SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Eindelijk een goede OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zal nog eens een compliment geven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je moet wachten duurt 2min lang
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal nog eens een compliment geven.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Net aan jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat kijk ik nooitquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je provincie genoot is sterk bij De slimste Mens, leuk om te zien.![]()
Vind ik wel mee vallen, en anders help je even met het opkloppen heeft Jussie vast geen moeite meequote:Op dinsdag 23 september 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je moet wachten duurt 2min lang
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is een volhoudstertjequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is t nog sneller dan 2minquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik wel mee vallen, en anders help je even met het opkloppen heeft Jussie vast geen moeite mee
O nou dan moet je dat even doenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* gebrokenglas wacht even met koffie drinken...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tot het 19:00 is?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas wacht even met koffie drinken...Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het is 1 over half 7quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas wacht even met koffie drinken...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah, tou nou eem Tammoquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De kust is veilig.
* gebrokenglas schenkt zichzelf een mok koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Radio Correct, Rotterdam.
Dat was het toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat je het niet kunt vinden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was ook de vorige eeuw. Die reclame was uit 1995 geloof ik.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar hoe ken jij het eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ook de vorige eeuw. Die reclame was uit 1995 geloof ik.![]()
Van de radio reclame.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah toen was ik nog een jonge lovelyquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ook de vorige eeuw. Die reclame was uit 1995 geloof ik.
Ook een lieve lovely?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah toen was ik nog een jonge lovely
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe maar gewoon weer ademenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in
Nee, dat was gewoon op de radio, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Draaiden ze die ook in het Noorden?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas ademt weer gewoon door en neemt een slok van zijn koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat denk ik wel ja.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh landelijk zelfs.. ja dat zou ook kunnen iddquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon op de radio, als ik het me goed herinner.![]()
Is zij lief dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is zij lief dan?
Greys is lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is zij lief dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelfs danquote:![]()
![]()
Dan moet ik mijn muis maar even bij haar in de leer sturen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou ik maar doenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs dan![]()
![]()
Dan moet ik mijn muis maar even bij haar in de leer sturen![]()
![]()
Ik lach me behoorlijk suf. Ik heb vanmiddag dat kaartspelletje over Amsterdam gekocht.
Op elk kaartje staan 10 typische Amsterdamse begrippen, plaatsen of straten / personen.
De bedoeling is dat je je tegenstander met zo min mogelijk omschrijvingen laat raden wat je precies bedoelt.
Ik ben geen Amsterdamse (jammer genoeg) maar het lukt me opvallend vaak om met slechts één beschrijving Rob te laten raden wat ik bedoel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar wat bedoel je met deze post?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:56 schreef DJMO het volgende:
Ik lach me behoorlijk suf. Ik heb vanmiddag dat kaartspelletje over Amsterdam gekocht.
Op elk kaartje staan 10 typische Amsterdamse begrippen, plaatsen of straten / personen.
De bedoeling is dat je je tegenstander met zo min mogelijk omschrijvingen laat raden wat je precies bedoelt.
Ik ben geen Amsterdamse (jammer genoeg) maar het lukt me opvallend vaak om met slechts één beschrijving Rob te laten raden wat ik bedoel![]()
![]()
Voorbeeld:
Krijg toch allemaal de klere =??
Een jenevertje =??
Waar traint Ajax =??
Een straat die in Baantjer de hoofdrol speelt =??
Op deze begraafplaats komen Baantjer en Vledder regelmatig als er een slachtoffer wordt begraven =??
Wie speelt de Rol van Vledder in Baantjer? =??Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat ik als Rotterdamse meer weet over Amsterdam en dat cryptisch genoeg kan omschrijven zodat een Amsterdammer weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met deze post?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou al die Baantjes dingen weet ik niet...quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:59 schreef DJMO het volgende:
Voorveeld:
Krijg toch allemaal de klere =??
Een jenevertje =??
Waar traint Ajax =??
Een straat die in Baantjer de hoofdrol speelt =??
Op deze begraafplaats komen Baantjer en Vledder regelmatig als er een slachtoffer wordt begraven =??
Wie speelt de Rol van Vledder in Baantjer? =??![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou al die Baantjes dingen weet ik niet...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah het kon dus korter!quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat ik als Rotterdamse meer weet over Amsterdam en dat cryptisch genoeg kan omschrijven zodat een Amsterdammer weet wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warmoesstraat (politiebureau), Zorgvlied en Victor Reinier.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou al die Baantjes dingen weet ik niet...Ik heb er één en ik ben er trots op
Warmoesstraat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou al die Baantjes dingen weet ik niet...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik keek daar nooit naarquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Warmoesstraat (politiebureau), Zorgvlied en Victor Reinier.![]()
Dat weet ik allemaal niet. Nooit Baantjer gekeken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Warmoesstraat (politiebureau), Zorgvlied en Victor Reinier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zorgvlied.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb alle boeken gelezen, en de serie ook regelmatig gekeken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Smalle lowietjequote:
Jenevertje klopt niet, Baantjer dronk cognac.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken gelezen, en de serie ook regelmatig gekeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoelang heb je daarover moeten Googlen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Googlenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoelang heb je daarover moeten Googlen?
Dat niet weten![]()
![]()
Een jenevertje is een pikketanussie. Ik gaf alleen de antwoorden over Baantjer prijs.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jenevertje klopt niet, Baantjer dronk cognac.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik google niet, ik Bing.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik niet nee. Maar sowieso heb ik niets met Amsterdam of Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog erger
Maar jij wist het dus niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja daar heb je het alquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet nee. Maar sowieso heb ik niets met Amsterdam of Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daar heb je het alDat is correct en tevens juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.![]()
![]()
Nog wat voorbeelden :
Van deze volkszanger stond er een lego poppetje op de dam
Vanaf dit station werden de joden gedeporteerd naar Westerbork
In dit huis verstopte een joodse familie zich achter een boekenkastIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb geen enkel antwoord op de vragen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en weet je watquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen enkel antwoord op de vragen.
het boeit ook niks
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Station geen idee.... CS? De rest inkoppertjesquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:12 schreef DJMO het volgende:
Nog wat voorbeelden :
Van deze volkszanger stond er een lego poppetje op de dam
Vanaf dit station werden de joden gedeporteerd naar Westerbork
In dit huis verstopte een joodse familie zich achter een boekenkast![]()
Die laatste zou je moeten wetenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen enkel antwoord op de vragen.![]()
Ga je schamen dat je de laatste twee vragen niet weetquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen enkel antwoord op de vragen.
Enige wat boeit is... greysieeeeeequote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weet je wat
het boeit ook niks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat ook, ik heb niet het idee dat ik veel mis als ik niet veel van Amsterdam weet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weet je wat
het boeit ook niksAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, die weet ik ook.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hazes, Muiderpoort en het Anne Frank huis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Station geen idee.... CS? De rest inkoppertjesIk heb er één en ik ben er trots op
Ik las de vragen half en typte al het antwoord.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga je schamen dat je de laatste twee vragen niet weet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen tijd verdoen en bolken!quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las de vragen half en typte al het antwoord.![]()
Zijn ook wel heel simpele vragen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe je ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat ook, ik heb niet het idee dat ik veel mis als ik niet veel van Amsterdam weet.
ze kunnen er net zo goed een hek om zetten
Dit is dan een speciale uitgave over specifiek Amsterdam, maar er zijn meer versies met algemenere antwoorden. En ik vind het best lollig om de vraag te moeten verzinnen ipv een antwoord te moeten geven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat ook, ik heb niet het idee dat ik veel mis als ik niet veel van Amsterdam weet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zal om jou eens een hek zettenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe je ook niet
ze kunnen er net zo goed een hek om zetten![]()
![]()
O, op die manier.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is dan een speciale uitgave over specifiek Amsterdam, maar er zijn meer versies met algemenere antwoorden. En ik vind het best lollig om de vraag te moeten verzinnen ipv een antwoord te moeten geven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er even de meest simpele uitgepakt, om een beeld te kunnen schetsen hoe het werkt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn ook wel heel simpele vragen.Ik heb er één en ik ben er trots op
staat er alquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal om jou eens een hek zetten
Ik kom maximaal 1x per jaar in Amsterdam, en dat is dan werkgerelateerd. Maar de laatste keer is zelfs al 4 jaar geleden. Of voor Corona denk ik zelfs.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe je ook niet
ze kunnen er net zo goed een hek om zettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
voor de hondenquote:
of de mensen die langs loopen/fietsen
dat er geen hond achteraan gaat
Ik had het niet over je huis hequote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de honden
of de mensen die langs loopen/fietsen
dat er geen hond achteraan gaat![]()
![]()
ik sla het heeeel graag overquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom maximaal 1x per jaar in Amsterdam, en dat is dan werkgerelateerd. Maar de laatste keer is zelfs al 4 jaar geleden. Of voor Corona denk ik zelfs.
maar was er 2 maanden geleden nog
gelukkig enkel SchipholThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Veel specifieker kon het nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je maar specifieker zijnJij verzon er dingen bij
![]()
![]()
er staat een hek om me heenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Veel specifieker kon het nietJij verzon er dingen bij
dat het niet binnen 1 cm is
heb je niet gezegd
Schiphol is geen Amsterdamquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik sla het heeeel graag over
maar was er 2 maanden geleden nog
gelukkig enkel Schipholdat is Haarlemmermeer
Ik zal om jouzelf eens een hek zetten op maximaal 3 cmquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staat een hek om me heen
dat het niet binnen 1 cm is
heb je niet gezegd![]()
![]()
doe danquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal om jouzelf eens een hek zetten op maximaal 3 cmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het een soort van Triviant ? Het klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er even de meest simpele uitgepakt, om een beeld te kunnen schetsen hoe het werkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat kun jij heel niet sjouwen joh, met je zwakke rugquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal om jouzelf eens een hek zetten op maximaal 3 cm![]()
Mijn rug is sterker dan ooitquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
dat kun jij heel niet sjouwen joh, met je zwakke rug![]()
![]()
En dan mist hij een bolk ook nog.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
dat kun jij heel niet sjouwen joh, met je zwakke rug
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijg jij een hek om je heenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 1 schaap over de dam is![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.2.ProductTitlequote:Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het een soort van Triviant ? Het klinkt wel leuk.
Een linkje naar een van de algemene versies van het spel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Thanks.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.2.ProductTitle
Een linkje naar een van de algemene versies van het spel.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal om jouzelf eens een hek zetten op maximaal 3 cm![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.3.ProductTitle
Dan kun je beter de combi deal bestellen.![]()
![]()
5 , voor de hele Fam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga ze met Kerst helemaal overhoren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nice! Bij 5 krijg je er een gratis hek bij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nice! Bij 5 krijg je er een gratis hek bij![]()
En met Pasen is de herkansing?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga ze met Kerst helemaal overhoren.![]()
Allerheiligen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Feestdag!quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga ze met Kerst helemaal overhoren.Feestdag!quote:Feestdag!quote:![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Feestdag!
[..]
Feestdag!
[..]
Feestdag!![]()
![]()
Oeps.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Feestdag!
[..]
Feestdag!
[..]
Feestdag!
Ik moet er nog even aan wennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen.![]()
HU?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen.![]()
![]()
Ja, het is bijna bedtijd. Morgen vroeg op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6429 / +376 / +352 / 9410 / 10361 / 0.62
2. Dotteke / 1624 / +12 / +18 / 3093 / 3747 / 0.43
3. KillemWieft / 1040 / +26 / +17 / 617 / 917 / 1.13
4. KoningWouter / 796 / +28 / +139 / 953 / 1231 / 0.65
5. FreshFruit / 694 / +33 / +12 / 829 / 1137 / 0.61
6. kree / 659 / +29 / +16 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 477 / +0 / +6 / 424 / 598 / 0.8
8. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
9. hemarookworst / 412 / +31 / +20 / 747 / 1050 / 0.39
10. _UserName_ / 329 / +22 / +31 / 343 / 496 / 0.66
11. mario390 / 312 / +71 / +20 / 165 / 295 / 1.06
12. DJMO / 286 / +35 / +11 / 637 / 875 / 0.33
13. Masberum / 283 / +51 / +3 / 387 / 493 / 0.57
14. Pinnenmutske / 274 / +20 / +10 / 646 / 858 / 0.32
15. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
16. Dr.Mikey / 264 / +6 / +42 / 181 / 291 / 0.91
17. ToT / 256 / +5 / +0 / 1592 / 1835 / 0.14
18. MooieTop6 / 225 / +30 / +20 / 1868 / 2164 / 0.1
19. gebrokenglas / 210 / +34 / +20 / 1113 / 1436 / 0.15
20. greysbones / 206 / +0 / +2 / 1612 / 1779 / 0.12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Soms moet je even rust pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hier hangt ook wel watquote:![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Vanwege een banaan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je mij een ban aansmeren![]()
Binnenkort misschien eens de bananenjam van Tenerife proberenquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je mij een ban aansmeren
En nee, jij bent een graag geziene gast hier
Zellufquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Binnenkort misschien eens de bananenjam van Tenerife proberen
En nee, jij bent een graag geziene gast hier![]()
![]()
Wil je mij een ban aansmeren?quote:
Nee dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je een hangende worst dan?
Beste vragen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wisten jullie dat een bananenboom maar 1 keer vruchten draagt?Cause there is always a wrong to your right 🎶
oh noes .....quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Wisten jullie dat een bananenboom maar 1 keer vruchten draagt?
dat deed die van ons vorig jaar .....
RIP ...![]()
Nu welquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Wisten jullie dat een bananenboom maar 1 keer vruchten draagt?![]()
![]()
Waar was die bounty eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 23 september 2025 05:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja tankstation gaat 6 uur open. Ben aan het vapen maar dat werkt voor geen meter.
Die bounty van je moet nog steeds geclaimed worden trouwens![]()
![]()
Een bananenboom is geen echte boom, maar een enorme kruidachtige plant met een pseudostam. De stam is niet houtig, maar bestaat uit samengeklitte bladstelen, waardoor de bananenplant de grootste kruidachtige plant ter wereld is.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Banaanvraag beantwoordquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Een bananenboom is geen echte boom, maar een enorme kruidachtige plant met een pseudostam. De stam is niet houtig, maar bestaat uit samengeklitte bladstelen, waardoor de bananenplant de grootste kruidachtige plant ter wereld is.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze banaan zin is kromquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
De banaanvraag pellen is 'm beantwoorden![]()
Met deze kennis in je achterhoofd is het toch wat minder indrukwekkend als een kickbokser een bananenboom doormidden traptUw ADH vitamine Worst
Of zelf eentje om trappenquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:02 schreef JustinK het volgende:
Zal deze informatie meenemen naar het volgende kickboksfilmpje dat ik ga kijkenUw ADH vitamine Worst
voor mij, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar was die bounty eigenlijk voor?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: