SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Eindelijk een goede OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zal nog eens een compliment geven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je moet wachten duurt 2min lang
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal nog eens een compliment geven.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Net aan jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat kijk ik nooitquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je provincie genoot is sterk bij De slimste Mens, leuk om te zien.![]()
Vind ik wel mee vallen, en anders help je even met het opkloppen heeft Jussie vast geen moeite meequote:Op dinsdag 23 september 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je moet wachten duurt 2min lang
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is een volhoudstertjequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is t nog sneller dan 2minquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik wel mee vallen, en anders help je even met het opkloppen heeft Jussie vast geen moeite mee
O nou dan moet je dat even doenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* gebrokenglas wacht even met koffie drinken...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tot het 19:00 is?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas wacht even met koffie drinken...Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het is 1 over half 7quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas wacht even met koffie drinken...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah, tou nou eem Tammoquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
De kust is veilig.
* gebrokenglas schenkt zichzelf een mok koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: