Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoorquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe de fuck geloof je dit allemaal? Echt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoor
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dit ja, wat een humor eigenlijk dat je zo sneu bent dat je op zulke vage sites uit komt. Welke gekke shit wilde je dan doen met die hoertjes....quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is ook wel weer van het niveau fucking dom trouwens. Als je naar de hoeren wil dan kan dat gewoon he. Is helemaal legaal in Nederland en er zijn talloze websites en plaatsen waar je gewoon terecht kan om echte hoertjes te neuken. Als je het dan voor elkaar krijgt om op een schimmige website uit te komen en opgelicht te worden dan doe je het ook gewoon zelf
En waren die hoertjes dan wel meerderjarig?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:48 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dit ja, wat een humor eigenlijk dat je zo sneu bent dat je op zulke vage sites uit komt. Welke gekke shit wilde je dan doen met die hoertjes....
Iets zegt mij van nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En waren die hoertjes dan wel meerderjarig?
Yup, dat vermoeden heb ik ook, ik heb niet het idee dat die gozert het hele verhaal vertelt.quote:
Dat was een mooie onliner ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
"He lost everything and you got new boobs"
![]()
Dit is er wel één voor de eeuwigheid.
Bizar veel geld. En dat 't slachtoffer kennelijk niet achterlijk was, anders kon hij nooit met zijn eigen bedrijf zoveel geld verdienen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:31 schreef Dutch_view het volgende:
Zit het eerste verhaal terug te kijken, van die 2 miljoen.
Blijkbaar wel he. Of zo hebzuchtig dat ie er zelf aan onderdoor is gegaan, en dat noemen we karma.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bizar veel geld. En dat 't slachtoffer kennelijk niet achterlijk was
Blijkbaar mag de gids niet varen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is toch gewoon het risico van de sport. Het gevaar is de hele reden dat je in die boot stapt. Hoezo ga je de gids daarvoor aansprakelijk stellen?
Maar ook niet heel onverwacht in dat soort pauper landen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Expres laten kapseizen, lijkt me lastig te bewijzen.
Klopt, ik snap ook nooit zo goed waarom mensen dit soort gevaarlijke activiteiten doen op vakantie.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar ook niet heel onverwacht in dat soort pauper landen.
Daar heb je gelijk in. Maar je ziet het veel vaker dat nabestaanden het niet kunnen verteren als een geliefde bij een misdaad omgekomen is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:50 schreef Mrmime het volgende:
Ik krijg hier beetje een dubbel gevoel bij. Iedereen weet dat bij die duik en raftclubjes allemaal halve locals werken die wel eens gesnorkeld hebben maar niet veel meer. Niet oke, maar dat is wat het is.
Nu gaat het puur om geld. Ik zou m’n energie in andere dingen steken na 19 jaar, hoe verdrietig het verder ook allemaal is.
Werkte.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:06 schreef Isane het volgende:
Yoep werkt toch bij de politie? Is het niet strafbaar ofzo dat hij via via adresjes regelt?
Ik ook. Ik vind dit een heel verdrietig verhaal, maar begrijp niet goed wat je wil horen. Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zie onze Cheese toch liever in een sloppenwijk in Lagos speuren naar een Yahooboy.
Nou dit. Slechte aflevering. Snel weer Yahoo en balletje balletje op enge plekken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Echt heel matig dit, rare keuze van Kees, niet meer doen.
Je nee de zoveelste yahooboy, dat blijft lekker interessantquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nou dit. Slechte aflevering. Snel weer Yahoo en balletje balletje op enge plekken.
Dat dus. Dit is ongemakkelijke tv met die beelden, en niet leuk om kijken. Nog nooit Kees afgezet maar gaat nu wel gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zie onze Cheese toch liever in een sloppenwijk in Lagos speuren naar een Yahooboy.
Dat is toch hetzelfde genrequote:Op maandag 20 oktober 2025 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je nee de zoveelste yahooboy, dat blijft lekker interessant
Kees in Parijs die straat spelletjes omschopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |