Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoorquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe de fuck geloof je dit allemaal? Echt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoor
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dit ja, wat een humor eigenlijk dat je zo sneu bent dat je op zulke vage sites uit komt. Welke gekke shit wilde je dan doen met die hoertjes....quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is ook wel weer van het niveau fucking dom trouwens. Als je naar de hoeren wil dan kan dat gewoon he. Is helemaal legaal in Nederland en er zijn talloze websites en plaatsen waar je gewoon terecht kan om echte hoertjes te neuken. Als je het dan voor elkaar krijgt om op een schimmige website uit te komen en opgelicht te worden dan doe je het ook gewoon zelf
En waren die hoertjes dan wel meerderjarig?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:48 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dit ja, wat een humor eigenlijk dat je zo sneu bent dat je op zulke vage sites uit komt. Welke gekke shit wilde je dan doen met die hoertjes....
Iets zegt mij van nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En waren die hoertjes dan wel meerderjarig?
Yup, dat vermoeden heb ik ook, ik heb niet het idee dat die gozert het hele verhaal vertelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |