN is in de-escalatie en conflicthantering
"Ik ben ook een klant!!!"quote:Op donderdag 25 september 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou simpel, ik ben geen eindverantwoordelijke dus als er een lastig iemand is, wijs ik die de deur en anders de eindverantwoordelijke erbij, die beslist of er een winkelverbod en/of politie bij nodig isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet als je niks koopt en moeilijk gaat doenquote:Op donderdag 25 september 2025 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ik ben ook een klant!!!"
En als de eindverantwoordelijke er niet is, en jij als enige in de winkel staat?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou simpel, ik ben geen eindverantwoordelijke dus als er een lastig iemand is, wijs ik die de deur en anders de eindverantwoordelijke erbij, die beslist of er een winkelverbod en/of politie bij nodig isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 25 september 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet als je niks koopt en moeilijk gaat doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat komt niet voorquote:Op donderdag 25 september 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als de eindverantwoordelijke er niet is, en jij als enige in de winkel?
Ik wens je alvast veel succes en ik heb het idee dat het wel gaat lukken. In de kringloop heb je al genoeg ervaring opgedaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
oke oke, in zeldzame gevallen, vooruitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Luie ambtenaren bij Amsterdam
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
PoepieIk heb er één en ik ben er trots op
Oh Jah. Zo m'n koffer inpakken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zal best veel voorkomen denk ik, vooral mensen die iets willen jattenquote:Op donderdag 25 september 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou simpel, ik ben geen eindverantwoordelijke dus als er een lastig iemand is, wijs ik die de deur en anders de eindverantwoordelijke erbij, die beslist of er een winkelverbod en/of politie bij nodig isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel, al vind ik het wel spannend. de eerste baan voor de schermen in de reguliere sector zonder zichtbare hulp oid.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wens je alvast veel succes en ik heb het idee dat het wel gaat lukken. In de kringloop heb je al genoeg ervaring opgedaan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat vast goed komen, je had bij de kringloop een verantwoordelijke baan een tijdje toch?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jawel, al vind ik het wel spannend. de eerste baan voor de schermen in de reguliere sector zonder zichtbare hulp oid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bij poging van diefstal is het politie inschakelen, camerabeelden nazien, maar dat is niet aan mijquote:Op donderdag 25 september 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal best veel voorkomen denk ik, vooral mensen die iets willen jattenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
klopt, maar dat was meer zorgsector en wat buiten de reguliere maatschappij, dit is toch wel wat andersquote:Op donderdag 25 september 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen, je had bij de kringloop een verantwoordelijke baan een tijdje toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
gelukkig maar, is soms best heftigquote:Op donderdag 25 september 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
bij poging van diefstal is het politie inschakelen, camerabeelden nazien, maar dat is niet aan mij
ZIe h et hier bij AH vaak personeel rollebollen over de straat als een winkeldief wil vluchten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had wel het idee dat ze bij de kring een loopje met je namenquote:Op donderdag 25 september 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, maar dat was meer zorgsector en wat buiten de reguliere maatschappij, dit is toch wel wat anders![]()
![]()
zijn we voor verzekerd dus ga geen risico voor mezelf nemenquote:Op donderdag 25 september 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gelukkig maar, is soms best heftig
ZIe h et hier bij AH vaak personeel rollebollen over de straat als een winkeldief wil vluchten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
klopt, maar dat liep goed af uiteindelijkquote:Op donderdag 25 september 2025 07:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had wel het idee dat ze bij de kring een loopje met je namen
Gaat goedkomenquote:Op donderdag 25 september 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, maar dat was meer zorgsector en wat buiten de reguliere maatschappij, dit is toch wel wat anders
Is het al drie uur?
Hey Mutske, je bent weer van je 13de plaats afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meteen maar toeslagen opnieuw berekend, beter ga ik die stop zetten zodra ik mn eerste loon hebTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zag het. Ik ga gas terugnemen en vraag volgende week vrij.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, je bent weer van je 13de plaats afWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heel verstandig. Hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 25 september 2025 07:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ga gas terugnemen en vraag volgende week vrij.![]()
Ik kan pas vanaf drie uur in'n kamer terecht, maar ik wil de hele dag kunnen zwemnenIk heb er één en ik ben er trots op
Gaat welquote:Op donderdag 25 september 2025 07:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel verstandig. Hoe voel je je nu?Werewolf
Je moet juist weer een puntje stijgen dan sta je weer op 13quote:Op donderdag 25 september 2025 07:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ga gas terugnemen en vraag volgende week vrij.
Hoezo wil je gas terug nemen, gaat het niet goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey MT6quote:
Ik wil wel rouwen maar ook voort gaan. Die combinatie is moeilijk.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet juist weer een puntje stijgen dan sta je weer op 13
Hoezo wil je gas terug nemen, gaat het niet goed?Werewolf
Kan vaak ook wel eerderquote:Op donderdag 25 september 2025 07:14 schreef DJMO het volgende:
Ik kan pas vanaf drie uur in'n kamer terecht, maar ik wil de hele dag kunnen zwemnen![]()
Dat is niet zo moeilijk lieverd, de momenten dat je verdrietig bent neem je je tijd er voor, dat mag er zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik wil wel rouwen maar ook voort gaan. Die combinatie is moeilijk.
Maar zoals het is, het leven gaat ook door. Rouwen zit geen tijd aan, dat is voor iedereen anders.
Maar denk dat je papa ook wil dat je vooruitkijkt. Ook weer leuke herinneringen met je mama gaat maken en daar mag tussen door best verdriet zitten voor het gemis van je papa.
En neem het jezelf nooit kwalijk dat je doorgaat, want ik geloof dat je papa niets liever zou willen
Dat gaat helemaal vanzelf, want bij alles wat je doet, zal hij in je gedachten zijn. Besef je goed dat rouw geen vaste vorm kent, maar vooral is wat je voelt en hoe je daarmee omgaat. Als je daar vrij voor wil nemen, omdat het je teveel wordt is dat helemaal prima, maar met die vrije tijd wordt de pijn en verdriet niet minder. Hooguit nog meer omdat je dan nergens anders meer mee bezig bent.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik wil wel rouwen maar ook voort gaan. Die combinatie is moeilijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig ruiken we hem hier nietquote:
Oh ja hoor weet ik. Als ik morgen uitcheck, ruil ik m'n kamerpas in voor een sauna pas. Kan ik de rest van de middag in het zwembad wachten tot Rob me komt ophalenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Laat komen zoals het komt Mutske, je kan het niet sturenquote:Op donderdag 25 september 2025 07:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik weet het zelf nog niet hehe
Heb jehulp die je hierbij kan helpen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik praat er wel eens over bij begeleid werk.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat komen zoals het komt Mutske, je kan het niet sturen
Heb jehulp die je hierbij kan helpen?
Die mensen zijn echt zo lief.
Mijn knuffel. Eindelijk vrij.Werewolf
quote:Op donderdag 25 september 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ruiken we hem hier niet![]()
![]()
Fijn zo, blijf dat ook vooral doen. Rouw kent geen tijd, neem je tijd maar blijf er over praten als je die behoefte hebtquote:Op donderdag 25 september 2025 07:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik praat er wel eens over bij begeleid werk.
Die mensen zijn echt zo lief.
[ afbeelding ]
Mijn knuffel. Eindelijk vrij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihiquote:Op donderdag 25 september 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ruiken we hem hier nietWerewolf
Chinees, o ik moet nog een bestelling doen voor 16 man
Hoeveel portie zou ik bestellen, een portie is veel te groot voor één persoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6953 / +462 / +9 / 9743 / 10753 / 0.65
2. Dotteke / 1678 / +48 / +6 / 3161 / 3835 / 0.44
3. KillemWieft / 1103 / +24 / +39 / 639 / 953 / 1.16
4. KoningWouter / 875 / +10 / +69 / 1029 / 1325 / 0.66
5. FreshFruit / 694 / +0 / +0 / 841 / 1155 / 0.6
6. kree / 659 / +0 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 579 / +47 / +53 / 467 / 670 / 0.86
8. hemarookworst / 469 / +31 / +24 / 786 / 1140 / 0.41
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. mario390 / 394 / +23 / +59 / 184 / 346 / 1.14
11. _UserName_ / 368 / +28 / +11 / 379 / 538 / 0.68
12. Dr.Mikey / 328 / +22 / +39 / 191 / 318 / 1.03
13. DJMO / 323 / +36 / +1 / 657 / 914 / 0.35
14. Pinnenmutske / 318 / +39 / +5 / 676 / 912 / 0.35
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 258 / +2 / +0 / 1599 / 1843 / 0.14
18. gebrokenglas / 239 / +24 / +5 / 1180 / 1530 / 0.16
19. MooieTop6 / 235 / +10 / +0 / 1895 / 2203 / 0.11
20. greysbones / 229 / +23 / +0 / 1688 / 1861 / 0.12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh alleen
Mooitjequote:
Dan zou ik twee porties nemenquote:Op donderdag 25 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Chinees, o ik moet nog een bestelling doen voor 16 man
Hoeveel portie zou ik bestellen, een portie is veel te groot voor één persoon![]()
Alleen maar lieve mensen online nu
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huh?quote:Op donderdag 25 september 2025 07:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen maar lieve mensen online nu![]()
Ftfyquote:Op donderdag 25 september 2025 07:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moest het friet patat zijn, ik ga voor een emmer hihiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Goodmorning
Nog een paar dagen werken en dan beginnen bij mijn nieuwe baan![]()
Hopelijk hebben ze daar ook een tafelvoetbaltafel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Goodmorning
Hopelijk hebben ze daar ook een tafelvoetbaltafel.![]()
![]()
![]()
Je gaat het gewoon helemaal maken daarquote:Op donderdag 25 september 2025 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Goodmorning
Hopelijk hebben ze daar ook een tafelvoetbaltafel.
Thanks topke! Ik vind het wel wat spannend moet ik toegeven. Maar dit doet me goed.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon helemaal maken daarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iedereen vind het spannend om bij een nieuwe werkgever te beginnen. Maar ze hebben jou voor een reden aangenomen, namelijk dat ze het zien zitten in jouquote:Op donderdag 25 september 2025 09:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks topke! Ik vind het wel wat spannend moet ik toegeven. Maar dit doet me goed.
quote:Op donderdag 25 september 2025 09:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iedereen vind het spannend om bij een nieuwe werkgever te beginnen. Maar ze hebben jou voor een reden aangenomen, namelijk dat ze het zien zitten in jou![]()
Ja zonder ervaring in de retail me zo aannemen blijkt wel wat vertrouwen uit ja
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor 16 man 2 porties?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het gaat goed hierquote:Op donderdag 25 september 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Hey Aapie, nogsteeds alles ok met jou?hopelijk morgen ook nog
![]()
![]()
Wat is morgen?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goed hierhopelijk morgen ook nog
![]()
Oeh spannend!quote:Op donderdag 25 september 2025 10:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Morgen word mijn moeder geopereerd.![]()
Dat mag jijquote:Op donderdag 25 september 2025 10:22 schreef Moonlight het volgende:
Dussss ik kom nog even spambolken![]()
![]()
2 pprtie per persoon das veel joh een is al te veel voor een persoonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iwtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 pprtie per persoon das veel joh een is al te veel voor een persoon![]()
![]()
nee dit is decadente fluweelzachte aardappelpureequote:Op woensdag 24 september 2025 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeef???? Kun je dan niet gewoon beter aardappelpure poeder gebruiken met room en boter?
Ik heb het liefst puree met "stukjes" en schilletjes
was wel lekkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lilakquote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dit is decadente fluweelzachte aardappelpuree
was wel lekker![]()
![]()
Lilakquote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dit is decadente fluweelzachte aardappelpuree
was wel lekker
* loveislikeakiss gooit dekentje op Moonlightquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een dekentje extra kan geen kwaadquote:Op donderdag 25 september 2025 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss gooit dekentje op Moonlight![]()
![]()
Ik zit nog in mijn slaapkleding te werken. Mijn vrouw ligt nog lekker te slapen en ik wil haar niet wakker maken door kleding te pakken in de slaapkamer. Gelukkig geen videomeetings deze ochtend
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had wel mooi geweestquote:Op donderdag 25 september 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit nog in mijn slaapkleding te werken. Mijn vrouw ligt nog lekker te slapen en ik wil haar niet wakker maken door kleding te pakken in de slaapkamer. Gelukkig geen videomeetings deze ochtend![]()
![]()
ik heb echt net pas aangekleed
moet nog ontbijt maken
voor nu maar even 2 vijgen genommedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
"ik gedraag mij op een manier die vreemd of bizar overkomt"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op donderdag 25 september 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
"ik gedraag mij op een manier die vreemd of bizar overkomt"![]()
Nee!quote:Op donderdag 25 september 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
"ik gedraag mij op een manier die vreemd of bizar overkomt"Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
"ik dwaal doelloos van de ene bolk naar de andere"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nah ik heb nee gezegd op "ik reageer op mensen alsof ze voorwerpen zijn"
sommige voorwerpen behandel ik dan wel weer alsof het mensen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en waarom sturen ze je pakketjes?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, van Croonwolter&dros. Wel vet bedrijf op zich maar ik verwacht niets.
Gisteren kreeg ik een mailtje dat ze vandaag zouden komen. Heb ik weggegooid omdat ik dacht dat het spam was.
Net kreeg ik weer mail dat ze er elk moment kunnen zijn.
Ik hoop op een laptop of ipad pro.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja geen idee. Ik verwacht niets.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en waarom sturen ze je pakketjes?![]()
raaaaaaarquote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik verwacht niets.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vreemd tochquote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik verwacht niets.![]()
Hoop het wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef Driepink het volgende:
Pakketjes van een 'tech' bedrijf.. is ie niet gewoon een dealer?![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik verwacht niets.En dan komt er morgen "iemand" aan de deur om zijn pakketje bij jou op te halen.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef Driepink het volgende:
Pakketjes van een 'tech' bedrijf.. is ie niet gewoon een dealer?
Als het niet voor jou is; niet aannemen.![]()
Ik wil ook een pakketjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hmm ja dat kan ook nog. Dat ik als mule gebruikt wordt.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:01 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
En dan komt er morgen "iemand" aan de deur om zijn pakketje bij jou op te halen.
Als het niet voor jou is; niet aannemen.![]()
Google eens op pakketfraude Woutje!quote:Op donderdag 25 september 2025 11:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan ook nog. Dat ik als mule gebruikt wordt.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Google eens op pakketfraude Woutje!![]()
![]()
Hmm ja maar bij dat bedrijf kun je niets bestellen. Het is geen B2C maar B2B bedrijf. Lijkt me stug dat het pakketfraude is.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Google eens op pakketfraude Woutje!![]()
Misschien een doos met paarsgroene merchandisequote:Op donderdag 25 september 2025 11:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ja maar bij dat bedrijf kun je niets bestellen. Het is geen B2C maar B2B bedrijf. Lijkt me stug dat het pakketfraude is.![]()
![]()
Of de zonnebril van Kibiquote:Op donderdag 25 september 2025 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien een doos met paarsgroene merchandise![]()
![]()
Haha hoop ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien een doos met paarsgroene merchandise
Naja we gaan het zien.![]()
Ohh ik zie het al. Ze hebben mijn email adres gebruikt voor een pakketje van iemand anders. Zijn achternaam begint ook met een r.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
Ohh ik zie het al. Ze hebben mijn email adres gebruikt voor een pakketje van iemand anders. Zijn achternaam begint ook met een r.![]()
![]()
Ja ja .....quote:Op donderdag 25 september 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
Ja denk dat ze wel het goede adres hebben want als ik mijn postcode invul vindt hij niets. Als er zo staat dat het pakketje is afgeleverd dan ben ik blij.quote:
Wel jammer dat ik dan toch die ipad niet krijg![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja denk dat ze wel het goede adres hebben want als ik mijn postcode invul vindt hij niets. Als er zo staat dat het pakketje is afgeleverd dan ben ik blij.
Wel jammer dat ik dan toch die ipad niet krijg![]()
![]()
wzjnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik!quote:Op donderdag 25 september 2025 11:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wie wil er een leuk ramfeitje horen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 25 september 2025 11:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wie wil er een leuk ramfeitje horen?![]()
Bah ram youquote:Op donderdag 25 september 2025 11:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wie wil er een leuk ramfeitje horen?
To your flock you must be true
#babe 🐷![]()
de augurk?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oos Kesbeke is een 1 april Ram.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En ik word gek van Word man o man wat een etterprogramma momenteel
ALles wat ik op heb geslagen wordt op een andere indeling weer gegeven.
Kan via de mail geen bestanden meer verzenden
Ben nu al weer twee dagen aan het zoeken.
Gisteren van ellende mijn oude laptop aangezet om daar in Word te werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dacht ik ookquote:
Ging het opzoeken had een vermoeden en klopte wel grappig
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
man3quote:Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren van ellende mijn oude laptop aangezet om daar in Word te werken![]()
Dit is toch geen doen. Wat kan er toch gebeurd zijn...quote:Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren van ellende mijn oude laptop aangezet om daar in Word te werken![]()
![]()
Hoi driepinkquote:
Even mee gaan met de caps GOEDEMORGEN'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
DOE HET DAN METEEN GOEDquote:Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi driepink
Even mee gaan met de caps GOEDEMORGEN
En
WEES GEEN JERRYSON![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ik wou zeggen wie is jerrysonquote:Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
DOE HET DAN METEEN GOED
En
WEES GEEN JERRYSON
Verder whateveridowhatiwantcartmengifsassy
Ik deed mijn best 👻'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: