Werkte.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:06 schreef Isane het volgende:
Yoep werkt toch bij de politie? Is het niet strafbaar ofzo dat hij via via adresjes regelt?
Ik ook. Ik vind dit een heel verdrietig verhaal, maar begrijp niet goed wat je wil horen. Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zie onze Cheese toch liever in een sloppenwijk in Lagos speuren naar een Yahooboy.
Nou dit. Slechte aflevering. Snel weer Yahoo en balletje balletje op enge plekken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Echt heel matig dit, rare keuze van Kees, niet meer doen.
Je nee de zoveelste yahooboy, dat blijft lekker interessantquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nou dit. Slechte aflevering. Snel weer Yahoo en balletje balletje op enge plekken.
Dat dus. Dit is ongemakkelijke tv met die beelden, en niet leuk om kijken. Nog nooit Kees afgezet maar gaat nu wel gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zie onze Cheese toch liever in een sloppenwijk in Lagos speuren naar een Yahooboy.
Dat is toch hetzelfde genrequote:Op maandag 20 oktober 2025 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je nee de zoveelste yahooboy, dat blijft lekker interessant
Kees in Parijs die straat spelletjes omschopt
Nee man, die straat oplichters irriteren was echt piek TVquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde genreAuto terughalen uit Bulgarije, dat soort
Of in die massagetent ofzo waar Kees een happy end weigert en zo snel mogelijk probeert buiten te komenquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee man, die straat oplichters irriteren was echt piek TVKijken hoe een scam werkt en bijna gedrogeerd worden of met een hoertje op z'n schoot belanden
Die aflevering met die nep sigaretten handel vond ik ook goud. Weet ff niet meer welk land dat was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je nee de zoveelste yahooboy, dat blijft lekker interessant
Kees in Parijs die straat spelletjes omschopt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 00:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die aflevering met die nep sigaretten handel vond ik ook goud. Weet ff niet meer welk land dat was.
Maar die handelaar was toen vies mad
Bekijk deze YouTube-video
Zoonlief mag dan wel 10 extra schone onderbroeken meequote:Op maandag 20 oktober 2025 23:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee man, die straat oplichters irriteren was echt piek TVKijken hoe een scam werkt en bijna gedrogeerd worden of met een hoertje op z'n schoot belanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |