Het gajes wat erop af komt sloopt die voertuigen en met een beetje pech ook alles wat erin zit.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Is zou me er als RET gewoon helemaal niet mee bemoeien. Lijkt me geen taak voor ze.
Als Jerryson een trekker had gestolen in plaats van een fatbike had hij misschien nog geleefd!quote:Op donderdag 25 september 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
Nouja, Bij1 heeft wel een punt. De laatste keer dat er onterecht op een roomblank kind werd geschoten ving een trekker de kogel op
TrekkerGod
Heb je daar statistieken van?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
Nouja, Bij1 heeft wel een punt. De laatste keer dat er onterecht op een roomblank kind werd geschoten ving een trekker de kogel op
TrekkerGod
Dat lijkt me evident.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als Jerryson een trekker had gestolen in plaats van een fatbike had hij misschien nog geleefd!
Die worden vast niet geaccepteerd in jouw complotkringen.quote:
Niet heel Capelle is pauper.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat het in de jaren 90/00 ook geen relaxte tijden waren op school in Capelle.
Of hij had de trekker overgehaald.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als Jerryson een trekker had gestolen in plaats van een fatbike had hij misschien nog geleefd!
Ze hebben het prima gedaanquote:Op donderdag 25 september 2025 15:31 schreef roos94 het volgende:
Laten we eerlijk wezen, als de politie nog 30x had geroepen stoppen nou stoppen nou, en JerrySon vuurde een kogel door de kop van de agent of van een burger - dan was het " ja! Zwakke kut politie van NL is niet daadkrachtig"
Oftewel, ze kunnen het niet goed doen.
Ik heb er 27 jaar gewoond en ik deel je mening niet. Natuurlijk is Fascinatio en oud Capelle minder kut, maar op de middelbare scholen komt gewoon alles samen.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Freak666 het volgende:
[..]
Niet heel Capelle is pauper.
Woon zelf in Capelle en mijn dochter gaat er naar de basisschool. Echt een prima buurt, 1 van de betere (en duurdere) wijken van de agglomeratie. Capelle is groot. Waar dit zich afspeelde is wel andere koek overigens. Net als in Rotterdam heb je ook in Capelle slechte en betere buurten.
Het komt wel overigens wel dichtbij zo (en dat meen ik serieus ipv als grap in deze).
Kijk aan.quote:
In de zin van: ze zien de Nederlandse politie als softies?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk aan.
Zwarten heb meer gezagsproblematiek daardoor volgen zij bevelen vaak niet op en gaan zij liever in de verzetstand en dat werkt weer escalerend.
https://controlealtdelete.nl/dossier-politiedoden#gsc.tab=0
Klopt, maar ik blijf me toch verbazen over die gedachtegang.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook deze vervolgstappen zijn zowat rechtstreeks uit Amerika geimporteerd. De beschuldiging van racisme zonder enig bewijs, genoegdoening eisen voor een draaideurcrimineel, "verandering" eisen waarbij er zo goed als geen introspectie is over de verantwoordelijkheid van zowel het individu als de eigen gemeenschap zelf. Het is allemaal zo voorspelbaar. De volgende ontwikkeling zal wel zijn dat protesten uit de hand lopen en sommige politici en media dan wel begrip weten te vinden voor de frustraties van de relschoppers.
En het echte slachtoffer? Degene die bedreigd met een vuurwapen, mishandeld en beroofd is? Die lijkt voor de demonstranten, geldinzamelaars en meelopers niet eens te bestaan. Terwijl de kans dat het slachtoffer van de roof (gezien de omgeving waarin het gebeurd is) zelf ook een donkere jongen is, mij zeker aanwezig lijkt.
Ja idd.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jongens van kleur treffen ons ook altijd harder dan witte jongens en richten meer schade aan
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het protocol voorziet eerst schieten in de benen.
Maar met die afgezakte drollenvangers die die (drill)rappers dragen is het ook moeilijk om in te schatten waar de benen eindigen en de rug begint.
Die racisten vinden het ook alleen maar erg als er een donkere gast wordt afgemaaktquote:
Nou, mss he..quote:Op donderdag 25 september 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
TrekkerGod
Ik zal het nog mooier maken, die agent mocht niet schieten en is er ook voor gestraft.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
TrekkerGod
Als het een joodse jongeman was geweest hoorde je dit type groep niet hoorquote:Op donderdag 25 september 2025 16:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die racisten vinden het ook alleen maar erg als er een donkere gast wordt afgemaakt
Ook alleen maar, omdat het vol op beeld stond. In de eerste instantie waste de politie de handen in onschuldquote:Op donderdag 25 september 2025 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken, die agent mocht niet schieten en is er ook voor gestraft.
Racistisch kutland hoor. Sjonge.
Gelukkig hebben we daar de Rijksrecherche voor.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook alleen maar, omdat het vol op beeld stond. In de eerste instantie waste de politie de handen in onschuldnet zoals met die Turkse garagehouder destijds
Mee eens hoor, maar het zal niet de eerste keer zijn dat de voorstelling van zaken door de politie finaal onderuit wordt gehaald. Zonder beelden val je al gauw terug op getuigenverklaringen en reconstructies en dan is er alweer meer ruimte voor twijfel.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar de Rijksrecherche voor.
Ik was niet heel serieus, je hoeft niet zo boos te doenquote:Op donderdag 25 september 2025 16:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, mss he..
Heel mss...
Het kan zo zijn...
Dat "getinte" mensen nu eenmaal vaker een monopoly hebben op criminaliteit..
Zou dát ook kunnen meespelen?
Dat de kans groter is dat deze figuren tegen een politiekogel koppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |