Maar goed dat dit soort politiegeweld altijd uitgebreid onderzocht wordt dusquote:Op donderdag 25 september 2025 16:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook alleen maar, omdat het vol op beeld stond. In de eerste instantie waste de politie de handen in onschuldnet zoals met die Turkse garagehouder destijds
Absoluut. Voor lichtere handelingen zou het wmb ook al mogen.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar goed dat dit soort politiegeweld altijd uitgebreid onderzocht wordt dus
Er wordt veel te weinig geschoten in NL.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook alleen maar, omdat het vol op beeld stond. In de eerste instantie waste de politie de handen in onschuldnet zoals met die Turkse garagehouder destijds
Ieder schietincident wordt onderzocht, en ook ieder ander incident waarbij iemand zwaar gewond raakt of overlijdt. Je kan de Rijksrecherche niet overspoelen met iedere aanhouding waarbij de arrestant zich verzet.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Absoluut. Voor lichtere handelingen zou het wmb ook al mogen.
Dan moeten ze 'm maar meer voorgevenquote:Op donderdag 25 september 2025 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er wordt veel te weinig geschoten in NL.
Lekker subtiel het verhaaltje omdraaien, is goed makker. Groetjes.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Ieder schietincident wordt onderzocht, en ook ieder ander incident waarbij iemand zwaar gewond raakt of overlijdt. Je kan de Rijksrecherche niet overspoelen met iedere aanhouding waarbij de arrestant zich verzet.
Kun je straks ff live verslag doen?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Freak666 het volgende:
[..]
Niet heel Capelle is pauper.
Woon zelf in Capelle en mijn dochter gaat er naar de basisschool. Echt een prima buurt, 1 van de betere (en duurdere) wijken van de agglomeratie. Capelle is groot. Waar dit zich afspeelde is wel andere koek overigens. Net als in Rotterdam heb je ook in Capelle slechte en betere buurten.
Het komt wel overigens wel dichtbij zo (en dat meen ik serieus ipv als grap in deze).
???quote:Op donderdag 25 september 2025 16:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker subtiel het verhaaltje omdraaien, is goed makker. Groetjes.
Bij schietpartijen gaat dat wel verder dan dat..maar ik snap je insteek.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar het zal niet de eerste keer zijn dat de voorstelling van zaken door de politie finaal onderuit wordt gehaald. Zonder beelden val je al gauw terug op getuigenverklaringen en reconstructies en dan is er alweer meer ruimte voor twijfel.
Volgens mij moet zelfs een waarschuwingsschot verantwoord worden.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Ieder schietincident wordt onderzocht, en ook ieder ander incident waarbij iemand zwaar gewond raakt of overlijdt. Je kan de Rijksrecherche niet overspoelen met iedere aanhouding waarbij de arrestant zich verzet.
Dat is ook een schietincident.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij moet zelfs een waarschuwingsschot verantwoord worden.
Ja. Ik bedoel meer zelfs al is er niemand gewond dan komt er nog veel bij kijken.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is ook een schietincident.
Verdommequote:Op donderdag 25 september 2025 15:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het protocol voorziet eerst schieten in de benen.
Maar met die afgezakte drollenvangers die die (drill)rappers dragen is het ook moeilijk om in te schatten waar de benen eindigen en de rug begint.
denk niet dat die mensen zo laag zijnquote:
Ik kan wel een verandering bedenken. De politie moet veel harder optreden en vaker.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef Aether het volgende:
Vanmiddag demonstratie bij politiebureau Capelle aan den IJssel om dood 15-jarige Jerry
https://www.geenstijl.nl/(...)dood-15-jarige-jerry
[ afbeelding ]
En veel hogere straffen.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kan wel een verandering bedenken. De politie moet veel harder optreden en vaker.
Hiermee zeg ik dus niet dat het amerikaanse politie moet worden en iedereen moet neerschieten
Nee want de gevangenissen zitten volquote:
Dat is nog de OP van het eerste uur.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo schiet verdachte dood? Hij was dus enkel verdacht, maar niet zeker of het de dader was?
demand change van die mongolen ja, ga godverdomme werken voor je geldquote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef Aether het volgende:
Vanmiddag demonstratie bij politiebureau Capelle aan den IJssel om dood 15-jarige Jerry
[ afbeelding ]
Nee ik heb liever dat jij werkt voor mijn geld snap jequote:Op donderdag 25 september 2025 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
demand change van die mongolen ja, ga godverdomme werken voor je geld
Ze kunnen hun woonplaats niet eens goed schrijven.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |