SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand zit nog lekker in de wedstrijd inmiddelsquote:Op woensdag 24 september 2025 22:26 schreef HMFuckyouall het volgende: Waarom worden alle ballen zo slap ingespeeld op elkaar, raar wel al dat balverlies
Die is er nog niet klaar voor, maar ik vind hem wel beter dan Slory afgelopen zondag!!quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De wedstrijd is nog bezig en ik ben 'm nu al vergeten
tuchtcommissie materiaalquote:Op woensdag 24 september 2025 22:28 schreef CR7 het volgende:
Schandalig eigenlijk wat RvP met deze wedstrijd aan het doen is.
De_Pelquote:Op woensdag 24 september 2025 22:30 schreef De_Pel het volgende:
Erg jammer als je met deze fantasie opstelling punten ga verspelen
Zijn de schreeuwers 'we zijn prima bezet met elke positie minimaal 2 goede spelers' hopelijk wel even stil.
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:30 schreef De_Pel het volgende:
Zijn de schreeuwers 'we zijn prima bezet met elke positie minimaal 2 goede spelers' hopelijk wel even stil.
Pistolero verandert nooit van mening en verder dacht niemand dit nog (hoop ik)quote:Op woensdag 24 september 2025 22:30 schreef De_Pel het volgende:
Zou dik verdiend zijn. Deze voorhoede is helemaal niks en een compleet broddelwerk qua aankoopbeleid.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:31 schreef snabbi het volgende:
hoeveel kansen moet braga nog krijgen... deze wedstrijd verliezen zou niet onterecht zijn wmb
Van Persie weigert ook de buitenspelers te wisselen. Die moet toch ook zien dat het totaal niet looptquote:Op woensdag 24 september 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou dik verdiend zijn. Deze voorhoede is helemaal niks en een compleet broddelwerk qua aankoopbeleid.
Diarra is nog wel een acceptabel gokje. Die 15 miljoen voor Tengstedt en Borges is pure verspillingquote:Op woensdag 24 september 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou dik verdiend zijn. Deze voorhoede is helemaal niks en een compleet broddelwerk qua aankoopbeleid.
Medelijden met de rest van de bar.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Had wel iets leukers kunnen bedenken dat in een bar in Peru dit Feyenoord te kijken gadverdamme
Barman is je dankbaar.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Had wel iets leukers kunnen bedenken dat in een bar in Peru dit Feyenoord te kijken gadverdamme
Met peruviaanse erbij prima te doenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die is leeg hahaquote:Op woensdag 24 september 2025 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Medelijden met de rest van de bar.
Ja, dit.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles is rampzalig deze wedstrijd. Feyenoord, Braga en de scheids.
gewoon terecht verliezenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:37 schreef fetX het volgende:
Verliezen tegen dit walgelijk slechte elftal
Lekker van Persie!quote:
Dan moet je dit maar serieus nemen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:37 schreef fetX het volgende:
Verliezen tegen dit walgelijk slechte elftal
Hij had het nog kunnen corrigeren, maar als je deze buitenspelers 90 minuten laat staan wil je gewoon niet winnen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:39 schreef fetX het volgende:
We bedanken van Persie met zijn achterlijke opstelling.
Ik bedank vooral te Kloese voor al die schijtaankopen voorinquote:Op woensdag 24 september 2025 22:39 schreef fetX het volgende:
We bedanken van Persie met zijn achterlijke opstelling.
Dat ook wel jaquote:Op woensdag 24 september 2025 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had het nog kunnen corrigeren, maar als je deze buitenspelers 90 minuten laat staan wil je gewoon niet winnen
Yup maar dat boeit blijkbaar niet gezien die achterlijke opstelling.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aston Villa presteert wel slecht in Prumjur Liek maar qua namen kunnen die zomaar winnen van Feyenoord dan sta je met 0 punten in speelronde 3.
Je speelt uitstekend afgelopen zaterdag. Gewoon grotendeels je elftal laten staan. Echt een fout van Van Persie.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedank vooral te Kloese voor al die schijtaankopen voorin
Dat is echt onbegrijpelijk jaquote:Op woensdag 24 september 2025 22:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zeker als je besluit je spits in vorm niet mee te nemen. Al is het maar als invaller.
Nee, maar je kunt het met 10 man proberenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:40 schreef Haringkop2 het volgende:
Gaan we nog die tweede belachelijke slechte buitenspelers wisselen?
Zelfde geldt voor je beste rechtsbackquote:Op woensdag 24 september 2025 22:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zeker als je besluit je spits in vorm niet mee te nemen. Al is het maar als invaller.
Klopt, er was ook totaal geen reden om de boel zo om te gooien. Het is een beetje de Fariola tactiek, ware het niet dat Fariola hiermee nog nooit een prijs gewonnen heeft, bij geen enkele club. Dus een beetje vreemd om juist dat dan te kopiëren.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Je speelt uitstekend afgelopen zaterdag. Gewoon grotendeels je elftal laten staan. Echt een fout van Van Persie.
Dat vond ik ook, maar zeven potjes in drie weken is ook wel veel, dus ik snap het rouleren wel. Maar als de reserve aanvallers er gewoon helemaal niks van kunnen, dan vervalt dat ook wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Je speelt uitstekend afgelopen zaterdag. Gewoon grotendeels je elftal laten staan. Echt een fout van Van Persie.
Toch wist Slot zn team wel goed te prepareren voor een druk Europees programma. Bijzonder dat het al twee seizoenen als zo groot probleem wordt gezien.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar zeven potjes in drie weken is ook wel veel, dus ik snap het rouleren wel. Maar als de reserve aanvallers er gewoon helemaal niks van kunnen, dan vervalt dat ook wel.
Ik vind Larin trouwens helemaal niet zo verkeerd
Nope, ze kunnen wat mij betreft doodvallenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Totdat je tweede wordt en je ineens niet automatisch de CL miljoenen vangt.
Blijf erbij, er is een verschil tussen rouleren en spelers gewoon niet meenemen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar zeven potjes in drie weken is ook wel veel, dus ik snap het rouleren wel. Maar als de reserve aanvallers er gewoon helemaal niks van kunnen, dan vervalt dat ook wel.
Ik vind Larin trouwens helemaal niet zo verkeerd
Dit is ontzettend dom gelopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:46 schreef hhh38 het volgende:
Larin staat helaas iets te vaak buitenspel
heel erg vrij zo achter de defensiequote:Op woensdag 24 september 2025 22:46 schreef bbuddybb het volgende:
Larin weet niet wat buitenspel is.
Stond een meter achter de lijn.
Maar reizen, trainen en invallen is qua belasting misschien alsnog 80% van normaal. En Ueda is al heen en weer naar Japan gevlogen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijf erbij, er is een verschil tussen rouleren en spelers gewoon niet meenemen.
Misschien moeten we hem nog een kans gevenquote:
Voor komend jaar is de tweede plek automatische plaatsing CL al veilig gesteldquote:Op woensdag 24 september 2025 22:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Totdat je tweede wordt en je ineens niet automatisch de CL miljoenen vangt.
Eens ja, dit team is allesbehalve bijzonder. Van Persie vuile klootzak.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:47 schreef fetX het volgende:
Met normale buitenspelers win je hier gewoon.
Dat heeft ook wel met de indeling van het programma te maken. De eerste twee seizoenen was het bittere noodzaak dat we niet konden rouleren (overigens ging dat in 22/23 helemaal niet zo goed), in 23/24 had je niet die vervloekte donderdag en presteerden we wel degelijk slechter door het dubbele programma.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:44 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Toch wist Slot zn team wel goed te prepareren voor een druk Europees programma. Bijzonder dat het al twee seizoenen als zo groot probleem wordt gezien.
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 september 2025 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als PSV worden jullie bedankt voor het onnodig verliezen tegen een directe concurrent.
Gewoon daar laten, ze lachen zich in Porto de tering dat die nietsnut ze 10 miljoen heeft opgebrachtquote:Op woensdag 24 september 2025 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem nog een kans geven
Zo'n slechte wedstrijd haalt je ook je uit je ritme en goede gevoel.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar reizen, trainen en invallen is qua belasting misschien alsnog 80% van normaal. En Ueda is al heen en weer naar Japan gevlogen.
Ik vind het prima. Alles op de Eredivisie.
het is wanbeleid van van persiequote:Op woensdag 24 september 2025 22:48 schreef bbuddybb het volgende:
Met Moussa erin gebeurt er tenminste iets.
Zo onnodig dit.
Moest lachen, thanks dit kan ik net even nodigquote:Op woensdag 24 september 2025 22:48 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Gewoon daar laten, ze lachen zich in Porto de tering dat die nietsnut ze 10 miljoen heeft opgebracht
Aanvallend eensquote:Op woensdag 24 september 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben gewoon weer veel te veel geld besteed aan middelmatige B-garnituur
Je moet er hierna nog 7 hequote:Op woensdag 24 september 2025 22:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Alles op de Eredivisie.
@Scrummiequote:Op woensdag 24 september 2025 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem nog een kans geven
Anelquote:Op woensdag 24 september 2025 22:49 schreef Haringkop2 het volgende:
Lekker boeiend die CL miljoenen, we kopen er alleen maar brandhout van.
Ik had Ueda er sowieso niet ingebracht vandaag. Je mag ook wel verwachten dat een aankoop van 5 miljoen zoals Tengstedt ook maar iets kan.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijf erbij, er is een verschil tussen rouleren en spelers gewoon niet meenemen.
Eens. Het verschil tussen de eerste 3 en de tweede 3 voorin is schrikbarend - terwijl Sauer - Ueda - Moussa ook al geen wereld aanval is. Die Diarra wil ik als leuke wilde gok best vergeven, maar Tengsted en Borges, dat kan toch echt niet man.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedank vooral te Kloese voor al die schijtaankopen voorin
Anel en Watanabe wel in de leeftijdscategorie dat je het mag verwachten, want daar ga je geen winst meer op boeken. Zeker Watanabe.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Aanvallend eens
Jeng, Valente, Anel en Watanabe zijn goede aankopen
Hij lijstje met miskopen is vele malen groter dan de spelers die wel iets toevoegen. En zijn nog rete duur ookquote:
Dat wordt straks nog minder, door de oogtyfus die je hebt opgelopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:51 schreef Document1 het volgende:
Ik heb nog maar 20% zicht over na het krabben in m’n ogen.
Absoluut, de laatste 10 minuten pas begonnen met voetballen. Eerste 25 minuten nog wel dominant maar daarna 55 minuten wachten op de 1-0.quote:
Robin is een beetje simpel, maar naast Sjon lijkt iedereen een raketgeleerdequote:Op woensdag 24 september 2025 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
Domme Robin klinkt niet zo lekker als domme Sjon
Het was van beide kanten zo walgelijk slecht dat iets anders dan 0-0 eigenlijk niet had gemogen.quote:
Jullie gaan de volgende ronde zo niet halen en dat zou echt een schande zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Nu al tegen 1 van de zwakste tegenstanders verliezen. Tegen Aston Villa ga je natuurlijk onderuit. Dan mag je echt nog behoorlijk aan de bak.
Robin de robot, was ook niet heel nuttig uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Robin is een beetje simpel, maar naast Sjon lijkt iedereen een raketgeleerde
Dit is 5D chess van Robin. Vroeg Europa verlaten, zodat je je volledig kan focussen op de competitiequote:Op woensdag 24 september 2025 22:55 schreef Nober het volgende:
Wat waren jullie weer ontiegelijk slecht zeg. Waardeloos! Ga je kapotschamen!
Hoe vroeg je ook Europa wil verlaten, je zit er tot en met januari aan vast.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is 5D chess van Robin. Vroeg Europa verlaten, zodat je je volledig kan focussen op de competitie
Denk niet dat Biden in het FOK! Feyenoord topic zitquote:Op woensdag 24 september 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Diepe zucht. Conclusies:
- we hebben toch wel erg veel dure rotzooi gehaald en een compleet uitgebalanceerde selectie
- vPersie zijn kronkels zijn soms onnavolgbaar
- Lotomba kan gewoon echt niet verdedigen en moet je niet meer opstellen
Joe, tot zondag.
Je hebt natuurlijk verschillende manieren om te rouleren, maar wat Van Persie vandaag deed sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die het geen probleem vonden om te rouleren zouden nu eigenlijk ook stil moeten zijn.
Dezelfde Chelsea die Conference League-kampioen is?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We zijn als club gewoon dusdanig groot geworden dat we de EL niet langer serieus nemen. Zoals de Milans en Chelsea's van deze wereld ook altijd doen.
Nu val je als trol wel door de mand.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Echt een prima wedstrijd tegen een vele malen betere tegenstander. Tactisch stond het weer als een huis.
Wel weer keihard gelachen om alle leugens en onjuiste takes van het hersendode voetvolk hier. Dit topic stelt nooit teleur.
Rouleren kan wel, maar dan wel met mate. Jeng erin is prima te begrijpen. Targhaline ook want die doet moeiteloos mee. Smal en Bos is gelijkwaardig (Smal eigenlijk beter zelfs).quote:Op woensdag 24 september 2025 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die het geen probleem vonden om te rouleren zouden nu eigenlijk ook stil moeten zijn.
Rouleten met 2-3 spelers? Moet kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Dit lijkt me duidelijk het 2e.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk verschillende manieren om te rouleren, maar wat Van Persie vandaag deed sloeg echt nergens op.
Na de keiharde afstraffing tegen Fenerbahce wist hij dat de Europees competitie anders is dan de Eredivisie, dan begin je dus met je sterkste opstelling en ga je niet wat proefballonnetjes oplaten door spelers die nog nooit in de basis zijn begonnen, nu ineens te laten starten.
Tenzij Van Persie, zoals PSV wel vaker deed, de Europese competitie niet serieus neemt en zich vol wilt richten op de competitie. Dan snap ik dat hij zijn sterkste opstelling alleen voor de Eredivisie bewaart., dan is de nederlaag van vandaag een logisch gevolg van het risico dat hij heeft genomen.
Hahahahaquote:Op woensdag 24 september 2025 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Echt een prima wedstrijd tegen een vele malen betere tegenstander. Tactisch stond het weer als een huis.
Wel weer keihard gelachen om alle leugens en onjuiste takes van het hersendode voetvolk hier. Dit topic stelt nooit teleur.
Je bent dus niet enkel in WLR ondragelijk, misselijk makend figuur.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Met de rust was er nog niks aan de hand. Breng Moussa eerder en vervang Borges voor een Sliti en je trekt zo’n wedstrijd nog wel naar je toe. Maar ipv daarvan kregen we Lotomba omdat Nieuwkoop ook nooit 90 minuten kan volmaken…quote:Op woensdag 24 september 2025 23:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Rouleten met 2-3 spelers? Moet kunnen.
Maar dit?
Jeng laten starten was juist logisch, die jongen moet Zondag ook spelen, die moet ritme hebben. En buiten dat kan je nu Watanabe en Zondag (gedwongen) Anel rust geven.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit lijkt me duidelijk het 2e.
Dat je Read, Ueda en Sauer niet in de basis zet snap ik nog wel. Smal of Bos maakt niet zoveel uit. Maar Valente, Watanabe en Hadj Moussa hadden makkelijk kunnen spelen. En hadden moeten spelen als je hier daadwerkelijk een resultaat wil halen.
Feyenoord in de Kuip op een Europese avond waarbij de druk er op komt is meestal onze beste remedie.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Nu al tegen 1 van de zwakste tegenstanders verliezen. Tegen Aston Villa ga je natuurlijk onderuit. Dan mag je echt nog behoorlijk aan de bak.
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:02 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Nu val je als trol wel door de mand.
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je bent dus niet enkel in WLR ondragelijk, misselijk makend figuur.
Die on-ge-kende domheid blijft toch fenomenaal. Het wordt ook gewoon elk jaar erger.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het blijft toch een fascinerende act hè
Als je voor een resultaat gaat maakt het niet uit wie er zondag moet spelen.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeng laten starten was juist logisch, die jongen moet Zondag ook spelen, die moet ritme hebben. En buiten dat kan je nu Watanabe en Zondag (gedwongen) Anel rust geven.
Jeng was ook totaal het probleem niet, die speelde prima. Ook Targhaline was het probleem niet, dat was echt voorin.
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je bent dus niet enkel in WLR ondragelijk, misselijk makend figuur.
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die on-ge-kende domheid blijft toch fenomenaal. Het wordt ook gewoon elk jaar erger.
Okéquote:Op woensdag 24 september 2025 23:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die on-ge-kende domheid blijft toch fenomenaal. Het wordt ook gewoon elk jaar erger.
Achterin was Jeng niet onwennig, die speelde prima. Het probleem was bij de drie voorin.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je voor een resultaat gaat maakt het niet uit wie er zondag moet spelen.
Hoe meer wisselingen, hoe meer onwennigheid. Als je al 2 noodgedwongen wissels doorvoert moet je voor een resultaat het verder zo beperkt mogelijk houden.
Stiekem vind ik je posts vaak niet eens zo heel slecht in de poel van negativiteit en opportunisme dat dit topic vaak is, maar je kan daar ook in doorslaan. Dit is daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zerrouki ook, weet niet of dat dus zo'n goede take isquote:Op woensdag 24 september 2025 23:09 schreef Haringkop2 het volgende:
Tien miljoen voor Borges, welke idioot vond dat een goed idee.
Moussa kwam toch op advies van Slot? De huidige scouting is voor aanvallende spelers echt bizar slecht.
Dit ja, gewoon elke volgende wedstrijd is op dat moment het belangrijkste. Een ploeg heeft ook baat bij vastigheid. En deze wedstrijd was gewoon een pot waar je resultaat moest halen wanneer je verder wil komen in dit toernooi.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je voor een resultaat gaat maakt het niet uit wie er zondag moet spelen.
Hoe meer wisselingen, hoe meer onwennigheid. Als je al 2 noodgedwongen wissels doorvoert moet je voor een resultaat het verder zo beperkt mogelijk houden.
Het gaat niet om individuele prestaties, het hele team was zwak. Terwijl je tegen AZ nog heel goed was. Ik kan dat niet los zien van het vele rouleren.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Achterin was Jeng niet onwennig, die speelde prima. Het probleem was bij de drie voorin.
Die strooide afgelopen vrijdag met fluwelen pasjes, zag Slot toch goedquote:Op woensdag 24 september 2025 23:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zerrouki ook, weet niet of dat dus zo'n goede take is
Moet je maar niet met een B elftal spelen. Ik vind het eigenlijk altijd terecht dat dat soort dingen worden afgestraft, tenzij uit nood geboren.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:03 schreef Caland het volgende:
Braga was echt extreem matig, beetje niveau Partizan in de conference league toen.
Als je daar al 0 punten tegen haalt ga je het lastig krijgen.
Oh ik vind het eigenlijk ook wel prima dat dit afgestraft wordt, kansloos gedoe.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet je maar niet met een B elftal spelen. Ik vind het eigenlijk altijd terecht dat dat soort dingen worden afgestraft, tenzij uit nood geboren.
Van den Belt.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zerrouki ook, weet niet of dat dus zo'n goede take is
Ik weet het niet, van eerdere fouten lijkt ie wel geleerd te hebbenquote:Op woensdag 24 september 2025 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Robin is eigenzinnig genoeg om dit geintje nog een keer te flikken.
Die zwakte van het team kwam grotendeels door de aanval. Geen ballen vast kunnen houden, veel bakverlies, verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat niet om individuele prestaties, het hele team was zwak. Terwijl je tegen AZ nog heel goed was. Ik kan dat niet los zien van het vele rouleren.
Dat klopt, maar in beginsel moet je zo min mogelijk wisselen voor een goed resultaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Die zwakte van het team kwam grotendeels door de aanval. Geen ballen vast kunnen houden, veel bakverlies, verkeerde keuzes.
Ik zou in elk geval in elke linie voor iets van vastigheid kiezenquote:Op woensdag 24 september 2025 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in beginsel moet je zo min mogelijk wisselen voor een goed resultaat.
8 hinderlijke onderbrekingen spelen (en verliezen) en fans die daarin meegaan is niet echt goed voor de teamgeest.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:40 schreef M.Melandri het volgende:
Top 2 in de competitie is financieel gezien gewoon veel belangrijker. Zo gek is dit rouleren niet.
quote:Voorin is het echt heel mager. Of beter gezegd: soms gewoon slecht", analyseert Boulahrouz bij Ziggo Sport. "Als ik er één moet uitkiezen, dan is dat Borges. Hij is wel actief, maar helemaal in zijn eigen wereld. Ik heb lopen turven, de beste meneer heeft een stuk of dertien scharen gemaakt, maar geen één was effectief. Geen oog voor zijn medespelers, hij kijkt niet wie waar staat in de zestien. Na elke aanname moet er eerst een trucje gedaan worden. Ik zou als medespeler diarree krijgen van zo'n speler. Je wordt er helemaal ziek van gewoon."
Dan moet je dit weekend wel winnen, anders is het helemaal lachwekkend.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:40 schreef M.Melandri het volgende:
Top 2 in de competitie is financieel gezien gewoon veel belangrijker. Zo gek is dit rouleren niet.
Als we zo doorgaan als Nederland moet je over 2 jaar weer enkel kampioen worden om CL te spelenquote:Op woensdag 24 september 2025 23:40 schreef M.Melandri het volgende:
Deze mooie LILJETRÄD spiegel kost maar 14,95 bij de IKEA Robin:quote:Als je bij het begin begint, dan vond ik zeker de eerste helft saai", begint Van Persie. "Het tempo van de wedstrijd lag over het algemeen erg laag. Voorin waren we machteloos. Dan zit je naar een wedstrijd te kijken waarvan je denkt: wanneer gaat hij een keer beginnen? Het was over het algemeen gewoon veel te weinig."
De kans op een beter resultaat is gewoon groter. Is ook wel statistisch aangetoond dat ploegen na een Europees duel vaker punten verliezen.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je dit weekend wel winnen, anders is het helemaal lachwekkend.
De keuze voor een B-ploeg valt in Nederland zelden goed uit. En als je dan ook niet de buitenspelers wisselt terwijl je ziet dat het niet loopt is doe je het als trainer simpelweg niet goed. Van Persie heeft nog veel te leren.
Ja, hier zullen die Portugezen nog wel even wakker van liggen.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vooral uit naar de Borges en Tengstedt masterclass, eigenlijk.
Steijn die zelf echt een aids wedstrijd speeldequote:Op woensdag 24 september 2025 23:55 schreef De_Pel het volgende:
Aanvoerder Steijn is HE-LE-MAAL klaar met Diarree en Borges. Robin is het er niet mee eens.
Zo’n Zinhagel of Sliti is toch ook altijd beter dan Diarra, lijkt mequote:Op donderdag 25 september 2025 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Kunnen we Diarra, Tengstedt en Borges al bestempelen als miskoop? Of is dat nog te vroeg?
Aanvallend zijn we een partij matig zeg, niet normaal.
Overigens brengt Steijn ook nog niet waarvoor hij is gehaald.
Als deze lijn zich doorzet telt dat aardig op aan aankopen die niet helemaal uit de verf komen.
Gelukkig zitten we pas in september. Wie weet ontwikkelen ze zich nog.
Als spelers voor eigen succes gaan ipv de bal naar een medespeler te passen lijkt me dat juist alles met egoïstische keuzes te makenquote:Van Persie was het niet eens met zijn aanvoerder Steijn, die een aantal medespelers na afloop egoïsme verweet. „Dat begrijp ik niet van Sem, die woordkeuze is niet zo handig. Het heeft namelijk niet met egoïsme te maken, maar met de keuzes die we aan de bal maakten.”
Zet Steijn maar gerust in dat rijtje inderdaad. En miskopen? Nee, want als je jongens haalt waarvan je weet dat ze het niveau niet hebben kan je naderhand moeilijk verbaasd gaan doen als blijkt dat ze niet mee kunnen.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Kunnen we Diarra, Tengstedt en Borges al bestempelen als miskoop? Of is dat nog te vroeg?
Aanvallend zijn we een partij matig zeg, niet normaal.
Overigens brengt Steijn ook nog niet waarvoor hij is gehaald.
Als deze lijn zich doorzet telt dat aardig op aan aankopen die niet helemaal uit de verf komen.
Gelukkig zitten we pas in september. Wie weet ontwikkelen ze zich nog.
Ik vond dat bij Diarra en Borges ook geen egoïsme hoor, dat is namelijk best moeilijk als je het gewoon niet ziet.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:56 schreef TheVulture het volgende:
Bron AD:
[..]
Als spelers voor eigen succes gaan ipv de bal naar een medespeler te passen lijkt me dat juist alles met egoïstische keuzes te maken
Het is gewoon schrikbarend, als dit het niveau van hen en Tengstedt is heb je eigenlijk geen opties voorin buiten Sauer, Ueda en Moussa. En die eerste twee zijn al niet geweldig.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat bij Diarra en Borges ook geen egoïsme hoor, dat is namelijk best moeilijk als je het gewoon niet ziet.
Je hebt Larin nog. En Sliti, Diarra en Borges kunnen op zich nog wel als invallers. Bij Slory heb ik ook nog wel het idee dat ie beter kan dan afgelopen zondag. Maar voorin heb je inderdaad geen spelers die je zonder zorgen in de basis op kan stellen naast die 3.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon schrikbarend, als dit het niveau van hen en Tengstedt is heb je eigenlijk geen opties voorin buiten Sauer, Ueda en Moussa. En die eerste twee zijn al niet geweldig.
Je gaat Borges en Tengstedt ook niet aan de straatstenen kwijt raken als het niks blijft. Dit zijn echt kwalijke aankopen.
Je geeft ze echter geen eerlijke kans door ze op te stellen in een B elftal zonder vastigheden en patronen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich is het niet zo heel gek om je aankoop van 10 miljoen een keer vanaf de aftrap aan het werk te willen zien.
Kan gewoon heel goed toneelspelen. Het is en blijft een ratje van de straat.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Persie acteert een gearriveerde toptrainer.
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:40 schreef Slobeend het volgende:
Van Persie als trainer is een ramp in ontwikkeling.
Het was in ieder geval nog vrij logisch om met Smal, Targhalline, Nieuwkoop en Tengstedt aan te treden. Op linksbuiten is ook de spoeling te dun, ik kan vPersie niet aanrekenen dat je met Diarra moet beginnen.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:20 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd wat Hake zegt als Van Persie met zo'n opstelling komt
Gelukkig is daar Scrummie, die, ver verheven boven alle partijen, een en ander in het juiste perspectief weet te plaatsen.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Het is toch echt fantastisch om dit negatieve gebral hier weer te lezen hoor
Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Het was echt verschrikkelijk slecht en de opstelling was onbegrijpelijk. Het niet wisselen van Diarra en het niet eerder wisselen van Tengstedt was ook onacceptabel.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Het is toch echt fantastisch om dit negatieve gebral hier weer te lezen hoor
Toch was die Jeng niet heel slecht. Die wil ik niet afschrijven.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit lijkt me duidelijk het 2e.
Dat je Read, Ueda en Sauer niet in de basis zet snap ik nog wel, dat je helemaal niet meeneemt zegt wel wat. Smal of Bos maakt niet zoveel uit. Maar Valente, Watanabe en Hadj Moussa hadden makkelijk kunnen spelen. En hadden moeten spelen als je hier daadwerkelijk een resultaat wil halen.
Nouja, als je de eerste spits en ook de eerste rechtsback gewoon niet eens meeneemt heb je dat vertrouwen blijkbaar wel in die alternatieven.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Eerlijk is eerlijk; je zou ook meer moeten mogen verwachten van een aankoop (met die transfersom) zoals Borges en Tengstedt. Je kan van Persie niet verwijten dat dat zijn enige alternatieven zijn.
Jeng daarentegen beviel weer boven verwachting. Maar goed, één zwaluw enz.
Ah ja, dit dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Eerlijk is eerlijk; je zou ook meer moeten mogen verwachten van een aankoop (met die transfersom) zoals Borges en Tengstedt. Je kan van Persie niet verwijten dat dat zijn enige alternatieven zijn.
Villa is gewoon een pak beter dan Braga hoor. Wat is überhaupt de reden achter een complete b-opstelling? Spelers sparen voor Groningen uit op zondagmiddag?quote:Op donderdag 25 september 2025 09:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je hebt nu wel de noodzaak iets neer te zetten tegen Villa thuis, dat helpt in combinatie met een 21:00 wedstrijd in de Kuip meestal wel. Als het ons tegen Manchester United in de Kuip lukt moet dit ook lukken
Hebben we nog een Legioenzaal Outdoor eigenlijk? Ervaring leert dat een club vol doorgecolombiaande Hardcoreluisteraars op X en S een positieve uitwerking heeft op het veld.
Dat je Borges, Tengsted en Diarra een kans geeft snap ik. Maar de grootste fout is niet eerder ingrijpen van van Persie. Gooi Hadj Moussa en Larin erin na 60 minuten en je wint die pot gewoon.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Het was echt verschrikkelijk slecht en de opstelling was onbegrijpelijk. Het niet wisselen van Diarra en het niet eerder wisselen van Tengstedt was ook onacceptabel.
Ik vind De Pers over het algemeen best logische dingen doen, maar hij doet soms ook debiele dingen, en gisteren grossierde in het laatste.
Snuifje erbij en we kunnen weer los. Er gaat niks boven (Europese) avond wedstrijden in de kuipquote:Op donderdag 25 september 2025 09:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je hebt nu wel de noodzaak iets neer te zetten tegen Villa thuis, dat helpt in combinatie met een 21:00 wedstrijd in de Kuip meestal wel. Als het ons tegen Manchester United in de Kuip lukt moet dit ook lukken
Hebben we nog een Legioenzaal Outdoor eigenlijk? Ervaring leert dat een club vol doorgecolombiaande Hardcoreluisteraars op X en S een positieve uitwerking heeft op het veld.
Jup….quote:Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon schrikbarend, als dit het niveau van hen en Tengstedt is heb je eigenlijk geen opties voorin buiten Sauer, Ueda en Moussa. En die eerste twee zijn al niet geweldig.
Dat wordt weer jarenlang-verhuur-waarbij-we-70%-van-de-loonkosten-dragen-genotquote:Je gaat Borges en Tengstedt ook niet aan de straatstenen kwijt raken als het niks blijft. Dit zijn echt kwalijke aankopen.
Ja en nee, alledrie tegelijk is ook wel wat teveel van het goede. Dat je vervolgens op de bank zit af te wachten “wanneer de wedstrijd nou eens gaat beginnen” en niet ingrijpt is natuurlijk gewoon zwakzinnigquote:Op donderdag 25 september 2025 10:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat je Borges, Tengsted en Diarra een kans geeft snap ik. Maar de grootste fout is niet eerder ingrijpen van van Persie.
Je gaat maar gewoon mee naar de hemkade zaterdag, dan kan je daar donderdag nog wel op teren.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
Bovendien lag het volgens mij niet aan egoïsme (zoals bij Hadj Moussa wel vaak het geval is) maar aan onkunde.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
Die Sem Steijn ook in dat interviewHoe de fuck maak je zo'n knaapje je aanvoerder? Bij de eerste de beste tegenwind valt hij zijn teamgenoten af..
En dan ook dat zinnetje: 'We moeten zorgen dat we mij beter kunnen bedienen'. Ja Sem, want jij bent niet de eerste die door het ijs zakt als het niveau een keer de ED overstijgt
Steijn was in dit geval niet de grote dissonant. Het enige, maar dat is niet zijn schuld, een aanvoerder moet een team op sleeptouw kunnen nemen.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
Die Sem Steijn ook in dat interviewHoe de fuck maak je zo'n knaapje je aanvoerder? Bij de eerste de beste tegenwind valt hij zijn teamgenoten af..
En dan ook dat zinnetje: 'We moeten zorgen dat we mij beter kunnen bedienen'. Ja Sem, want jij bent niet de eerste die door het ijs zakt als het niveau een keer de ED overstijgt
Wat hij zegt klopte gewoon, vanaf de zijkanten kwam niks totdat Moussa er in kwam en toen werd het ook gelijk dreigend en kwam er wel een voorzet. Diarra en Borges vertraagden het spel enorm en zorgden dat er nauwelijks dreiging was omdat ze alleen maar bezig waren met hun eigen acties. Die ook nog eens stuk voor stuk faalden.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
Prima dat hij dat zegt hoor; en inhoudelijk snijdt het op een bepaalde manier ook wel hout. Maar hij mag ook best eens de vinger naar zichzelf wijzen en verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen spel. Naar mijn mening teert hij veel te veel op zijn Eredivisie doelpunten terwijl dit juist de avonden zijn dat Feyenoord hem nodig heeft. En juist dan levert hij niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopte gewoon, vanaf de zijkanten kwam niks totdat Moussa er in kwam en toen werd het ook gelijk dreigend en kwam er wel een voorzet. Diarra en Borges vertraagden het spel enorm en zorgden dat er nauwelijks dreiging was omdat ze alleen maar bezig waren met hun eigen acties. Die ook nog eens stuk voor stuk faalden.
Fijn iemand die gewoon zegt waar het op stond in plaats van het politiek correcte gelul van die V Persie. Die ook zichzelf mag aanrekenen dat hij überhaupt met zo'n berg brandhout aan de Europese campagne begint alsof het een oefenpotje is waarin je eens wat kan uitproberen. Zondag ook al onbegrijpelijke wissels waardoor je die wedstrijd onnodig weg geeft.
Als je de hele wedstrijd bezig bent met ballen ophalen snap ik zijn reactie wel. En eigenlijk zegt V Persie hetzelfde maar dan iets anders geformuleerd. Namelijk dat de ballen veel sneller ingespeeld moeten worden en er voor de eenvoudige oplossing gekozen moest worden met idiote crossballen.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima dat hij dat zegt hoor; en inhoudelijk snijdt het op een bepaalde manier ook wel hout. Maar hij mag ook best eens de vinger naar zichzelf wijzen en verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen spel. Naar mijn mening teert hij veel te veel op zijn Eredivisie doelpunten terwijl dit juist de avonden zijn dat Feyenoord hem nodig heeft. En juist dan levert hij niet.
En om dat af te doen met 'je moet mij meer bedienen' is wel heel makkelijk. Dat dwing je zelf ook af natuurlijk.
Je zou inderdaad gaan denken aan een soort bewuste sabotage, als een soort signaal…quote:Op donderdag 25 september 2025 10:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik begin bijna te denken dat Van Persie zo'n Borges en Tengstedt bewust onder de bus heeft gegooid om het niet verhuren van Slory goed te praten en deze gasten nooit meer in te zetten.
Dan zal hij die gasten toch vaker speeltijd moeten geven. Op basis van die 100 minuten die ze nu maximaal gemaakt hebben kun je nog niet eerlijk oordelen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zou inderdaad gaan denken aan een soort bewuste sabotage, als een soort signaal…
De jongens van het AD zijn het roerend met je eens. Of je hebt schaamteloos hun quote gejat natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2025 10:55 schreef Caland het volgende:
Ik vind Steijn juist een stuk meer brengen dan ik van hem verwacht had, al was dat dan ook wel bijzonder weinig.
Een grotere dissonant is Timber dit seizoen.
Aan de andere kant. Timber, Valente, Steijn verzopen ook in dit team. Het is ook wel makkelijker voetballen voor een nieuwe speler in een team wat al op elkaar is ingespeeld.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Is de conclusie hier dan wellicht ook dat de jongens er weinig van kunnen (of geldt dat alleen bij PSV en Ajax?). Just askingquote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Timber, Valente, Steijn verzopen ook in dit team. Het is ook wel makkelijker voetballen voor een nieuwe speler in een team wat al op elkaar is ingespeeld.
Zij van mij uiteraardquote:Op donderdag 25 september 2025 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
De jongens van het AD zijn het roerend met je eens. Of je hebt schaamteloos hun quote gejat natuurlijk![]()
https://www.ad.nl/voetbal(...)-het-tempo~a0ebaffc/
Ik vind hem eigenlijk altijd alleen maar écht goed tegen teams die gelijkwaardig of beter zijn, in de overige potjes in de eredivisie heb je eigenlijk meer aan een type Valente.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste twee maanden van vorig seizoen was Timber echt briljant, tot aan die blessure tegen Utrecht eigenlijk.
Sowieso is het als je naar pure kwaliteit kijkt onze beste speler. Fysiek, snelheid en loopvermogen is gewoon top, en hij kan ook nog eens wat met een bal. Dat het er zo wisselend uit komt is dan toch een gebrek aan spelintelligentie, fitheid of gewoon motivatie/concentratie.
Met die onderlinge fitties zal het allemaal wel meevallen, gewoon een stukje terechte frustratie na de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag na een nachtje slapen ben ik vooral gefrustreerd om het feit dat alles best goed ging, de sfeer goed leek te zijn en de analisten behoorlijk lyrisch waren maar er nu ineens allerlei onderlinge fitties lijken te ontstaan. Dat lijkt me toch een hele slechte zaak.
Ik las al dat het vertrouwen tussen Steijn en Van Persie is geschaad en ze lijnrecht tegenover elkaar staan, al was dat wel een bericht van Valentijnquote:Op donderdag 25 september 2025 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met die onderlinge fitties zal het allemaal wel meevallen, gewoon een stukje terechte frustratie na de wedstrijd.
Zolang we zondag de 3 punten binnenharken is het allemaal prima.
Misschien je niet zo laten leiden door de media.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik las al dat het vertrouwen tussen Steijn en Van Persie is geschaad en ze lijnrecht tegenover elkaar staan, al was dat wel een bericht van Valentijn
En aangezien wij Feyenoord zijn zie ik ons zondag absoluut niet winnen na deze shitshow, dan sta je al helemaal voor lul. Van Persie heeft het zichzelf echt bijkans verplicht om kampioen te worden zodat hij kan zeggen "zie je wel, de EL laten schieten was voor een groter doel".
Wie is Bob?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef bbuddybb het volgende:
Bob heeft het gisteren niet handig gespeeld.
Wat dat betreft ben ik het met Youri eens: hij had gewoon moeten zeggen dat ie het niet had gezien ofzo.
Leermomentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds hij weg is gaat het moeizaam. Achter de schermen een belangrijke pylon geweest.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik vind het ook altijd heel lullig als dat bij ons gebeurt ja, ik kan me alleen Dick Advocaat herinneren. Uiteindelijk is de Europa League ook de manier om je spelers in de etalage te zetten. Om daar dan zo mee om te gaan is.. onhandig.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik vind het eigenlijk ook wel prima dat dit afgestraft wordt, kansloos gedoe.
Ik vond het altijd wel mooi dat Feyenoord nooit met zo’n B-elftal aantrad in een competitie waar je het hele seizoen voor speelt. Bedankt Van Persie.
Je moet je toch ergens door laten leiden als je niet zelf een werknemer van Feyenoord bent die er dagelijks bij zit. Al valt Valentijn daar niet onder, dus dit neem ik ook niet zo serieus nee.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien je niet zo laten leiden door de media.
De Valentijnbode moeten we onder geen geding serieus nemen.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je moet je toch ergens door laten leiden als je niet zelf een werknemer van Feyenoord bent die er dagelijks bij zit. Al valt Valentijn daar niet onder, dus dit neem ik ook niet zo serieus nee.
Onheilspellend vind ik wel heel zwaar, maar het is wel een signaal dat je niet te licht moet denken over een beetje rouleren. Het kan de goede flow waar je in zit heel makkelijk verstoren.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Valentijnbode moeten we onder geen geding serieus nemen.
Overigens vond ik de reacties van Steijn en vPersie wel onhandig en enigszins onheilspellend, maar dat was bij Steijn ook een stukje emotie.
Maar Feyenoord is Feyenoord niet meer, dat kunnen we na gisteren wel concluderen.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik las al dat het vertrouwen tussen Steijn en Van Persie is geschaad en ze lijnrecht tegenover elkaar staan, al was dat wel een bericht van Valentijn
En aangezien wij Feyenoord zijn zie ik ons zondag absoluut niet winnen na deze shitshow, dan sta je al helemaal voor lul. Van Persie heeft het zichzelf echt bijkans verplicht om kampioen te worden zodat hij kan zeggen "zie je wel, de EL laten schieten was voor een groter doel".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |