Sommige linkse antisemieten raken er anders niet uitgepraat over.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga echt de goden bedanken als dat conflict na deze week gewoon helemaal tot stilstand komt. Het hoort niet thuis in de campagne, punt.
En welke macht over de regen hebben deze gebruikers? Ofwel, je kletst uit je nek.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Het blijft toch een vreemd schouwspel dat je jarenlang wpke beschuldigd van cancellen en monddood maken, maar dat je zelf hetzelfde wil.
Ik ben voor de demonstratie van Ela Rechts voor de demonstratie van de Rode Lijn en vind het uit de hand lopen verwerperlijk.
Leuke opiniemaker die Bert. Snapt zelf ook wel dat het niet goed overkomt als hij pro genocide meningen uiten is, dus doet hij deze soort van geheimzinnige post. Lafbek.quote:
Phoah heftige borden hoor. Is slachtofferhulp al voor je ingeschakeld?quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben we eerste beelden van de pro-Palestijnse activisten. Nu al twee interessante borden gespot:
'Zio-regering krijg de tering'
'Als *Palestijns vlaggetje* geen moslimland was, boeide het wel'
Ook staat er iemand Israël voor allerlei dingen uit te maken terwijl er een Marokkaanse vlag omhoog wordt gehouden. Het blijft alleen onduidelijk wat Marokko met dit conflict te maken heeft.
[ twitter ]
[ twitter ]
Als je een demonstratie enorme hagelstenen gunt, dan misgun je mensen toch gewoon hun burgerrecht op een fijne, vreedzame demonstratie. Mij gaat het niet over waar ze invloed op hebben, maar over het misgunnen. Dat vind ik jammer!quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
En welke macht over de regen hebben deze gebruikers? Ofwel, je kletst uit je nek.
'Heftig' is geen synoniem van 'interessant'. Die woorden hebben een hele andere betekenis, zoek maar op.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Phoah heftige borden hoor. Is slachtofferhulp al voor je ingeschakeld?
Kattig hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Heftig' is geen synoniem van 'interessant'. Die woorden hebben een hele andere betekenis, zoek maar op.
Protest tegen de vredequote:Op zondag 5 oktober 2025 13:16 schreef HowardRoark het volgende:
Nog een leuke gespot: 'It's not a peace plan, it's imperalism'.
Waarschijnlijk ook iemand die tegen het vredesplan is, maar tegelijkertijd zou beweren dat er een genocide is.
[ twitter ]
Ik ken nog wel users die pro Hamas methoden zijn. Mogen die nog wel blijven of gaan we daar ook op jagen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:25 schreef UitStraling het volgende:
We gaan hierna hopelijk toch wel op jacht naar de mensen die openlijk Hamas hebben gesteund de afgelopen twee jaar, die hebben hier niets te zoeken.
Welnee, van mij mogen ze elke dag demonstreren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Het blijft toch een vreemd schouwspel dat je jarenlang wpke beschuldigd van cancellen en monddood maken, maar dat je zelf hetzelfde wil.
Ik ben voor de demonstratie van Ela Rechts voor de demonstratie van de Rode Lijn en vind het uit de hand lopen verwerperlijk.
Hier in onze straat zijn twee gezinnen naar die rode lijn demonstratie. Bij beide voordeuren hangen pro-Palestina uitingen. En nee, dat zijn geen uitkeringtrekkers, maar mensen met een goede baan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:49 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hahaha...
Dit is werkschuw uitschot...
Deze mensen gaan écht niet werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |