Nog een keer lezen… de protestactie staat er los van. Maar omdat die in de omgeving plaatsvindt wil men de leerlingen tijdig in veiligheid hebben.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Een hele groep emotionele tieners eerder vrij geven om te gaan demonstreren?
Dat klinkt alsof dat niet goed kan gaan.
Hij is willens en wetens iemand gewelddadig aan het beroven met een pistool, krijgt meerdere waarschuwingen van de politie terwijl hij dat pistool vastheeft, en weigert om ze op te volgen. Het is gewoon fucking dom.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:10 schreef spapaars het volgende:
Het is gewoon pijnlijk om je jonge leven op zo'n naïeve manier te beëindigen.
Vergeet zijn eerdere overtredingen en zijn enkelband niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:47 schreef Feola het volgende:
[..]
Hij is willens en wetens iemand gewelddadig aan het beroven met een pistool, krijgt meerdere waarschuwingen van de politie terwijl hij dat pistool vastheeft, en weigert om ze op te volgen. Het is gewoon fucking dom.
Ah dat is anders idd.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog een keer lezen… de protestactie staat er los van. Maar omdat die in de omgeving plaatsvindt wil men de leerlingen tijdig in veiligheid hebben.
Die oerdomme tiktok-generatie/gangstertjes zijn te dom om te poepen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
Dit land is helemaal de weg kwijt. Gaan ze nu serieus demonstreren/rellen omdat een crimineel die met een pistool iemand anders heeft lopen bedreigen is doodgeschoten?
Ze zouden het moeten vieren.
Ja dat bedoel ik dus met dat dit land de weg kwijt is.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef Feola het volgende:
[..]
Die oerdomme tiktok-generatie/gangstertjes zijn te dom om te poepen hoor.
Manman, ik keek weleens naar dat programma op tv Dream School, zijn precies dat soort figuren.
En de stratenmakers. Glaszetters.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:44 schreef monkyyy het volgende:
Zet de waterkanonnen maar weer klaar dan.
Gelukkig is niet het hele land zo, maar het zijn er wel heel veel. Vooral in de randstad.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus met dat dit land de weg kwijt is.
1730.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:53 schreef KoningWouter het volgende:
Hoelaat begint die demonstratie? Kan ik nog even zoutjes en popcorn halen.
Nice thanks, deze ga ik even volgen.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:54 schreef maily het volgende:
[..]
1730.
Maar om 1500 gaan de poorten van de school al open.
Het zou mij niet verbazen als de voorstelling eerder begint ...
Het is daar altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben trouwens wat blij dat ik in de jaren 90/00 op middelbaar en hoger onderwijs zat in een grotere stad en niet nu. Het was een relaxte tijd toen, de treinen zaten zeker 90-95% autochtone Nederlanders en het grootste ding was dat de leerlingsecretaresse in de chick stond.
Snap niks van wat je zegt.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is daar altijd al zo geweest.
Blij dat mijn kinderen daar nooit naar school zullen gaan.
Ook de basisscholen trouwens, want als de kinderen nog te klein zijn om gekke dingen te doen dan zijn het wel de ouders.
Klopt, het is wat ik al schreef.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:47 schreef Feola het volgende:
[..]
Hij is willens en wetens iemand gewelddadig aan het beroven met een pistool, krijgt meerdere waarschuwingen van de politie terwijl hij dat pistool vastheeft, en weigert om ze op te volgen. Het is gewoon fucking dom.
Kan me nog herinneren hoe hij tijdens dat BLM gedoe een meid bijstond die zogenaamd slecht was behandeld. Die had echter het verhaal helemaal verdraaid dus stond hij nogal voor lul. Wel z'n gezicht op tv gehad weer, dat wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Roethof komt alleen maar aanwaaien omdat dit een zaak is met veel publiciteit.
Vervolgens is ze zelf ook nog eens veroordeeld omdat ze agenten sloeg.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren hoe hij tijdens dat BLM gedoe een meid bijstond die zogenaamd slecht was behandeld. Die had echter het verhaal helemaal verdraaid dus stond hij nogal voor lul. Wel z'n gezicht op tv gehad weer, dat wel.
Nou, eh..quote:Op donderdag 25 september 2025 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
Dit land is helemaal de weg kwijt. Gaan ze nu serieus demonstreren/rellen omdat een crimineel die met een pistool iemand anders heeft lopen bedreigen is doodgeschoten?
Ze zouden het moeten vieren.
Keti Jerry of zo iets?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien ook maar een straat of een feestdag naar em vernoemen als we toch bezig zijn.
In zijn rug geschoten kan je ook prima interpreteren als neergeschoten terwijl de rug naar de agent was gekeerdquote:Op donderdag 25 september 2025 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Benieuwd of Roethof nu publiek gaat rectificeren na die ophitsende leugen van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |