Daar loopt voor 1000 jaar GGZ- onderzoek bij elkaar...quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:38 schreef HowardRoark het volgende:
Communistische Partij zo te zien ook goed vertegenwoordigd en ook Extinction Rebellion is aanwezig. Zou men bij de NOS dit nu ook een 'extreemlinkse' demonstratie noemen?
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:
Enerzijds klagen ze ook over kolonialisme, terwijl ze anderzijds zich volledig identificeren met een buitenlandse mogendheid terwijl ze hier permanent resident zijn. De oneindige hypocrisie van dit soort figuren is echt stuitend.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ook staat er iemand Israël voor allerlei dingen uit te maken terwijl er een Marokkaanse vlag omhoog wordt gehouden. Het blijft alleen onduidelijk wat Marokko met dit conflict te maken heeft.
[ twitter ]
[ twitter ]
Was het maar een schoolreisje, dan was er tenminste nog enige vorm van herseninhoud aanwezig.quote:
Progressief Nederland protesteert met religieuze overtuiging voor een samenleving die uiteindelijk conservatief-religieuze waarden nastreeft. Onder het mom van solidariteit klinkt begrip voor Hamas, alsof morele zuiverheid belangrijker is dan morele helderheid.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Was het maar een schoolreisje, dan was er tenminste nog enige vorm van herseninhoud aanwezig.
Jeetje. Wat een dag zal je hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
Weer een opmerkelijk bord gespot: 'Wij zijn met meer' ..
[ afbeelding ]
Deze mensen zijn volslagen geïndoctrineerd. Toppunt waren twee speechende schreeuwlelijkers die een Goebbelsje deden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een dag zal je hebben.
Waarvan akte.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Deze mensen zijn volslagen geïndoctrineerd. Toppunt waren twee speechende schreeuwlelijkers die een Goebbelsje deden.
Poeh, vertel me meer, dit is fascinerend nieuws.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is een feestje in Amsterdam, gezien alle posts van onze BNers te plaatse.
Waarom willen ze dan die vredesdeal niet die de genocide ASAP stopt?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze protesteren juist tégen de genocide
Dit is wat ze in het Engels ‘holocaust inversion’ noemen. Doen alsof Palestijnen de nieuwe joden zijn die een holocaust ondergaan. Totale omkeer van zaken en extreem overdrijven.quote:
Ik lees vaak dat ze boos zijn dat Hamas niet mee mocht praten, tjaquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom willen ze dan die vredesdeal niet die de genocide ASAP stopt?
4,22% bij de laatste Tweede Kamerverkiezingen waar ze aan meededen (171.000 stemmen).quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:54 schreef damsco het volgende:
Je hebt dus gewoon 250k aan terreurverheerlijkend volk binnen je landgrenzen. Hoe groot was de NSB procentueel?
Dat lees je enkel bij de pro Israël wappies.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:50 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat ze boos zijn dat Hamas niet mee mocht praten, tja
Als je het niet van de ander kan winnen met woorden geef je ze maar gewoon een label waarmee het eigenlijk geen mensen meer zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:54 schreef damsco het volgende:
Je hebt dus gewoon 250k aan terreurverheerlijkend volk binnen je landgrenzen. Hoe groot was de NSB procentueel?
Van mij mogen die groepen mannen wel naar Nederland komen hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:50 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit is wat ze in het Engels ‘holocaust inversion’ noemen. Doen alsof Palestijnen de nieuwe joden zijn die een holocaust ondergaan. Totale omkeer van zaken en extreem overdrijven.
En ze willen heel graag dat Hamas en de Palestijn hun religieuze oorlog tegen de enige Joodse staat doorzetten. Palestijnen zijn niets minder dan de frontroepen in de strijd tegen het jodendom.
Merk op dat ze alleen bereid hele zieke kinderen op te nemen, want daar heb je niks aan in een oorlog. Hele grote groepen mannen uit Palestina moeten vooral daar blijven, een enorm contrast met de exodus van mannen uit Oekraïne, Syrië, Eritrea en noem maar op naar Nederland.
Ik zie anders weinig Sudanese vlaggen. Het ziet er vooral uit als een anti-Joods en pro-terrorisme evenement.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze protesteren juist tégen de genocide
Ah verplaatsing is dus geen probleem. Dan maar naar Egypte en Jordanië, waar Palestijnen oorspronkelijk vandaan komen. Laat ze thuiskomen. Nederland is niet handig, gezien de veiligheid voor vrouwen hier.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van mij mogen die groepen mannen wel naar Nederland komen hoor.
Zijn Gate48, Erev Rav, Oy Vey 'Joden zeggen Nee' en Een Ander Joods Geluid, tegenwoordig ook al anti-Joods en pro-terrorisme?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zie anders weinig Sudanese vlaggen. Het ziet er vooral uit als een anti-Joods en pro-terrorisme evenement.
Het bijzondere is dat in de jaren '30 vorige eeuw ook hele hordes 'keurige mensen' na intense hersenspoeling opeens antisemieten werden. En vervolgens meededen aan de jodenvervolging, of gewoon passief gingen meekijken. Het verzet in Nederland was er wel, maar stelde weinig voor. Nergens in Europa werden joden zo makkelijk en zo snel afgevoerd als in Nederland. Een enorm contrast bijvoorbeeld met Denemarken, waar ze grotendeels van ellende bespaard bleven omdat de burgers daar wel een moreel kompas hadden en blijkbaar minder vatbaar waren voor de nazi-propaganda. Vorig jaar in Denemarken viel het me ook op dat je die Palestijnse vlag amper ziet. Eigenlijk alleen hun eigen Deense vlag.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Walgelijke vertoning van 250.000 antisemieten.
Demonstereren voor een vrede die al op tafel ligt en waar alleen nog maar een handtekening op hoeft, en dan is het klaar daar. Vervolgens kunnen de geld-infuzen open en de wederopbouw kan beginnen. Over mosterd na de maaltijd gesproken.
Aan de andere kant moest de herdenking van de hamas slachtpartijen van 7 oktober in het geniep gebeuren. De locatie moest tot op het laatste moment geheim gehouden worden.
Wat een misselijk kutland hebben al die linkse deugers er van gemaakt.
Denk eens na, bestaat er ook een 'ander islamitisch geluid' dat specifiek tegen Palestina en Hamas demonstreert? En waarom zou dat niet bestaan denk je?quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:03 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zijn Gate48, Erev Rav, Oy Vey 'Joden zeggen Nee' en Een Ander Joods Geluid, tegenwoordig ook al anti-Joods en pro-terrorisme?
Ah, je denkt een vraag te beantwoorden door een andere vraag te stellen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:12 schreef Homey het volgende:
[..]
Denk eens na, bestaat er ook een 'ander islamitisch geluid' dat specifiek tegen Palestina en Hamas demonstreert? En waarom zou dat niet bestaan denk je?
Denk zelf na. Waar zijn de demo's TEGEN hamas?quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah, je denkt een vraag te beantwoorden door een andere vraag te stellen?
Denk eens na.
waarom?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van mij mogen die groepen mannen wel naar Nederland komen hoor.
Verder dan 8 komt ze niet.quote:
Ik denk dat je procentueel weinig moslims zal vinden die expliciet tegen hamas zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:20 schreef Homey het volgende:
[..]
Denk zelf na. Waar zijn de demo's TEGEN hamas?
Heel weinig idd. In Westerse landen dan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:25 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik denk dat je procentueel weinig moslims zal vinden die expliciet tegen hamas zijn.
Dit zijn de bruinhemden van tegenwoordig. Gezellig. Zo’n 2% van het electoraat liep daar rond, een partij wiens naam niet genoemd mag worden had 4% las ik net. We hebben dus nog even te gaan gelukkig, maar dit soort roedels antisemieten krijgen wel alle ruimte in de media om hun giftige gedachtengoed te mogen spuien.quote:
Dat zie ik vooral steeds meer terug m.b.t. Joden en Israëli's.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je het niet van de ander kan winnen met woorden geef je ze maar gewoon een label waarmee het eigenlijk geen mensen meer zijn.
Precies. Nul weerwoord van de journalistiek, zo giftig is dat klimaat van jodenhaat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit zijn de bruinhemden van tegenwoordig. Gezellig. Zo’n 2% van het electoraat liep daar rond, een partij wiens naam niet genoemd mag worden had 4% las ik net. We hebben dus nog even te gaan gelukkig, maar dit soort roedels antisemieten krijgen wel alle ruimte in de media om hun giftige gedachtengoed te mogen spuien.
Leuk. Groenlinks-Partij van de Arbeid on tour.quote:
Wow Frans is er ook wat totaal onverwacht gezien alle uitlatingen ooit van deze man.quote:
Geld verdienen over de rug van de slachtoffers in Gaza is dus geen probleem. Of zouden het gaan doneren?quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:35 schreef Aether het volgende:
'Verzet met alle middelen'
Een standje op het Museumplein verkoopt stickers die gewapend verzet aanmoedigen, of verzet met alle middelen'. En een figuurtje met een Kalashnikov. De verkoper: ,,Het wapen geeft de steun aan het militaire verzet aan. Ja, zoals Hamas doet in feite. Dat valt daar ook onder. Ik ben natuurlijk niet fan van alle daden die Hamas heeft gemaakt natuurlijk.'' Een klant, een man met twee kleine kinderen, voegt toe: ,,Tactisch was het niet slim wat op 7 oktober is gebeurd, maar het is hun goed recht. Het Nederlandse verzet had toch ook het recht om geweld te gebruiken?''
[ afbeelding ]
Verkopers Arafatsjaals doen goede zaken
De keffiyeh's gaan als warme broodjes over de toonbank op het Museumplein. ,,Ik had al een rode maar de zwarte is natuurlijk de echte'', zegt een tevreden klant.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-gaza/95186496.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |