Ik snap het sowieso niet, veel merken pakken de naam van een legendarisch model uit vervlogen tijden om het nieuwe elektrische SUV model toch nog enigszins cachet te geven. Alsof ze niets beters hebben / kunnen bedenken. Van die zielige plastic nep grilles zitten er vaak ook in, waaromquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Schande, liever een Ford Mustang Gt500 Shelby
Die nieuwe Ford Capri..Brrrrquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, veel merken pakken de naam van een legendarisch model uit vervlogen tijden om het nieuwe elektrische SUV model toch nog enigszins cachet te geven. Alsof ze niets beters hebben / kunnen bedenken. Van die zielige plastic nep grilles zitten er vaak ook in, waarom![]()
On topic, Kia EV9, wat een gedrocht.
Heiligschennis is hetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, veel merken pakken de naam van een legendarisch model uit vervlogen tijden om het nieuwe elektrische SUV model toch nog enigszins cachet te geven. Alsof ze niets beters hebben / kunnen bedenken. Van die zielige plastic nep grilles zitten er vaak ook in, waarom![]()
On topic, Kia EV9, wat een gedrocht.
Welke bijzondere eisen dan?quote:Op woensdag 24 september 2025 18:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb, geheel tegen mijn zin in overigens, een Leapmotor C10 laten bestellen als lease-auto.
Was helaas de enige auto die aan de eisen voldeed.
Zo bijzonder zijn de eisen niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke bijzondere eisen dan?
En als enige voldoen aan die eisen....dus als deze auto niet bestond ging je altijd met de fiets?
Die ja ik kon er niet op komen. Evenals de Ford Mustang, Renault 5. De Opel Manta zal ook wel spoedig weer op de markt komen.quote:
Net als verschil dat de nieuwe Renault 5 wel eer doet aan de oude 5.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die ja ik kon er niet op komen. Evenals de Ford Mustang, Renault 5. De Opel Manta zal ook wel spoedig weer op de markt komen.
Honda Prelude komt ook terug, als hybride (en niet als SUVquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die ja ik kon er niet op komen. Evenals de Ford Mustang, Renault 5. De Opel Manta zal ook wel spoedig weer op de markt komen.
Maar mooier? Alhoewel hoe kan die mooier zijn als een gen2quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Honda Prelude komt ook terug, als hybride (en niet als SUV)
Mezelf quoten,i know,Gen 3 De Touring was ook de mijne,320iquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:10 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Maar mooier? Alhoewel hoe kan die mooier zijn als een gen2
Dat nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:10 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Maar mooier? Alhoewel hoe kan die mooier zijn als een gen2
De nieuwe R5 is leuk ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net als verschil dat de nieuwe Renault 5 wel eer doet aan de oude 5.
In tegenstelling tot die gedrochten van de Capri en de Mustang Mach-e, die beiden totaal niets heb met de iconische naamgever.
Ontworpen met lego blokjes?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:03 schreef knoopie het volgende:
Nieuwe conceptcar van Dacia; de hipster!
[ afbeelding ]
Als je van een afstandje kijkt net een schattige speelgoed-hummer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |