Op 21 september is een ander kind gewelddadig onder dreiging van een vuurwapen beroofd van zijn fatbike.quote:
9.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt bij 50cent.
Die had weet ik hoeveel kogels overleefd.
Horen we niks van.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op 21 september is een ander kind gewelddadig onder dreiging van een vuurwapen beroofd van zijn fatbike.
Hetgeen waarvan je weet dat het gaat komenquote:
En dan de schaamteloosheid het echte slachtoffer te negeren en ook vooral het kleurtje van het slachtoffer te noemen Bij1 moet zich het snot achter de oren schamenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op 21 september is een ander kind gewelddadig onder dreiging van een vuurwapen beroofd van zijn fatbike.
Als dat andere kind zijn fatbike had afgestaan leefde Jerry nog /squote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word echt kwaad van dit soort polariserende ongeinformeerde troep. Zo wanhopig proberen een Amerikaanse beeld te scheppen, alsof de politie hier inherent racistisch is.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
"Een systeem dat zwarte jongens en jongens van kleur onevenredig harder treft dan witte jongens."_!!
Maar ook echt, dat ze het dúrven te schrijvenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
"Een systeem dat zwarte jongens en jongens van kleur onevenredig harder treft dan witte jongens."_!!
Dat zei die PvdA burgermeester in Utrecht toen dit weekend weer een meisje zomaar neergestoken werd door een asielzoeker. 'had ie maar een huis gehad'quote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Als dat andere kind zijn fatbike had afgestaan leefde Jerry nog /s
Niet alleen dit. Maar dit is het echte slachtoffer die een pistool op zijn kop heb gehad een ordinaire rotschop nageven alsof die beroving zijn eigen schuld is geweestquote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word echt kwaad van dit soort polariserende ongeinformeerde troep. Zo wanhopig proberen een Amerikaanse beeld te scheppen, alsof de politie hier inherent racistisch is.
Je kan en moet het hebben over waarom zo'n jonge gozer zo ver is afgegleden. Niet wat daar het gevolg van is
Bij1kanjerpartij
IK vroeg me al af : waar blijft de racismekaart ?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Aether het volgende:
[..]
https://social.bij1.org/@:BIJ1/115254958310863671
Dit omdenken en de dader het slachtoffer maken zien we helaas al veel langer.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat zei die PvdA burgermeester in Utrecht toen dit weekend weer een meisje zomaar neergestoken werd door een asielzoeker. 'had ie maar een huis gehad'
Totaal de weg kwijt dat soort mensen.
Ook weer allerlei aannamen en geruchten, zoals "in de rug geschoten".quote:Op donderdag 25 september 2025 15:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
IK vroeg me al af : waar blijft de racismekaart ?
Alsof de politie elke dag zwarte kinderen overhoop knalt voor de fun.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word echt kwaad van dit soort polariserende ongeinformeerde troep. Zo wanhopig proberen een Amerikaanse beeld te scheppen, alsof de politie hier inherent racistisch is.
Je kan en moet het hebben over waarom zo'n jonge gozer zo ver is afgegleden. Niet wat daar het gevolg van is
Bij1kanjerpartij
Was hij toen ook 15 jaar?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt bij 50cent.
Die had weet ik hoeveel kogels overleefd.
Die stumper is zijn leven nu vast niet meer veilig ik hoop dat hij ergens ondergedoken zit.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet alleen dit. Maar dit is het echte slachtoffer die een pistool op zijn kop heb gehad een ordinaire rotschop nageven alsof die beroving zijn eigen schuld is geweest
Door de advocaat zo gecommuniceerd.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ook weer allerlei aannamen en geruchten, zoals "in de rug geschoten".
Het protocol voorziet eerst schieten in de benen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |