Feestdagen vernoemen?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien ook maar een straat of een feestdag naar em vernoemen als we toch bezig zijn.
'Peaceful'.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef Aether het volgende:
Vanmiddag demonstratie bij politiebureau Capelle aan den IJssel om dood 15-jarige Jerry
https://www.geenstijl.nl/(...)dood-15-jarige-jerry
[ afbeelding ]
Hij zou zich eerst eens moeten inlezen in de feiten en niet meteen lukraak dingen gaan roepen die niet waar blijken te zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Als ik die Roethof op TV zie moet ik altijd snel een teiltje pakken. Zelden iemand met zo'n onsympathieke uitstraling gezien. Om met die werknemer van Mengvoeders United te spreken: "WAT BEN JIJ TOCH ONSYMPATHIEK!" .
Dat is dan het uiterlijk vertoon, maar het effect wordt natuurlijk versterkt door het soort zaken dat hij doet en zijn insteek daarbij.
Kempi...quote:Op donderdag 25 september 2025 14:44 schreef matthijst het volgende:
Ach, Kempi steunt het ook.
Van de ene crimineel naar de andere.
Justice has already been served.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef Aether het volgende:
Vanmiddag demonstratie bij politiebureau Capelle aan den IJssel om dood 15-jarige Jerry
[ afbeelding ]
En de werkende medemens dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zou als RET de metrolijn stil leggen. Dan is het voor het gajes uit de rest van Nederland bijna onmogelijk om er te komen.
Bizar, wat zijn we in dit land toch ver afgezakt.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor nu het publiek in de Jerry Springer-show.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Justice For Jerry"; het allitereert wel lekker moet ik toegeven als media-expert en taalpotpourrist.
Bijna ....quote:Op donderdag 25 september 2025 14:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zou als RET de metrolijn stil leggen. Dan is het voor het gajes uit de rest van Nederland bijna onmogelijk om er te komen.
Je hebt gelijk dat kan/kon ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Roethof heeft de zeldzame gave om eenieder tegen de haren in te strijken, maar het is een prima advocaat en irl ook een prima kerel.
Verder snap ik de haat niet zo. Ja, deze jongen zal vast een klootzakje zijn geweest. Maar als je 15 bent is het sowieso een drama als je wordt doodgeschoten.
Ook voor de agent die ongetwijfeld naar eer en geweten heeft gehandeld.
Dat de moeder nu gerechtigheid zoekt kan ik mij ook voorstellen. Ook als je als moeder om wat voor reden dan ook niet voor je kind hebt kunnen zorgen… het is ontzettend pijnlijk om een kind te verliezen.
Het kan allemaal wel een tandje minder…
¨Jongetje¨.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
Als je die dader op tv jongetje moet gaan noemen om mensen hem zielig te laten vinden dan kom je vooral zwak in je zaak over vind ik. Jongetje zeg je tot max een jaar of 12. Of het moet een fysieke verwijzing zijn, was hij een dwerg?
Ik vind dat ik zelf best mild ben gebleven, beetje rekening houden met het feit dat hij toch 15 was.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:06 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat kan/kon ook.
Al met al is het een heel treurige situatie waar niemand op zit te wachten.
Ze eisen verandering. Welke verandering precies? Dat Kempi in het vervolg geen 16 jarigen meer prostitueert? Of een ex bedreigt omdat ze geen abortus wil plegen?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Jerry life matters 😉quote:Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze eisen verandering. Welke verandering precies? Dat Kempi in het vervolg geen 16 jarigen meer prostitueert? Of een ex bedreigt omdat ze geen abortus wil plegen?
Snap ook wel waarom die agent niet meteen door had dat het om een minderjarige ging.quote:
Is zou me er als RET gewoon helemaal niet mee bemoeien. Lijkt me geen taak voor ze.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk dat VEM het meer tegen of over mij had. Ik nam namelijk niet bepaald een blad voor mijn mondquote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat ik zelf best mild ben gebleven, beetje rekening houden met het feit dat hij toch 15 was.
Op 21 september is een ander kind gewelddadig onder dreiging van een vuurwapen beroofd van zijn fatbike.quote:
9.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt bij 50cent.
Die had weet ik hoeveel kogels overleefd.
Horen we niks van.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op 21 september is een ander kind gewelddadig onder dreiging van een vuurwapen beroofd van zijn fatbike.
Hetgeen waarvan je weet dat het gaat komenquote:
En dan de schaamteloosheid het echte slachtoffer te negeren en ook vooral het kleurtje van het slachtoffer te noemen Bij1 moet zich het snot achter de oren schamenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op 21 september is een ander kind gewelddadig onder dreiging van een vuurwapen beroofd van zijn fatbike.
Als dat andere kind zijn fatbike had afgestaan leefde Jerry nog /squote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word echt kwaad van dit soort polariserende ongeinformeerde troep. Zo wanhopig proberen een Amerikaanse beeld te scheppen, alsof de politie hier inherent racistisch is.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
"Een systeem dat zwarte jongens en jongens van kleur onevenredig harder treft dan witte jongens."_!!
Maar ook echt, dat ze het dúrven te schrijvenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
"Een systeem dat zwarte jongens en jongens van kleur onevenredig harder treft dan witte jongens."_!!
Dat zei die PvdA burgermeester in Utrecht toen dit weekend weer een meisje zomaar neergestoken werd door een asielzoeker. 'had ie maar een huis gehad'quote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Als dat andere kind zijn fatbike had afgestaan leefde Jerry nog /s
Niet alleen dit. Maar dit is het echte slachtoffer die een pistool op zijn kop heb gehad een ordinaire rotschop nageven alsof die beroving zijn eigen schuld is geweestquote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word echt kwaad van dit soort polariserende ongeinformeerde troep. Zo wanhopig proberen een Amerikaanse beeld te scheppen, alsof de politie hier inherent racistisch is.
Je kan en moet het hebben over waarom zo'n jonge gozer zo ver is afgegleden. Niet wat daar het gevolg van is
Bij1kanjerpartij
IK vroeg me al af : waar blijft de racismekaart ?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Aether het volgende:
[..]
https://social.bij1.org/@:BIJ1/115254958310863671
Dit omdenken en de dader het slachtoffer maken zien we helaas al veel langer.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat zei die PvdA burgermeester in Utrecht toen dit weekend weer een meisje zomaar neergestoken werd door een asielzoeker. 'had ie maar een huis gehad'
Totaal de weg kwijt dat soort mensen.
Ook weer allerlei aannamen en geruchten, zoals "in de rug geschoten".quote:Op donderdag 25 september 2025 15:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
IK vroeg me al af : waar blijft de racismekaart ?
Alsof de politie elke dag zwarte kinderen overhoop knalt voor de fun.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word echt kwaad van dit soort polariserende ongeinformeerde troep. Zo wanhopig proberen een Amerikaanse beeld te scheppen, alsof de politie hier inherent racistisch is.
Je kan en moet het hebben over waarom zo'n jonge gozer zo ver is afgegleden. Niet wat daar het gevolg van is
Bij1kanjerpartij
Was hij toen ook 15 jaar?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt bij 50cent.
Die had weet ik hoeveel kogels overleefd.
Die stumper is zijn leven nu vast niet meer veilig ik hoop dat hij ergens ondergedoken zit.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet alleen dit. Maar dit is het echte slachtoffer die een pistool op zijn kop heb gehad een ordinaire rotschop nageven alsof die beroving zijn eigen schuld is geweest
Door de advocaat zo gecommuniceerd.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ook weer allerlei aannamen en geruchten, zoals "in de rug geschoten".
Het protocol voorziet eerst schieten in de benen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |